Muistatteko?

Anonyymi-ap

Muistatteko Pekka Mötön moton "Älä aikuistu ainakaan ennen eläkeikää"? Kuinka rikkaan liiketoiminnallis-henkisen perinnön Onnibussin perustajat alalle jättivätkään muille ammennettavaksi!

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikas liiketoiminnalis-henkinen perintö se tosiaan on: yhtiön ei tarvitse tuottaa voittoa.
      Vuoroja voi perua ihan miten huvittaa.
      Vuoroille voi tilata oikeita liikennöitsijöitä töihin päivästä toiseen.
      Liikennesäännöt ovat turhia.
      Bussin kunto ei ole tärkeää, liekkiin leimahdus kuuluu asiaan.
      Hinausfirmojen talouden ylläpito on prioriteettilistalla korkealla.

• Anonyymi

Paronien liiketoimintatapa osoittautui hyvin huonoksi ilman sukuoikeuksien suojaa. Pekan ja Laurin tapa taas toimii sukuoikeudettomassa markkinassa hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paronien liiketoimintatapa osoittautui hyvin huonoksi ilman sukuoikeuksien suojaa. Pekan ja Laurin tapa taas toimii sukuoikeudettomassa markkinassa hyvin.

Miten Pekan ja Laurin tapa toimii? Lukusia kertoja ajauduttu konkurssin partaalle, Pekan bisnekset ovat tainneet kohdata konkurssin. Laurin nöyryyttävät potkut, koko KA-konsernin ajautuminen syviin vaikeuksiin ja vieraaseen omistukseen ja paljon muuta kyseenalaista. Mikä tässä on toimivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Pekan ja Laurin tapa toimii? Lukusia kertoja ajauduttu konkurssin partaalle, Pekan bisnekset ovat tainneet kohdata konkurssin. Laurin nöyryyttävät potkut, koko KA-konsernin ajautuminen syviin vaikeuksiin ja vieraaseen omistukseen ja paljon muuta kyseenalaista. Mikä tässä on toimivaa?

Siten kuin KA sitä parhaillaankin soveltaa kaukoliikenteessä. Kaksikerrosbussit ja euron liput kulmakivinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siten kuin KA sitä parhaillaankin soveltaa kaukoliikenteessä. Kaksikerrosbussit ja euron liput kulmakivinään.

Euron lippuahan ei ole olemassa Tamponilla.
        Kakskerrosbussit roihuavat harva se viikko ja parhaimmat sytyttelevät jo metsäpalojakin.
        Tuloslaskelmaa on manipuloitava, jotta saataisiin dumpattua Tamponi johonkin.
        Villi ajatus nousi mieleen tuosta hieman erikoisesta osittaisesta Vainion ostamisesta:
        Vainion Liikenteelle tulee MBO-kauppana KA:n kaukoliikenne, kunhan Matti on perkannut johtajana tilanteen. Ja Capman rahoittaa diilin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakskerrosbussit roihuavat harva se viikko ja parhaimmat sytyttelevät jo metsäpalojakin.
        Villi ajatus nousi mieleen tuosta hieman erikoisesta osittaisesta Vainion ostamisesta:
        Vainion Liikenteelle tulee MBO-kauppana KA:n kaukoliikenne, kunhan Matti on perkannut johtajana tilanteen. Ja Capman rahoittaa diilin.

On toki, mutta enää se ei ole välttämättä se vuoron ensimmäinen myyty lippu. Se voi olla vaikka viimeinen! Nyt euron lippuja voi myös saada useammankin samalle vuorolle! Mutta ne myydään tiettyinä kampanja-aikoina, joista tiedotetaan erikseen ja euron lippu pitää ostaa kampanja-aikana käyttäen koodia EURO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? KA:n kaukoliikenne Vainion nyrkkipajalle? Tai Citymarketin valikoimat grillikioskille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Villi ajatuksesi saattaa olla oikeilla jäljillä. Matti Vainio järkeistää toimintaa myyntikuntoon, mutta tuskinpa ostaja on Vainio itse. Ostajaa etsitään muualta, todennäköisesti ulkomailta. Ei Vainiokaan ostajana olisi mahdottomuus, vaikka onkin pykälää pienempi toimija. Erittäin todennäköistä on kuitenkin se, että CapMan ei kaukoliikennettä kanna mukanaan enää kovin pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5855
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3977
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2956
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2007
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1974
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1705
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1539
    Aihe