Mitä tietotekniikka mahdollistaa?

Anonyymi-ap

Hyvät tämän palstan aktiivit, Teillä on syytä ymmärtää mitä tietotekniikka tänä päivänä mahdollistaa.
Naiset julkaisee kuviaan miljoonatolkulla esimerkiksi kasvoistaan, mutta ennen julkaisua hieman korjaavat kuviaan poskia, huulia ja nenäänsä muokaten mieleisekseen.
Ihmisten kotipihoille siirretään autoja joihin valokuvan julkaisija on mieltynyt.
Valokuvan julkaisija siirtää valokuvaansa vierelleen henkilön, jonka kanssa tahtoo valokuvan katselijoiden luulevan että hän viettää aikaansa.
Asiakirjojen muokkaus ja laadinta on yksi helpoimpia toimenpiteitä nykytekniikalla jo pelkälle aloittelijallekin.
Älkää siis hyvät tätä palstaa lukevat ja myös kommentoivat ihmiset uskoko mitä täällä julkaistaan niin sanottuna todisteasiakirjana.

11

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja korteistakin voi mustata kaiken oleellisen tiedon. Ainakin jos tietää, mikä on oleellista.

    • Anonyymi

      Tuo on paras keino ikinä karkoittaa kateudenpeikko pois mielestä, kun ei vaan usko! Päälle voi vielä nauraa väkinäisesti.
      Elon Muskista tulee ensimmäinen biljonääri ensi vuonna, jos rikastumisensa jatkuu samaa tahtia. Suomenkielessä biljoona on biljoona, mutta englanninkielessä vain miljardi. Biljoona on luku 1 000 000 000 000 eli tuhat miljardia.
      Jos Muskin fyrkat laitetaan ensi vuonna jonoon 100 dollarin seteleinä, ne ulottuu maapallon ympäri 367 kertaa.

      Alkoiko möyrimään vatsassasi? Minulla ei. Musk laittaa ne fyrkat kiertoon ja uusiin projekteihin joilla tähdätään ihmiskunnalle parempaan huomiseen. Tesla on iso brändi jo myös aurinkopaneleissa ja Teslojen ilmaiset latauspisteet Jenkeissä toimii aurinkosähköllä. SpaceX kierrättää raketit ja näin saadaan kiertoradalle tavaraa kymmenen kertaa halvemmalla kuin mitä Nasan kuljetukset maksoi.

      • Anonyymi

        Itse asiassa toi biljoonan käsite on noin vain jenkkilässä, älä siis yleistä englanninkieleen!


      • Anonyymi

        Tällä palstalla rakasryhmällä on kaikilla klooneilla sama aivotoiminta, kun jostain asiasta on kyse niin kommentointi on esimerkkinä jokin ääriesimerkki, siis nyt Musk.

        Kateus on myös vakio.

        En ymmärrä ketä tai mitä tulisi kadehtia, sitäkö että osataan käyttää tietotekniikkaa joka on aloituksen aihe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla rakasryhmällä on kaikilla klooneilla sama aivotoiminta, kun jostain asiasta on kyse niin kommentointi on esimerkkinä jokin ääriesimerkki, siis nyt Musk.

        Kateus on myös vakio.

        En ymmärrä ketä tai mitä tulisi kadehtia, sitäkö että osataan käyttää tietotekniikkaa joka on aloituksen aihe?

        On hyvä osata tietotekniikkaa edes hieman, sen verran edes ettei tarvitse liimailla teipinpaloja numeroiden ja kirjainten päälle.


      • Anonyymi

        Jaa jaa, jenkit kehitti Apollo lentoja varten kynän joka toimii painottomassa tilassa, russakat käytti lyijykynää, ja ajatella että jenkeillä on ydinase.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa jaa, jenkit kehitti Apollo lentoja varten kynän joka toimii painottomassa tilassa, russakat käytti lyijykynää, ja ajatella että jenkeillä on ydinase.

        Kehitys maksoi miljoona pari....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa toi biljoonan käsite on noin vain jenkkilässä, älä siis yleistä englanninkieleen!

        Se on laajentunut aikoja sitten englanninkielisiin maihin, kuten Britteihin, Australiaan jne.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Biljoona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on laajentunut aikoja sitten englanninkielisiin maihin, kuten Britteihin, Australiaan jne.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Biljoona

        Itse asiassa Pasanen siis jälleen päästeli sitä itteään. Pasanen on vittumikäidiootti!


    • Anonyymi

      Tiliote on tulostettu nordean demoversiolla, tästä on ollut nordean verkkosivuilla varoitus, kun tori.fi kaupat oli maksettu samaisen palvelun kuiteilla, kaikkea se netti mahdollistaa.

    • Anonyymi

      Lasten unenmäärä on vähentynyt ja mielenterveys ongelmat lisääntyneet Australiassa. Alle 16v. lapsilta aiotaan kieltää siellä sosiaalisen median käyttö.

      Eräs pallomahainen palsta senssukka väitti täällä, ettei muka ollut päässyt Thaimaassa luonnonpuistoon liian vanhana ja siksi oli jäänyt yksin hotellihuoneeseen ryyppäämään ja palstavaikuttamaan.

      Luulenpa että olisi asiallista estää tämän latvalahon 63v. pääsy tänne palstalle keskustelemaan itse itsensä kanssa yötä myöten 24/7.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe