Ei nävy - kertoo navy
Missäs Ukrainan ihmeaseet F-16 harakat ovat?
24
347
Vastaukset
- Anonyymi
Harakka on turh mies.
Lentäjien koulutus kestää 2-3 vuotta - eikä omia koneita pitää ampua alas.
- Anonyymi
Ryskän lennokit ampuneet ne alas ja osan jo maassa.
- Anonyymi
Tiltuille tehtiin rotutestit ja mitattiin pallopään koko.
Siksi kysely F-16 hävittäjästä jota tiltu ei ole nähnyt.- Anonyymi
Nato-Polakeilla on Palllopää. 🐵
Nato-Tiltun pallopää ei mahtunut F-16 kabiiniin. - Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
Nato-Polakeilla on Palllopää. 🐵
Nato-Tiltun pallopää ei mahtunut F-16 kabiiniin.Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Nato-Polakeilla on Palllopää. 🐵
Nato-Tiltun pallopää ei mahtunut F-16 kabiiniin.Nato Tiltun VESIPÄÄHÄN ei saatu 3-D tulostettua kypärää. Tulostimet osoittautuivat liian pieniksi.
- Anonyymi
Älkää enää provosoiko toisianne. Kohta tulee rauha kun Trump voittaa presidentinvaalit. Ukraina ja Venäjä saavat rauhansopimuksen aikaan.
- Anonyymi
Ei tule kuin huono rauha, joka johtaa uuteen suurempaan sotaan.
- Anonyymi
Missäs Venäjän laivasto on kun Moskovaan tarvitaan tuhnsia rekkoja tuomaan polttoainetta???
https://x.com/i/status/1833818275131642029- Anonyymi
Ei Nato-suomeen tuoda polttoainetta. Nato-suomi hengittää pierua. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Nato-suomeen tuoda polttoainetta. Nato-suomi hengittää pierua. :D
Eli niin hengität sinäkin. Jos olet sieltä itä-naapurista, niin silloin et hengitä, vaan myöskin syöt
- Anonyymi
Venäläinen SU-30SM ammuttiin alas Mustanmeren yllä viime yönä.
Jospa siellä oli f-16....- Anonyymi
No tottakai F-16 ja Nukkumatti - tuo nykyinen uusin KIOVAN AAVE oli puikkoloissa?
- Anonyymi
Tiltun on turvallista aina väittää että oma it ampui sen alas.niin ei järky turvallisuuden tunne..
- Anonyymi
Niistä oli samanlainen häly mitä Leopardeista, tai muistakin länsitankeista.
Alkuinnostuksen jälkeen ei enää kirjoiteta mitään, samaa taitaa olla menossa nyt ohjuksien suhteen?
Panokset kasvavat, kohta esillä ovat jo ydinaseet?
Kun pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden. - Anonyymi
Sodassa tarkoitus on ettei vastapuoli tiedä mitä, miten ja millä kalustolla toimitaan. Se ettei venäjä ja tiltu tiedä missä Ukrainan koneet ovat, harmittaa varmasti tiltua ja puttea.
- Anonyymi
Vähän luulen ettei Ukraina itsekään tiedä, missä ne on....
Eihän Ukraina tiennyt kesällä 2023 edes sitä, onko heidän suurhyökkäyksensä alkanut vai ei kun kuvat läjiin tuhotuista leopardeista levisi maailmalle. "Nyt hyökätään!! Mitä? Ei oo mitään hyökkäystä... Hyökätäänkö me muka? " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän luulen ettei Ukraina itsekään tiedä, missä ne on....
Eihän Ukraina tiennyt kesällä 2023 edes sitä, onko heidän suurhyökkäyksensä alkanut vai ei kun kuvat läjiin tuhotuista leopardeista levisi maailmalle. "Nyt hyökätään!! Mitä? Ei oo mitään hyökkäystä... Hyökätäänkö me muka? "Rahat meni, missä koneet?
- Anonyymi00020
Yleensä ne ovat maassa jos eivät ole lennossa.
Ja toisinpäin.
Mutta hyvin ovat pitäneet ryssän kaluston poissa. - Anonyymi00021
Ukrainian F-16 Shoots Down Russian Su-35 Super Flanker
Tietääx tiltu mitä toi tarkoittaa???
Harakka tiputti Venäjän parhaimman koneen.... - Anonyymi00022
Juuri yksi tuhosi sahelin, mutta missä ovat leopardit.
- Anonyymi00023
Leopardeja (1 ja 2) tankkeja menetetty yhteensä n. 55 vajaasta 300 toimitetusta.
Eli paljon paremmin ovat säilyneet kuin ryssän purkit. - Anonyymi00024
Venäjä on ajautumassa konkursiin ja kaikki poltoaineen hävittävät tässä sodassaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427