Hyvä TKL. Olin eilen 2 kertaa menossa kaupunkiin päin 22 bussilla. Eka oli myöhässä 4 min seuraava 6 min. No yritin tänään mennä olin menossa pysäkille niin bussi ajo ohi ja 5 min etuajassa. Enpä tiedä yrittikö se kuski ajaa tänään kiinni ne eilen myöhästyneet ajat. No onneks mulla on auto tossa parkkipaikalla. En enää edes yritä mennä bussilla.
Hyvä TKL ja niitten kuskit.
17
222
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä pointti? En oiken pääse jyvälle marmatuksestasi.
4 min,6 min, hirveetä.
Oma auto, mitä se tähän liittyy.
Parkkipaikan etsintä?
Ruuhka?
Parkkimaksu?
Kävely?
Onhan noita syitä autoiluun. - Anonyymi
No haloo! Linjan 22 vuorovälit ovat viitisen minuuttia. Aloittajan kirjoitus on ihan trumppilaista ropakantaa.
- Anonyymi
Enemmänkin persukantaista. Ongelmapuolue sanan varsinaisessa merkityksessä.
- Anonyymi
Hei molopää opettele lukeen. Että osaat lukea aikatauluja. 22 Siivikkalasta Pyynikin torille menee puolen tunnin välein ja sunnuntaina kerran tunnissa. Niin tai sitten oot niin viisas ettet huomaa/ tajua että noi linja numerot muuttuu aina välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei molopää opettele lukeen. Että osaat lukea aikatauluja. 22 Siivikkalasta Pyynikin torille menee puolen tunnin välein ja sunnuntaina kerran tunnissa. Niin tai sitten oot niin viisas ettet huomaa/ tajua että noi linja numerot muuttuu aina välillä.
Oma syysi, kun bussiin nousu kestää liian kauan aikaa - tästä syystä bussit ovat myöhässä aikataulusta. Etuajassa bussi taas ei voi olla: Sitä sitoo aikataulu eli se jää pysäkille odottamaan jos on etuajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma syysi, kun bussiin nousu kestää liian kauan aikaa - tästä syystä bussit ovat myöhässä aikataulusta. Etuajassa bussi taas ei voi olla: Sitä sitoo aikataulu eli se jää pysäkille odottamaan jos on etuajassa.
Ei bussi itsestään seiso missään, jos kuski ei halua odottaa pysäkillä.
Kommarit ja muut köyhät kulkee bussilla, on vttumaista kuluttaa aikaansa pysäkillä seisoskeluun. Sopii paremmin laiskoille laitavasemmistolaisille.
Tulevaisuus on yksityisautoilussa.
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa pariksi vuodeksi pikkukylään missä ei viikonloppuna liiku mikään bussi niis saa näkökulmaa näihin parin minuutin harmistuksiin
- Anonyymi
Niin mitä noi 4min ja 6min myöhässä olevat myöhässä olemiset oikeen vaikuttaa,5min etuajassa oleminen ärsyttää.Koittaako aloittaja nyt jotenkin kritisoida henkilöauton käyttöä vai.Kyllähän tampereella keskustaan pääsee bussilla mistä suunnasta tahansa.
- Anonyymi
Ei kannata pitää autoa, jos kulkee bussilla ja toisinpäin, ei kannata kulkea bussilla, jos on pakko pitää autoa.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tarvitsee, huomaa, ettei ole bussivuoroja riittävästi.
Reitti muutettu kun ei ole asiakkaita.
Ratikka taas pysyy reitillä, mikä on sen etu.
- Anonyymi
Jos bussi myöhästelee niin se johtuu nutaavista asiakkaista esim, maksaa mobiililla ottiko se vai ei ottanu maksua,joka toinen räpeltää.Käyttäkää matkakorttia.
- Anonyymi
Tampereen bussikuskit rummuttelevat rattiin käsillään ja raapivat muniaan.
Siinä sitä ollaan!
Jaa bussissa?
eikun munissa!
Vanhukset jäävät pysäkeille ja töihin menijät.- Anonyymi
Olen asunut Tampereella 25 vuotta. En ole koskaan vielä astunut bussiin enkä astu. Kuljen kaikki matkani autolla. Mulla on 3 autoa ja moottoripyörä. Niillä kuljen kaikki matkani paitsi jos matka on alle 500 metriä niin sen menen kävellen. Mua ei bussiin saa. Olen myös kaikille tutuillenikin sanonut että ei kannata mennä bussilla. Menköön ne joiden mielestä autolla ajo aiheuttaa maailman lopun niin istukoon bussissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut Tampereella 25 vuotta. En ole koskaan vielä astunut bussiin enkä astu. Kuljen kaikki matkani autolla. Mulla on 3 autoa ja moottoripyörä. Niillä kuljen kaikki matkani paitsi jos matka on alle 500 metriä niin sen menen kävellen. Mua ei bussiin saa. Olen myös kaikille tutuillenikin sanonut että ei kannata mennä bussilla. Menköön ne joiden mielestä autolla ajo aiheuttaa maailman lopun niin istukoon bussissa.
Souvot.
Jokainen taablaa tyylillään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu Tampereella enkä kaupungissa, mutta allekirjoitan tämän. Tautipesiin en astu, siis bussiin.
- Anonyymi
Kolmella autolla ajat yhtä aikaa ja moottoripyörällä talvella 20asteen pakkasessa ilman kypärää.Bussilla liikkuminen helppoa ja itselläni kuukusikortti ja matkustelen siellä ja täällä.Kyllä toki oma auto ihan ok.Jos oma auto ni eihän sitä mikään pakko ole paljon käyttää.
- Anonyymi
Katkeruus Nyssäilijöitä kohtaan. Ikäänkuin köyhyyttämme niissä kuljetaan ja kauhean kateellisina autoilijoita kohtaan. Sääliksi teitä käy,jos joku tunne pitää kaivaa esiin. Välinpitämättömyyttä enemmänkin.
Kyllä se on oma valinta suurimmalla osalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097