Lasku oli n.1300 e. Tililtäni oli viety pikkusummia vähitellen, puolitoista vuotta. Asiakaspalvelussa sanottiin, että saat summat takaisin. En saanut, koska en kuulemma ole heti ilmoittanut väärinkäytöksistä!!!! Miten ihmeessä voin huomata väärinkäytöksiä, kun ostan paljon pieniä asioita viikottain ja jos käyn vaatekaupassa jonka nimi on A, niin laskuttajan nimi verkkopankissa on B. Hirveä homma käydä joka ikinen firma läpi netissä, meni tunteja ja tunteja. Ilmeisesti pankki olettaa, että laitan muistiini jokaisen ostoksen joka päivältä. Kyllä minä tilini tarkistan, mutta en nii. usein enkä selvitä perinpohjin jokaista pientä ostosta. Op ei myöskään ole viestinyt, että en saa rahojani takaisin jos en tee niin. Se on nyt sitten Nordea tai Danske Bank. Satoja tuhansia euroja pyöritetty Op-pankissa vuosien varrella, mutta armoa ei anneta yksityisasiakkaalle. Perkele.
Op-pankki petti
Anonyymi-ap
1
238
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda nopeasti pankkia? Myös vakuutukset muualle kuin OP-Pohjolaan. Se on pelkkä huijaus yhtymä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984