enää lähelläni/asuntoni lähellä niin siitä seuraa lähestymiskielto, en halua enää nähdä teidän naamaa, kummankaan. Miten ees kehtaatte??? Jos olisin kumpikaan teistä, pysyisin hyvin kaukana minusta ja tavaroistani/ravinnostani tästä edespäin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Et sinä saa hankittua kenellekään lähestymiskieltoa sillä, että hän käveli asuntosi ohi. EI lähestymiskielto ole mikään automaatti. Se on oikeudellinen toimenpide. Siihen tarvitaa aito syy! sivusta
- Anonyymi
Kyllä tässä on todisteita kertynyt mielelin määrin vuosien varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on todisteita kertynyt mielelin määrin vuosien varrella.
Kaiken huippu on se että mun asunnossa käydään kun en ole kotona, jopa jääkaapilla. Sen lisäksi huijattu rahaa monet kerrat, ja luulempa että tämä viimeisin "huumaus"(kin) oli heidän tekosiaan. Ja yritetään ajaa päälle kun olen kävelyllä. Tässä vain pieni osa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken huippu on se että mun asunnossa käydään kun en ole kotona, jopa jääkaapilla. Sen lisäksi huijattu rahaa monet kerrat, ja luulempa että tämä viimeisin "huumaus"(kin) oli heidän tekosiaan. Ja yritetään ajaa päälle kun olen kävelyllä. Tässä vain pieni osa.
Tämä toinen olla jollain ammatin varjolla haalinut itselleen avaimen tänne ja pokkana sillä kulkee täällä kuin kotonaan.... Monta isompaa ja pienempää myrkytystilaa jo kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toinen olla jollain ammatin varjolla haalinut itselleen avaimen tänne ja pokkana sillä kulkee täällä kuin kotonaan.... Monta isompaa ja pienempää myrkytystilaa jo kokenut.
Lisäksi seuraa tietokoneen ja kännykän avulla kokoajan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483