Miten helvetissä täältä saa nostettua rahaa? Tilisiirrossa tätä tiliä ei voi valita ja mitään muuta en ainaakan itse löydä valikoista.
Danske Bank osakesäästötili
4
412
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä tämän vuoksi rahan nosto ei onnistu:
Osakesäästötili on tili, jonka sisällä voit ostaa ja myydä koti- ja ulkomaisia pörssilistattuja osakkeita.- Anonyymi
Joo no onko niitä hyötyä myydä jos niitä rahoja ei saa sieltä pois...?
- Anonyymi
Vero.fi sivustolla lukee että osakesäästötilin rahat voi nostaa milloin tahansa, mutta Dansken sivulta ei löydy mitään nappia millä sen voi tehdä. Osaako joku vastata tähän?
- Anonyymi
Eläkesäästötileissä on vähän sama! Saatat maksaa omaa eläkesäästötiliä vaikka tonnin vuodessa viiden vuoden ajan, ja jos tulee omassa elämssä tiukkaa ja tarvitset rahaa sieltä, niin et saakkaan mitään. Siis ei välttämättä, vaan et saa!
Paras unohtaa nämä tälläiset ja pelata ainakin säästeyllä rahalla.
Itselläni on yli kymmenen vuoden ajan ollut rahasto toisessa pankissa. Säästin ensin X pääoman ja laitoin siitä osan rahastoon jonne aloin säästämään säännöllisesti kuukausittain. Olen saanut sieltä aina rahaa kun on tarve. On ollut vuosia etten ole ottanut penniäkään. Tänä vuonna olen ottanut pari kertaa. 90% rahasta on rahatoissa eikä sitä rahaa ole oikeasti paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877