Perunatykin valmistusohjeet

Anonyymi-ap

Näin leffan jossa ammuttiin perunatykillä. Se oli siistiä.
Miten sellainen rakennetaan?

18

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työnnät potaatin takapuoleesi, sitten virität laukaisumekanismin, pinnistys ja pamautat potaatin naapurin ikkunasta sisään.

      • Anonyymi

        Olisko kaalikeitto, lanttukukko ja kirnupiimä hyviä ponnekaasun aineksia perunatykkiin? Vai tuleeko aseesta liian tehokas sivilikäyttöön ja onko se jo sinkoon verrattavissa, jos on isompi potatti hanurissa ammuttavana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko kaalikeitto, lanttukukko ja kirnupiimä hyviä ponnekaasun aineksia perunatykkiin? Vai tuleeko aseesta liian tehokas sivilikäyttöön ja onko se jo sinkoon verrattavissa, jos on isompi potatti hanurissa ammuttavana?

        Koitettu on tuli suutari ja nyt aikamoinen vahinko tapahtunut. Esa Repin tulee tekemään tästä maalauksen!


    • Anonyymi

      Putkea, säiliö, muutama liitin, kahva, jolla paine vapautetaan ja paineilmaa kompuralla.

      • Anonyymi

        Riittääkö vipuhana, vai pitääkö olla nopeampi paineen vapauttaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö vipuhana, vai pitääkö olla nopeampi paineen vapauttaja?

        Tarpeeksi suuri vipuhana riittää. Pitkä piippu on aina parempi, niin pottu ehtii kiihtyä.


    • Anonyymi

      Mikä on perunan lähtönopeus, kun säiliön paine on kymmenen baria ja putken pituus kaksi metriä?
      Mikä on ennakko, kun BMW:n nopeus on 80km/t ja etäisyys tähän pensasaitaan on 22 metriä?

      • Anonyymi

        Kokeile simulointia tietokoneella käyttäen esimerkiksi avoimen lähdekoodin fysiikka-simulaatio-ohjelmistoja.


      • Anonyymi

        Arvioisin perunan lähtönopeudeksi noin sata metriä sekunnissa ja BMW kulkee n. 22 metriä sekunnissa. Tällä kaavalla ennakko olisi n. 4,9 metriä, olettaen ettei perunan nopeus oleellisesti hidastuisi.
        Suosittelisin tekemään kääntyvän jalustan, jolla voit seurata BMW.tä kuin skeet-ammunnassa konsanaan.


      • Anonyymi

        Pojallasi on bemari ja hän tietää nuo hommat, kysy siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvioisin perunan lähtönopeudeksi noin sata metriä sekunnissa ja BMW kulkee n. 22 metriä sekunnissa. Tällä kaavalla ennakko olisi n. 4,9 metriä, olettaen ettei perunan nopeus oleellisesti hidastuisi.
        Suosittelisin tekemään kääntyvän jalustan, jolla voit seurata BMW.tä kuin skeet-ammunnassa konsanaan.

        Poikasi kanssa voit tuon alustan värkätä, sillä kun on bemari.


    • Anonyymi

      Perunan ampuminen ihmisen peräaukosta on vaarallinen ja terveydelle erittäin haitallinen ajatus. Tällaiset toiminnat voivat aiheuttaa vakavia fyysisiä vaurioita, kuten peräaukon, peräsuolen tai suoliston repeämisiä, jotka voivat johtaa vakaviin infektioihin ja muihin komplikaatioihin. Kehon aukkoihin ei tule asettaa vieraita esineitä, koska se voi johtaa fyysisiin vammoihin ja aiheuttaa pitkäaikaisia terveysongelmia.

      Jos viittaat ideaan ampuvasta perunatykistä, kyseessä on fyysinen mekanismi, jossa paineen avulla ammutaan peruna ulos sylinteristä. Perunan lähtönopeus tässä tapauksessa riippuu monista tekijöistä, kuten ilmanpaineesta, käytetyn "tykin" koosta ja materiaalista. Tietyn perunatykin lähtönopeus voisi vaihdella suuresti, mutta se voi olla jopa yli 100 metriä sekunnissa tehokkaissa tykeissä.

      On kuitenkin tärkeää muistaa, että ihmisen keho ei ole suunniteltu tällaisia toimintoja varten, ja tällaiset kokeilut voivat aiheuttaa vakavia ja pysyviä terveysvahinkoja.

      • Anonyymi

        Mä työnsin kerran äiteehin kävyn ja aukesi, mutta tuli aikanaan itse pois, kun se lahosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä työnsin kerran äiteehin kävyn ja aukesi, mutta tuli aikanaan itse pois, kun se lahosi.

        Hurmioituneena nostin raskaan peniksen pään huulilleni. Se haisi vahvasti miehelle, kiiman hajuun sekoittui aavistus virtsan hajua. Sormeni kulkivat pitkää vartta pitkin, sivelivät ihon alla kulkevia sinertäviä suonia. Juomukkaan varren päästä sormet löysivät muhkean terskan. Se kiilsi kiihottavan punaisena ja nähdäkseni sen koko komeudessaan vedin esinahkan taakse terskan harjanteiden yli. Haukoin henkeäni. Kuinka kaunis se olikaan! Säännöllisen muotoinen, kaareva ja selkeästi varresta nouseva lihaisan runsas uloke.

        Vein terskan huulilleni ja lopulta maistoin sitä. Se maistui suolaisen suloiselle, juuri niin hyvälle kuin aromikas terska voi vai maistua. Suljin silmäni ja keskityin makunautintoon. Terska täytti suuni: se tuntui kiihottavalta poskessani ja kieleni päällä. Jo toisen kerran yhden yön aina sain herkutella kyrvällä!

        Laskeuduin penkiltä maahan Tuukan haarojen väliin pystyäkseni ottamaan paremmin suihin. Tiesin entuudestaan, että juuri alaspäin käyrä kyrpä työntyisi kuin itsestään syvälle suuni pohjalle ja jopa pidemmälle – aina nielun kautta kurkkuun asti. Katsoin tiiviisti Tuukan silmiin painaessani penistä sentti sentiltä syvemmälle suuaukkooni. Tuukan katseesta näin ihmetyksen ja kiihotuksen. Varsi vaipui hitaasti mutta varmasti koko 22 sentin komeudella suuhuni. Nielun kohdalla jouduin tosin käyttämään tahdonvoimaa saadakseni paksun, mutta joustavan terskan painumaan ahtaasta aukosta läpi. Vedet nousivat silmiini, mutta Tuukan silmistä heijastuva ihme sai minut viemään tehtävän loppuun asti. Vihdoin tunsin häpykarvoituksen huulillani. Hitaasti ja hankalasti hengitin nenän kautta. Tunsin olevani täydempänä kyrpää kuin koskaan aikaisemmin. Tunne oli lamauttava, koska en juurikaan pystynyt liikuttamaan päätäni tai suutani kyrvän paikalleen naulitsemana, mutta samalla kiihottava. Tämä oli jotain suurta!

        Pikkuhiljaa vedin kyrvän nielustani ja suustani ulos. ”Vau”, henkäisi Tuukka. Vedin henkeä kiihkeästi. Kurkussa jomotti. ”Enkö mä sanonut, että mulla on syväkurkku”, huohotin. Enempää en antanut Tuukan hengähtää, vaan aloin saman tien imeä kyrpää. Se liukui vaivattomasti huulieni ja nielun välillä ja välillä aina nielaisin sen takaisin kurkkuuni. Jo muutaman vedon jälkeen kyrpä oli kivettynyt kovimmilleen. Kauhoin raskaat kivekset kämmeniini ja aloin imuttelun rytmin tahdissa hieroa niitä. Roikkuvat pussit kutistuivat ja kivekset nousivat varren juuren. Tiesin Tuukan olevan lähellä laukeamista ja kuin viimeiseksi muistoksi aukaisin suuni ja nieluni äärimmilleen ja liu’utin kyrvän jo tuttua reittiä pohjiaan myöten nieluuni. Vedin terskan kurkustani ja juuri sillä hetkellä sain suuhuni ensimmäisen suihkauksen spermaa. Sitä seurasi toinen ja kolmas rajumpi suihku. Sekosin laskuissani. Lämmintä paksua spermaa ryöppysi sellaisella vauhdilla ja voimalla suuhuni. Imin edelleen kyrpää ja nielin samassa spermaa sen minkä ehdin. Kyrpä syöksi spermaa loputtomalta tuntuvan ajanjakson ajan. Kaikkea en kerta kaikkiaan ehtinyt niellä, vaan osa spermasta alkoi pursuta kyrvän varren ohi suupielistä. Tunsin kuinka paksut norot spermaa luikertelivat poskillani ja kaulallani.

        Kyrpä oli veltostunut ja hellästi imin viimeiset pisarat. ”Ihanaa spermaa!” huokaisin lopulta raaskittuani päästää irti Tuukan kalusta. Tarkoitin todella mitä sanoi. Tuukan sperma oli ollut makeaa ja paksua, kauan kiveksissä muhinutta ja jalostunutta. Kundi ei ollut tainnut saada vähään aikaan. Minun onneni. ”Sä sitten taidat pitää suihinotosta”, Tuukka sanoi ihmetellen. ”Et arvaa kuinka paljon”, sanoin tyytyväisenä. ”Mä en ole kyllä koskaan tavannut ketään sunlaistas tyttöä”, Tuukka jatkoi ihmetellen. Hymyilin. Etkä varmaan tule koskaan enää tapaamaankaan, ajattelin hilpeänä.


      • Anonyymi

        Sulle peruna persereikään ja 12kg paineella paineilmaa suuhun. Eiköhän jotain tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmioituneena nostin raskaan peniksen pään huulilleni. Se haisi vahvasti miehelle, kiiman hajuun sekoittui aavistus virtsan hajua. Sormeni kulkivat pitkää vartta pitkin, sivelivät ihon alla kulkevia sinertäviä suonia. Juomukkaan varren päästä sormet löysivät muhkean terskan. Se kiilsi kiihottavan punaisena ja nähdäkseni sen koko komeudessaan vedin esinahkan taakse terskan harjanteiden yli. Haukoin henkeäni. Kuinka kaunis se olikaan! Säännöllisen muotoinen, kaareva ja selkeästi varresta nouseva lihaisan runsas uloke.

        Vein terskan huulilleni ja lopulta maistoin sitä. Se maistui suolaisen suloiselle, juuri niin hyvälle kuin aromikas terska voi vai maistua. Suljin silmäni ja keskityin makunautintoon. Terska täytti suuni: se tuntui kiihottavalta poskessani ja kieleni päällä. Jo toisen kerran yhden yön aina sain herkutella kyrvällä!

        Laskeuduin penkiltä maahan Tuukan haarojen väliin pystyäkseni ottamaan paremmin suihin. Tiesin entuudestaan, että juuri alaspäin käyrä kyrpä työntyisi kuin itsestään syvälle suuni pohjalle ja jopa pidemmälle – aina nielun kautta kurkkuun asti. Katsoin tiiviisti Tuukan silmiin painaessani penistä sentti sentiltä syvemmälle suuaukkooni. Tuukan katseesta näin ihmetyksen ja kiihotuksen. Varsi vaipui hitaasti mutta varmasti koko 22 sentin komeudella suuhuni. Nielun kohdalla jouduin tosin käyttämään tahdonvoimaa saadakseni paksun, mutta joustavan terskan painumaan ahtaasta aukosta läpi. Vedet nousivat silmiini, mutta Tuukan silmistä heijastuva ihme sai minut viemään tehtävän loppuun asti. Vihdoin tunsin häpykarvoituksen huulillani. Hitaasti ja hankalasti hengitin nenän kautta. Tunsin olevani täydempänä kyrpää kuin koskaan aikaisemmin. Tunne oli lamauttava, koska en juurikaan pystynyt liikuttamaan päätäni tai suutani kyrvän paikalleen naulitsemana, mutta samalla kiihottava. Tämä oli jotain suurta!

        Pikkuhiljaa vedin kyrvän nielustani ja suustani ulos. ”Vau”, henkäisi Tuukka. Vedin henkeä kiihkeästi. Kurkussa jomotti. ”Enkö mä sanonut, että mulla on syväkurkku”, huohotin. Enempää en antanut Tuukan hengähtää, vaan aloin saman tien imeä kyrpää. Se liukui vaivattomasti huulieni ja nielun välillä ja välillä aina nielaisin sen takaisin kurkkuuni. Jo muutaman vedon jälkeen kyrpä oli kivettynyt kovimmilleen. Kauhoin raskaat kivekset kämmeniini ja aloin imuttelun rytmin tahdissa hieroa niitä. Roikkuvat pussit kutistuivat ja kivekset nousivat varren juuren. Tiesin Tuukan olevan lähellä laukeamista ja kuin viimeiseksi muistoksi aukaisin suuni ja nieluni äärimmilleen ja liu’utin kyrvän jo tuttua reittiä pohjiaan myöten nieluuni. Vedin terskan kurkustani ja juuri sillä hetkellä sain suuhuni ensimmäisen suihkauksen spermaa. Sitä seurasi toinen ja kolmas rajumpi suihku. Sekosin laskuissani. Lämmintä paksua spermaa ryöppysi sellaisella vauhdilla ja voimalla suuhuni. Imin edelleen kyrpää ja nielin samassa spermaa sen minkä ehdin. Kyrpä syöksi spermaa loputtomalta tuntuvan ajanjakson ajan. Kaikkea en kerta kaikkiaan ehtinyt niellä, vaan osa spermasta alkoi pursuta kyrvän varren ohi suupielistä. Tunsin kuinka paksut norot spermaa luikertelivat poskillani ja kaulallani.

        Kyrpä oli veltostunut ja hellästi imin viimeiset pisarat. ”Ihanaa spermaa!” huokaisin lopulta raaskittuani päästää irti Tuukan kalusta. Tarkoitin todella mitä sanoi. Tuukan sperma oli ollut makeaa ja paksua, kauan kiveksissä muhinutta ja jalostunutta. Kundi ei ollut tainnut saada vähään aikaan. Minun onneni. ”Sä sitten taidat pitää suihinotosta”, Tuukka sanoi ihmetellen. ”Et arvaa kuinka paljon”, sanoin tyytyväisenä. ”Mä en ole kyllä koskaan tavannut ketään sunlaistas tyttöä”, Tuukka jatkoi ihmetellen. Hymyilin. Etkä varmaan tule koskaan enää tapaamaankaan, ajattelin hilpeänä.

        Kaunista, mutta meni ohi aiheen.


      • Anonyymi

        Voisin tykittää tuota nahkakanuunallani.


    • Anonyymi

      Työnnä peruna auton pakoputkeen, niin auto ei lähde käyntiin, mutta jos lähtee, niin kuuluu kova paukahdus.ja perunasta tulee ammus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe