Onko Oulu Suomen rasistisin kaupunki?

"Väärän"väristen puukotuksia, jalkapallohuutelu, veljekset Lokka & Immonen... Näin muualta Suomesta katsottuna voisin ehdottaa Oululle "Suomen rasistisin kaupunki" -titteliä. Mahtaako mennä oikein?

23

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Maha mennä. Se on ihmisestä kiinni miten suhtautuu, yhtälailla eteläsuomessa on sormilla osoittelijoita ja maahanmuuttajien, romanien ja homoseksuaalien ivaajia. Asennevammaa on myös etelässä. Jospa muuttuisi, kukin on mitä on. Sillä vissii.

      • Anonyymi

        Oulussa on kyllästetty mamuihin eikös sipilä asu siellä päin ja lupasi mamuille oman talon asuttavaksi mutta perui puheensa kun afgaani raiskasi sipilän sukulais tytön. Näin mamut käyttäytyy turhaan valittavat kun ei tykätä ei tykätä.


    • Anonyymi

      Sipilän Juhan vika

    • Anonyymi

      Miten niin?

    • Anonyymi

      ON.

    • Anonyymi

      Minkä värinen on veljes?

      • Anonyymi

        eriväriset veljekset?


    • Anonyymi

      Onko kempele kirosana

      • Anonyymi

        Ei ole. Perkele on. Haluatko tietää enemmän kirosanoja?


    • Anonyymi

      Oulu on ainakin Suomen raukkamaisin kaupunki. Missään muussa kaupungissa ei aikuiset puukota alaikäisiä suhteessa asukaslukuun kuin Oulussa.

      • Anonyymi

        Täällä on noita miehen irvikuvia eli persuja jotka ovat henkisesti yläaste ikäisten tasolla uhonsa kanssa.


    • Anonyymi

      Ei näy mitenkään katukuvassa.Hyvinkin sopuisasti elellään.Se tuo pieni mätien omenien joukko on äänekäs ja voi saada vaikutelman että heitä olisi enemmänkin.Somessa ja täälläkin yksi ja sama henkilö esiintyy kymmenien nimellä Heillä saattaa olla jopa sata profiilia fb:ssä.Ehkä vaarallisinta on se että oulun poliisiin on pesiytynyt näitä mätiä omenoita jotka pilaavat ammattikunnan mainetta.Samoin Orpon hallitus on täysin näiden mätien omenoiden hallussa.

      • Anonyymi

        moktar gubta suomi24


      • Anonyymi

        Pitäisi kuitenkin ottaa vakavasti mitä poliisit ja poliisipäälliköt ovat sanoneet sekä Ruotsissa että Suomessa. Ääripäät eivät edusta koko kansaa.


      • Anonyymi

        Tuota Oulun poliisin toimintaa ja kommentointeja olen minäkin hämmästellyt.


    • Anonyymi

      Ahaa, Ouluko nyt rasistisin...aikaisemmin se oli Joensuu. Oululaiset on kyllä aika nurkkakuntaisia, tai varsinkin lähiympäristössä Ii, Haukipudas, Liminka, Muhos...

    • Anonyymi

      Rasistisimmat eli persuimmat paikkakunnat ovat niitä missä on tunnetusti eniten ollut sukurutsaa.

    • Anonyymi

      Kyllä se urputus pian loppuu. Nyt muuttaa Suomeen ulkomailta enemmän kuin koskaan historiassa. 10 vuoden päästä on jo puoli miljoonaa ulkomaalaista lisää Suomessa.

      • Anonyymi

        Puhut keksittyä "trumpilaista" satua, silkkaa pötyä. Nyt ei muuta ulkomailta enemmän kuin koskaan. Tilanne on siltä osin aika rauhallinen.


      • Anonyymi

        Pitää ottaa huomioon, että tietyt mamuryhmät lisääntyvät kärpästen lailla.


    • Anonyymi

      Frirz setä on huolissaan väestö ryntäyksestä.

    • Anonyymi

      Huumehörhöjä täällä ainakin piisaa.

    • Anonyymi

      kiitos moktar gubta-mainosvihaa taas

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe