Miksi Cremo veneitä ei myydä Suomessa

Anonyymi-ap

Mistä saisi ostettua Cremo 465 veneen.

14

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomesta ei saa mistään. Pakko ajaa Ruotsin puolelle trailerin kanssa. Cremo veneitä myydään varsin hyvin Pohjois-Euroopan alueella mutta ei Suomessa. Ilmeisesti myynnin estää Suomessa jokin historiallinen sopimus.

• Anonyymi

Osta saksasta jos myynnissä alv vain 19% vs suomi 25,5%. Rahtina suomeen ...

• Anonyymi

Minun tietääkseni Ahvenanmaalla myydään Cremo veneitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tietääkseni Ahvenanmaalla myydään Cremo veneitä.

Eikö kotimainen vene kelpaa? Niitä kyllä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kotimainen vene kelpaa? Niitä kyllä löytyy.

Laatu ja järki puuttuu erittäin monista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laatu ja järki puuttuu erittäin monista.

Eikös nuo tehdä puolassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös nuo tehdä puolassa?

Ei vaan Ruotsissa Varbergissä eli Tanskan salmien tuntumassa. Venettä myytiin ennen Crescent merkkisenä. Suomessa tehtiin vastaavaa venettä Lohi merkkisenä. Esim. Lohi 460R 70=80 luvuilla ja ne on vieläkin kovasti kysyttyjä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä tehtaan viralliset jälkeen myyjät.

https://cremoboats.se/aterforsaljare/

Pyydä tarjous toimitettuna sulle, tai hae itse, tai kilpailuta rahtia itse, ruotsista tulee paljon rahtia suomeen ja päin vastoin, voi saada paluukuormana hyvällä hinnalla, kun suomalaisia veneitä viety ruotsiin...

Huomaa heti noista Cyremo 465 kuvista, miten vene poikkeaa edukseen suomalaisiin vastaaviin verrattuna. Monen monet kaipaavat juuri tuon tyyppistä venettä. Ei mitään hevosvoimavenettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa heti noista Cyremo 465 kuvista, miten vene poikkeaa edukseen suomalaisiin vastaaviin verrattuna. Monen monet kaipaavat juuri tuon tyyppistä venettä. Ei mitään hevosvoimavenettä.

Cremo osti Flipperin ja Bellan tuotannon omiin käsiinsä.. Saakohan nuita merkkejä Suomessa enää koskaan, kun tuotantokin siirretään Puolaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cremo osti Flipperin ja Bellan tuotannon omiin käsiinsä.. Saakohan nuita merkkejä Suomessa enää koskaan, kun tuotantokin siirretään Puolaan.

Kyllä saa, Flipperiä ja Bellaa tuodaan Suomeen Puolasta Crémon tehtaalta. Kovin paljon ei kerrota, että ne ovat nykyään ruotsalais-/puolalaisveneitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa, Flipperiä ja Bellaa tuodaan Suomeen Puolasta Crémon tehtaalta. Kovin paljon ei kerrota, että ne ovat nykyään ruotsalais-/puolalaisveneitä.

Kotimainen laatu on pelkkä vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotimainen laatu on pelkkä vitsi.

Alle 5metrin veneet ovat lukumäärältään ylivoimaisesti suurin. Mutta se jätetty heitteille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      24
      3202
    2. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2138
    3. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      39
      2070
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1867
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1309
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      123
      1198
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      256
      1183
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1115
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1069
    Aihe