Tulossa vaimon kanssa hotelli-viikonloppua viettämään Helsinkiin lauantaina 14.9. Löytyykö tanssiravintola missä vaimoa voisi "tansittaa"....
Tanssiravintola Helsingissä?
16
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu paljon tanssiparin ikäluokasta. Mutta Helsingissä ei ole yhtäkään nimenomaista tanssiravintolaa, kuten periferiassa vieläkin on.
- Anonyymi
Ok, kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Hyvä paikka on Hotelli Vantaa Tikkurilassa jahka remontti jo valmis. Takavuosina oli tunnettu parittelupaikka varatuille rouville, meidän sai kolmea vierasta viikonloppuna ja pari miestä nahisteli keskenään tanssivuoroista vaimoni kanssa.
Siellä ymmärretään hyvin vaimon lainaajia, onnea metsästykseen. - Anonyymi
Ai niin, kiitos tiedosta 👍😃
- Anonyymi
Rymy-Eetu Erottajankadulla voi ehkä tulla kyseeseen.
- Anonyymi
Kiitos, se on varmaan hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Kaarle XII, Kasarmikatu 40. Sunnuntaina suljettu. Enempi alle 35v paikka.
Mummotunneli, Aleksanterinkatu 46. Sunnuntaina suljettu. Enempi yli 50v paikka.
- Anonyymi
Täällä löytyy vaihtoehtoja.
https://www.myhelsinki.fi/fi/syö-ja-juo/baarit-ja-yöelämä/helsinki-hlbtq-kahvilat-baarit-ja-yökerhot- Anonyymi
Nuo ovat kaikki sodomia räkälöitä.
- Anonyymi
Pah! Yritä uudelleen.
- Anonyymi
Nuo kaikki ovat sodomia räkälöitä.
- Anonyymi
Väkivalta ja vaimon hakkaaminen vasta sairasta onkin tulen muitten tuomitseminen, jokaisella oikeus omaan seksuaaliseen identeettiin. Vain typerykset/sivistymättömät ihmiset luulevat omistavansa.oikeuden toiseen ihmiseen, tervetuloa keskiajalta vapaaseen 2020 luvulle.
Pysy poissa näiltä sivuilta kerran et osaa olla tuomitsematta, miksi roikut täällä mollaamassa kerran se ottaa noin koville.
Asia on seksuaalinen leikki eikä suinkaan kyse kyvyttömyydestä, ottaisit selvää roolileikeistä ennenkuin tulet tänne aukomaan kipeää päätös. - Anonyymi
Kiitokset ehdotuksista.
Edellisen kirjoittajan samaa mieltä. En ymmärrä minkä takia näille sivuille pitää typeryyksiä kirjoittaa. - Anonyymi
Tehkää parannus.
- Anonyymi
Vedä paska huuleen jeesustelija
- Anonyymi
Psylogina olen samaa mieltä, tosin saan palkkani siitä kun potilaat jäävät(useimmiten omasta syystään) ilman seksiä ja tyhmä yhteiskunta suostuu maksamaan minulle näitten ressukoiden kuuntelimesesta 250e/h.
Vaan en voi sanoa, että sivisty, käy suihkussa päivittäin ja pese hampaasi eikä vaatteiden uusiminen tai pesu olisi pahitteeksi.
Nämä, yleensä alkkariksi aikovat/päätyvät, tuovat minulle erittäin leveän leivän pöytääni ( myöskin uudella Mersulla ajaminen on kivaa, kun yhteiskunta tämän hyväksyy).
Kuitenkin, tämä epäsosiaalinen porukkaa haluaa horjuttaa normi-ihmisen arjen ja mieltymyksen vaikka se ei ole pois heidän olemattomasta seksielämästä muutenkaan.
Heille dopamiinihormooni erittyy tällä tavoin aivokuoreen uhriaan tuntematta, tästä he saavat omat kikcinsä ilman naista.
Olikin tosi viisasta puhetta tuo aiemmin, sillä väkivalta on lailla tuomittua, mutta vaimon lainaaminen ei. Mustasukkaisuus on terveydellisesti sairaaksi luokiteltu ja viimeisessä 10:ssä vuodessa siihen on kuoltua 180 kertaa, silti nämä häiriköt ihannoivat puolison tappamista kuten rakastajan eikä elinikäinen haittaa yhtään.
Ihan oikeasti, harrastakaa ryhmäseksiä jos tunnette niin eikä vaimon lainaaminen ole väärin, mutta väkivalta on jo laillistekin. Näitten mollaajien elämästä ei voi olla millään tavalla pois, jos antaa vaimonsa vieraalle miehelle eikä se tosiaan kuulu kellekään toisten identiteetti.
Pysykää poissa, te jotka haluatte kieltää muitten nautinnon sillä ei teitä siihen sänkyyn kutsuta. Muualla Euroopassa cuckoldjutut ovat aivan normaalia muttei täällä juntta Suomessa.
Toisaalta hyvä itselleni, kun jaksatte raivota ja Kela maksaa minulle jo kohta Bentleyn. Tämä on seksisairas valtio. Nick: Merimas
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247