https://www4.omasp.fi/pankki/kirjautuminen
Onkos tuo "www4" huijausta, kun pc huutaa näyttö punaisena varoitusta eikä mene pankin sivulle?
Onko huijausyritys
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoita osoiteriville omasp.fi niin pääset oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
Avast huutaa näyttö punaisena vaarasta ja kun tuon nelosen editoi pois ja yrittää uudestaan, se hyppää takaisin osoiteriville ja avast jatkaa kirkumistaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avast huutaa näyttö punaisena vaarasta ja kun tuon nelosen editoi pois ja yrittää uudestaan, se hyppää takaisin osoiteriville ja avast jatkaa kirkumistaan,
Huuda takaisin!
😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
SE PELEKÄÄ JOKA HUUTAA..
- Mikäli se aloittajaa yhtään rauhoittaa, niin kirjanmerkkinä oman nettipankkini osoiterivillä tuo sama "www4" aina myös eikä ainakaan ole koskaan Windowsin Defender älähtänyt tmv.
Asia taitaa olla kunnossa:). Olikohan jokin ns "false positive"?- Anonyymi
Ei pidä koskaan kirjautua mihinkään, mikä tulee kutsumatta sähköpostissa tai tekstiviestinä. Kirjautuminen pitää aina tehdä niin, että kirjautuu itse, niin kuin ennenkin ja katsoo sitten, oliko pankilla tms. jotain asiaa. Siis vielä kerran: EI KOSKAAN!
- Anonyymi
Vie kohdistin munalukon päälle, ilmestyykö teksti:
Todentaja: Entrust Inc.
Klikkaa munalukkoa: "Varmenne myönnetty taholle Oma Säästöpankki Oyj" Avast on nykyään se huijausohjelma. Pelottelee asiakkaitaan saadakseen nämä maksamaan "tietoturvasta" yhä enemmän ja enemmän.
Mene selaimella suoraan osoitteeseen omasp.fi. Selain hoitaa loput, kuten jo tekniikan muinaisjäänteeksi käyneet wwwx -rimpsut.
Lisää pankkisi (oikea) osoite selaimen kirjanmerkkeihin äläkä koskaan mene "pankin sivuille" hakutuloksesta tai huijarin lähettämästä linkistä.- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
Kirjoitan aina itse osoitteen. Tällä kertaa kuitenkin vissiin Avast jumittaa kahdella eri koneella kaiken ja "verkkopankkivalinnan" jälkeen näyttää varoitussivun:
>>Tällä sivustolla on petollista sisältöä
Verkkosuoja on havainnut sivustolla www4.omasp.fi erilaisia tietojenkalasteluun liittyviä kohteita. Nämä saattavat yrittää huijata sinut asentamaan haitallisia ohjelmia tietokoneellesi ja paljastamaan arkaluonteisia henkilökohtaisia tietojasi, kuten salasanoja ja tilitietoja<<
🎵 Hyviä neuvoja saa harvoin, nyt olisi tilaisuus antaa sellainen 🎵 - Anonyymi
>>Tapahtui virhe oltaessa yhteydessä osoitteeseen www4.omasp.fi. PR_CONNECT_RESET_ERROR
Virhekoodi: PR_CONNECT_RESET_ERROR
Avattavaa sivua ei voida näyttää, koska vastaanotetun datan alkuperää ei kyetty varmentamaan.
Ilmoitathan ongelmasta sivuston omistajalle.<< - Anonyymi
Poistin Avastin ja Ongelma hävis.
Kiitos vastanneille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398