Onko kenelläkään muulla tätä pelkoa? Sitten vetää kunnon kerroksen vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria niin on kuin haamu kakkukerros kasvoilla. Mitä muuta voisi tehdä? En pidä edes normaalista punasta vaan haluan ihan kalpean ihon.
Punastumisen pelko
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Helpoin apu vaivaan on, että hyväksyy punastumisen osaksi itseään.
Tiedän, että se on kiusallista, itse olen aina ollut punastelija. Nyt jo iäkkäämpi, mutta koko kouluajankin kärsin punastelusta. Ja edelleen punastun noloissa tilanteissa, tai jos joudun porukan silmätikuksi.
Tiedän myös sen tunteen, kun tulee jokin tilanne, ja etukäteen jo tulee ajatus, että varmaan taas punastun, apua. Vaan eipä sitä punastumista voi estää. Ja meneehän se aika hetkessä sitten ohikin.
Lapsena ja nuorena, kouluaikaan, siitä minulle useinkin huomauteltiin, aikuisena ei niinkään enää, aika harva sanoo mitään, vaikka eihän sekään koskaan kivalta tunnu.
Sanon kyllä yleensä huomauttelijalle, jos joku sanoo olevani punainen, " joo, tiedän itsekin ".
Kiusallinen, mutta harmiton vaiva. Kun katsoo vaikka televisiota tai jotain videoita, huomaa, että on aika paljon ihmisiä, jotka punastelevat, ihan julkisuuden henkilöitä.
Saahan sitä meikeillä piilotettua, jotkut ovat kai yrittäneet jotain lääkkeellisiäkin hoitoja.
Punastuminen liittyy jotenkin pintaverisuoniin ja verenkiertoon.
Tsemppiä sinulle, ja toivotaan, että jokin ratkaisu löytyy. - Anonyymi
Homeopatia auttaa tällaisissa asioissa.
- Anonyymi
Onko joku idän ihme tullut palstoille homeopatioineen ?
Idän suunnalla edelleenkin taidetaan aika paljon uskoa homeopatiaan, jotkut sieltä tulleet lääkäritkin joskus ovat väläytelleet vastaanottokäynnin yhteydessä jotakin homeopaattista hoitokeinoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13688Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3711828Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2401615Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481191- 731023
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60765- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719