🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömiseen ei ole muuta puhdasta kuin puukauha tai teelusikka. Isosta tiskipöydästä ei ole kuin haittaa. Siihen mahtuu liikaa astioita! Yksin ollessa ne eivät haittaa kuin omaa silmääni.
Olispa mulla tiskikone
36
255
Vastaukset
- Anonyymi
👍 juu ja sen kakun leipoo kakslahkeinen itse😊
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sitä ennen pitää se kakkuvati pestä😅
Kone pesee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kone pesee.
Korjaan,eikö niin sul oliki otsikossa se.
- Anonyymi
Koira on hyvä astianpesukone.
- Anonyymi
Sellaista multinikkimiehellä ei kaikeksi onneksi ole
- Anonyymi
Koiran kiduttaja.Tiedätkö miten monet aineet on koiralle vaarallisia.Rusinat on koiralle myrkkyä.Jotkut syöttää maksalaatikkoa rusinoilla koirille.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla (=naisella) ei ole muita nikkejä kuin tämä. Töräyttelet täällä mitä mieleesi juolahtaa, etkä ymmärrä miten se voi vaikuttaa häneen kenestä kirjoitat. Sulla ei ole minkäänlaisia tunteita. Toukokuun viimeinen päivä rakas lemmikkikoirani nukahti ikuiseen uneen helpotukseksi vaivoistaan. En vieläkään ole kunnolla toipunut asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helkatti yks ihminen voi mitenkään keretä näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiran kiduttaja.Tiedätkö miten monet aineet on koiralle vaarallisia.Rusinat on koiralle myrkkyä.Jotkut syöttää maksalaatikkoa rusinoilla koirille.
Toisilla taas on laittoman kokoisia taistelukoiria, säkäkorkeus jopa yli 30 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se vaan voi, tarpeeksi välilehtiä vaan auki. Ikävää että sinä naisten aliarvioiva et halua tätä ymmärtää🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Toukokuun viimeinen päivä rakas lemmikkikoirani nukahti ikuiseen uneen helpotukseksi vaivoistaan. En vieläkään ole kunnolla toipunut asiasta.” Nyt järkeä jo siihen paksuun kalloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se vaan voi, tarpeeksi välilehtiä vaan auki. Ikävää että sinä naisten aliarvioiva et halua tätä ymmärtää🥱
Sinusta olen naisten aliarvioida kun en suostu maton tamppuuseen sun kaa.
Tyhmä sinä ainakin olet. Anonyymi kirjoitti:
Kaikille ihmisille palsta ei ole elämää niinkuin sinulle. Kuka nyt viitsii pitää palstaa monella välilehdellä.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut koirat sietää rusinoita. Jos ei, niin siitä tulee sellainen sotku, ettei toista kertaa tule syötettyä. Mulla se edellinen koira ei sietänyt maksalaatikon sipuliakaan. Nyt kun ei ole ollut koiraa, niin on kiva silloin tällöin ostaa maksalaatikko, kun itse siitä tykkän. Koirien kanssa en halunnut sitä syödä, kun ne ovat niin kovasti maksan perään. Maksa on koirien ykkösherkku.
- Anonyymi
Oletkos koskaan miettinyt sitä että olisiko mitenkään mahdollista että saatat olla psykopaatti? Kyvyttömyys empatiaan ja sympatiaan jne. Sillä ei edes ole väliä totuuden kanssa mitä luulet, sillä selvä enemmistö ihmisistä on sillä kannalla että olet psyko. Olet siis psyykkisesti sairas. Surullistahan se on. Se on kuitenkin omaksi parhaaksesi jos pystyt havahtumaan omaan tilaasi ja siihen kuinka täällä käyttäydyt. - sivusta.
Ennen juotettiin pihasiileille ja kissoille maitoa kun ei tiedetty että laktoosi ei niille käy, eikä koirillekaan. Mä söin laktoositonta rahkaa, kun koirasta oli iva nuoleskella rahkapurkit puhtaaksi muovikeräystä varten.
- Anonyymi
Kyllä kai nainen keksii miehelle myös mukavampaa käyttöä kuin tiskaaminen?
- Anonyymi
Miksi haluat katkeraan loppuun asti uskoa tämän hönösti kirjoittelevan emojimiehen olevan nainen? Onko käsityksesi naisista tällainen emojipikselisoopa?
- Anonyymi
Maksalaatikkopalkalla voin tulla tiskaamaan. 🤗
- Anonyymi
Minä taas voin tulla tiskaamaan autokyytipalkalla.Sinä käyt minun kanssa vaikka elokuvissa lähimmässä kaupungissa.
Edullinen tarjous, kun ottaa huomioon miten työlästä tiskaus täällä on. Saunalta ylämäkeen pitää kantaa ensin tiskivesi ämpäreillä. Ehkä selviän siitä taas ilman apuja, kunhan vähän psyykkaan.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Edullinen tarjous, kun ottaa huomioon miten työlästä tiskaus täällä on. Saunalta ylämäkeen pitää kantaa ensin tiskivesi ämpäreillä. Ehkä selviän siitä taas ilman apuja, kunhan vähän psyykkaan.
Okei. Tsemppiä ylämäkeen. 👍😅
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Käytä maalaisjärkeä? Laita rännin alle muovitynnyri, pesuvedet tulee siihen sateella ilman kantamista.
Anonyymi kirjoitti:
Käytä maalaisjärkeä? Laita rännin alle muovitynnyri, pesuvedet tulee siihen sateella ilman kantamista.
Rännin alta on melkein sama matka kuin saunalta ja ylämäkeen. Sammaleen peittämältä tiilikatolta valunut sadevesi on täynnään kaikenlaista orgaanista leväjätettä ym. Se kelpaa vain puutarhan kasteluun. Saunalta tuodussa vedessä on se etu, että se on keitettyä ja kuumaa. Ei tartte erikseen sähköhellalla alkaa vettä keittämään.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Rännin alta on melkein sama matka kuin saunalta ja ylämäkeen. Sammaleen peittämältä tiilikatolta valunut sadevesi on täynnään kaikenlaista orgaanista leväjätettä ym. Se kelpaa vain puutarhan kasteluun. Saunalta tuodussa vedessä on se etu, että se on keitettyä ja kuumaa. Ei tartte erikseen sähköhellalla alkaa vettä keittämään.
Sitten keittiön voi siirtää saunaan.
- Anonyymi
Aikuisviihde sivulla oli näpsäkän näkönen tiskaaja essussa.Sitähän sää tarkotit.😇
En tiedä, kun ei kiinnosta kyseiset sivut! Mun viihdettä on tällä hetkellä Eläinsairaala, sunnuntai sofian kanssa, koiralle koti (eri maissa), jäälentokenttä, ttk, masked singer, 20:30 uutiset areenasta ym.
- Anonyymi
Matti ja Maija ja Sini Fairyn lisäksi riittää käsikopelolle.
- Anonyymi
Ihana tuon kisun kuva 😘 mistä oot saanu
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihan googlesta hakemalla löytyi kun etsin valkoista kissankuvaa.
No oo että
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihan googlesta hakemalla löytyi kun etsin valkoista kissankuvaa.
Ootko valkoisen kissan näköinen?
Anonyymi kirjoitti:
Ootko valkoisen kissan näköinen?
Mulla on silmälasit lukiessa, se on samaa. Tuon tunnukeni kissan piti olla valkoinen, koska kaipaamani mies lähetti mulle kerran sähköpostissa kuvan söpöstä valkoisesta kissasta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152216
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1722182- 1051067
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114892Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46857Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah165849Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35806Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30756- 131755
- 43714