Olisiko lemmikkitaksille käyttäjiä? Taksilla voisi ajella eläinlääkäriin tai vaikka eläinkauppaan ostoksille. Kuski olisi kouluttautunut eläintenhoitajaksi, hätäensiapu (vuotavien haavojen sidonta yms…) siis voitaisiin tarvittaessa tehdä, mutta pääajatus olisi vain kuskata lemmikkiä omistajansa kanssa kohteesta A kohteeseen B. On olemassa kuitenkin paljon autottomia lemmikinomistajia, sekä esimerkiksi eläinlääkäriin meneminen voi jännittää niin kovin, ettei auton rattiin kannata itse lähteä, näkisin näissä tilanteissa lemmikkitaksin olevan hyvä palvelu.
Mitä mieltä, onko ihan turha ajatus?
Lemmikkitaksi
Anonyymi-ap
2
315
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tulikin ihan väärään kategoriaan…
- Anonyymi00003
tavallisellkain taksilla pääsee lemmikin kanssa, samoin bussiin ja junaan otetaan lemmikit kyytiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492