Sellaista olen kysymässä voiko Hk sinisellä tyydyttää peppua jos ottaa kuoret pois ja laittaa rasvaa ennen sisään laittamista, siis kysymys on ilman kondomia jos laittaa sisään.
Voiko Hk sinisellä
10
661
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voit nauttia ilman kumia. Paksu makkara on mahtava kokemus.
- Anonyymi
Ei kannata ottaa kuorta pois niin sen voi syödä käytön jälkeen
- Anonyymi
Laita sinapit valmiiksi, orkku session jälkeen voit laittaa pökäleen mikroon ja tarjoilla lounaaksi kotiväelle!
- Anonyymi
No on sun kotiväellä herkut. Onko ihan oma keksimä ohje.
- Anonyymi
Onko joku kokeillut.
- Anonyymi
Liian pehmeä siihen puuhaan ellei pakkaseen laita.
Oma vehje isompi kuin tuo makkara ja hyvin mahtunut niin naisiin kuin miehiinkin.
M47v- Anonyymi
Älä ota kuorta pois, koska silloin se on liian pehmeä. Pidä ne kuoret päällä.
Suosittelen kuitenkin että hankit oikean dildon peppuleikkeihin. Ne ei paljoa maksa ja ne lähetetään anonyyminä pakettina.
Anaalidildossa pitää olla kunnon stoppari, esimerkiksi kivekset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota kuorta pois, koska silloin se on liian pehmeä. Pidä ne kuoret päällä.
Suosittelen kuitenkin että hankit oikean dildon peppuleikkeihin. Ne ei paljoa maksa ja ne lähetetään anonyyminä pakettina.
Anaalidildossa pitää olla kunnon stoppari, esimerkiksi kivekset.Miksi stoppari? Itse olen lykännyt suoleen 40cm dildoa ja siellä se nautinto vasta möytyy.
- Anonyymi
Sitä kun saisi oikeasti!
- Anonyymi
Nuorena poikana kerran kokeilin hk-sinisellä, ja kyllä oli liian suuri, koska verta tuli vähän ulosvedettäessä. Parempi ainakin nuorena tyytyä pienempiin esineisiin, niin ei mene maku koko hommaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464