enää lähelläni/asuntoni lähellä niin siitä seuraa lähestymiskielto, en halua enää nähdä teidän naamaa, kummankaan. Miten ees kehtaatte??? Jos olisin kumpikaan teistä, pysyisin hyvin kaukana minusta ja tavaroistani/ravinnostani tästä edespäin.
Ja jos näen kumpaakaan teistä
5
297
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä saa hankittua kenellekään lähestymiskieltoa sillä, että hän käveli asuntosi ohi. EI lähestymiskielto ole mikään automaatti. Se on oikeudellinen toimenpide. Siihen tarvitaa aito syy! sivusta
- Anonyymi
Kyllä tässä on todisteita kertynyt mielelin määrin vuosien varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on todisteita kertynyt mielelin määrin vuosien varrella.
Kaiken huippu on se että mun asunnossa käydään kun en ole kotona, jopa jääkaapilla. Sen lisäksi huijattu rahaa monet kerrat, ja luulempa että tämä viimeisin "huumaus"(kin) oli heidän tekosiaan. Ja yritetään ajaa päälle kun olen kävelyllä. Tässä vain pieni osa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken huippu on se että mun asunnossa käydään kun en ole kotona, jopa jääkaapilla. Sen lisäksi huijattu rahaa monet kerrat, ja luulempa että tämä viimeisin "huumaus"(kin) oli heidän tekosiaan. Ja yritetään ajaa päälle kun olen kävelyllä. Tässä vain pieni osa.
Tämä toinen olla jollain ammatin varjolla haalinut itselleen avaimen tänne ja pokkana sillä kulkee täällä kuin kotonaan.... Monta isompaa ja pienempää myrkytystilaa jo kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toinen olla jollain ammatin varjolla haalinut itselleen avaimen tänne ja pokkana sillä kulkee täällä kuin kotonaan.... Monta isompaa ja pienempää myrkytystilaa jo kokenut.
Lisäksi seuraa tietokoneen ja kännykän avulla kokoajan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872