Sellaista olen kysymässä voiko Hk sinisellä tyydyttää peppua jos ottaa kuoret pois ja laittaa rasvaa ennen sisään laittamista, siis kysymys on ilman kondomia jos laittaa sisään.
Voiko Hk sinisellä
9
713
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voit nauttia ilman kumia. Paksu makkara on mahtava kokemus.
- Anonyymi
Ei kannata ottaa kuorta pois niin sen voi syödä käytön jälkeen
- Anonyymi
Laita sinapit valmiiksi, orkku session jälkeen voit laittaa pökäleen mikroon ja tarjoilla lounaaksi kotiväelle!
- Anonyymi
Onko joku kokeillut.
- Anonyymi
Liian pehmeä siihen puuhaan ellei pakkaseen laita.
Oma vehje isompi kuin tuo makkara ja hyvin mahtunut niin naisiin kuin miehiinkin.
M47v- Anonyymi
Älä ota kuorta pois, koska silloin se on liian pehmeä. Pidä ne kuoret päällä.
Suosittelen kuitenkin että hankit oikean dildon peppuleikkeihin. Ne ei paljoa maksa ja ne lähetetään anonyyminä pakettina.
Anaalidildossa pitää olla kunnon stoppari, esimerkiksi kivekset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota kuorta pois, koska silloin se on liian pehmeä. Pidä ne kuoret päällä.
Suosittelen kuitenkin että hankit oikean dildon peppuleikkeihin. Ne ei paljoa maksa ja ne lähetetään anonyyminä pakettina.
Anaalidildossa pitää olla kunnon stoppari, esimerkiksi kivekset.Miksi stoppari? Itse olen lykännyt suoleen 40cm dildoa ja siellä se nautinto vasta möytyy.
- Anonyymi
Sitä kun saisi oikeasti!
- Anonyymi
Nuorena poikana kerran kokeilin hk-sinisellä, ja kyllä oli liian suuri, koska verta tuli vähän ulosvedettäessä. Parempi ainakin nuorena tyytyä pienempiin esineisiin, niin ei mene maku koko hommaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278