Missäs Ukrainan ihmeaseet F-16 harakat ovat?

Anonyymi-ap

Ei nävy - kertoo navy

24

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harakka on turh mies.

    • Lentäjien koulutus kestää 2-3 vuotta - eikä omia koneita pitää ampua alas.

    • Anonyymi

      Ryskän lennokit ampuneet ne alas ja osan jo maassa.

    • Anonyymi

      Tiltuille tehtiin rotutestit ja mitattiin pallopään koko.

      Siksi kysely F-16 hävittäjästä jota tiltu ei ole nähnyt.

      • Anonyymi

        Nato-Polakeilla on Palllopää. 🐵

        Nato-Tiltun pallopää ei mahtunut F-16 kabiiniin.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

        Nato-Polakeilla on Palllopää. 🐵

        Nato-Tiltun pallopää ei mahtunut F-16 kabiiniin.

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi kirjoitti:

        Nato-Polakeilla on Palllopää. 🐵

        Nato-Tiltun pallopää ei mahtunut F-16 kabiiniin.

        Nato Tiltun VESIPÄÄHÄN ei saatu 3-D tulostettua kypärää. Tulostimet osoittautuivat liian pieniksi.


    • Anonyymi

      Älkää enää provosoiko toisianne. Kohta tulee rauha kun Trump voittaa presidentinvaalit. Ukraina ja Venäjä saavat rauhansopimuksen aikaan.

      • Anonyymi

        Ei tule kuin huono rauha, joka johtaa uuteen suurempaan sotaan.


    • Anonyymi

      Missäs Venäjän laivasto on kun Moskovaan tarvitaan tuhnsia rekkoja tuomaan polttoainetta???

      https://x.com/i/status/1833818275131642029

      • Anonyymi

        Ei Nato-suomeen tuoda polttoainetta. Nato-suomi hengittää pierua. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Nato-suomeen tuoda polttoainetta. Nato-suomi hengittää pierua. :D

        Eli niin hengität sinäkin. Jos olet sieltä itä-naapurista, niin silloin et hengitä, vaan myöskin syöt


    • Anonyymi

      Venäläinen SU-30SM ammuttiin alas Mustanmeren yllä viime yönä.

      Jospa siellä oli f-16....

      • Anonyymi

        No tottakai F-16 ja Nukkumatti - tuo nykyinen uusin KIOVAN AAVE oli puikkoloissa?


    • Anonyymi

      Tiltun on turvallista aina väittää että oma it ampui sen alas.niin ei järky turvallisuuden tunne..

    • Anonyymi

      Niistä oli samanlainen häly mitä Leopardeista, tai muistakin länsitankeista.
      Alkuinnostuksen jälkeen ei enää kirjoiteta mitään, samaa taitaa olla menossa nyt ohjuksien suhteen?

      Panokset kasvavat, kohta esillä ovat jo ydinaseet?
      Kun pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden.

    • Anonyymi

      Sodassa tarkoitus on ettei vastapuoli tiedä mitä, miten ja millä kalustolla toimitaan. Se ettei venäjä ja tiltu tiedä missä Ukrainan koneet ovat, harmittaa varmasti tiltua ja puttea.

      • Anonyymi

        Vähän luulen ettei Ukraina itsekään tiedä, missä ne on....

        Eihän Ukraina tiennyt kesällä 2023 edes sitä, onko heidän suurhyökkäyksensä alkanut vai ei kun kuvat läjiin tuhotuista leopardeista levisi maailmalle. "Nyt hyökätään!! Mitä? Ei oo mitään hyökkäystä... Hyökätäänkö me muka? "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän luulen ettei Ukraina itsekään tiedä, missä ne on....

        Eihän Ukraina tiennyt kesällä 2023 edes sitä, onko heidän suurhyökkäyksensä alkanut vai ei kun kuvat läjiin tuhotuista leopardeista levisi maailmalle. "Nyt hyökätään!! Mitä? Ei oo mitään hyökkäystä... Hyökätäänkö me muka? "

        Rahat meni, missä koneet?


    • Anonyymi00020

      Yleensä ne ovat maassa jos eivät ole lennossa.
      Ja toisinpäin.

      Mutta hyvin ovat pitäneet ryssän kaluston poissa.

    • Anonyymi00021

      Ukrainian F-16 Shoots Down Russian Su-35 Super Flanker

      Tietääx tiltu mitä toi tarkoittaa???

      Harakka tiputti Venäjän parhaimman koneen....

    • Anonyymi00022

      Juuri yksi tuhosi sahelin, mutta missä ovat leopardit.

    • Anonyymi00023

      Leopardeja (1 ja 2) tankkeja menetetty yhteensä n. 55 vajaasta 300 toimitetusta.

      Eli paljon paremmin ovat säilyneet kuin ryssän purkit.

    • Anonyymi00024

      Venäjä on ajautumassa konkursiin ja kaikki poltoaineen hävittävät tässä sodassaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe