Kyllähän tämän tietää, Ruskea Voima vaikuttaa koko valtion päätöksentekoon ja sitä kautta Ruskea Valta on jo todellisuutta Suomessa. Neohumanistirupujen Talkkarineuvosto on vaikutusvaltaisempi kuin mitkään rapparien ja rotarien sisäpiirit. Katsokaa hyvät ihmiset mitä maassa tapahtuu!
Tällä muuten selittyvät myös mystiset tunneliverkostot halki Suomen. Rabortit ja rebortaashit niistä johtavat vangitsemiseen, jopa maanpetossyytteisiin kuten Vapan veljesten tapauksesta on nähty. Leirihallinnon Elimet ovat hyvää vauhtia nousemassa eivätkä Ruskean Talon salaisuudet tule paljastumaan jos tämän annetaan jatkua.
Tunnin juna... Turun Ruskeaan Taloon?
15
310
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oli raaka rabortti!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Kolmastoista klausuuli: "Cenencän ei pidä arwutteleman Turun Ruscean Talon isäntäin hencilöitä angarista angarimman rangaistuxen uhcalla."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmastoista klausuuli: "Cenencän ei pidä arwutteleman Turun Ruscean Talon isäntäin hencilöitä angarista angarimman rangaistuxen uhcalla."
HUI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUI!
Kopeekkakerjäläinen? Tehtaankadun, sano?
- Anonyymi
Tämä on palstan paras ketju!
- Anonyymi
Ottakaa tiedot talteen ennen kuin hommareinot poistavat.
- Anonyymi
Ymmärrän, miksi kommentoijat ja ketjun aloittaja yritetään vaientaa...he ovat saaneet tietää liikaa...
- Anonyymi
Juna voi olla pikajuna, tunnin juna tai vaikka vuorokauden juna.
Turun Ruskeassa Talossa juna on silti aina poikkeuksetta suklainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun Ruskeassa Talossa juna on silti aina poikkeuksetta suklainen.Aah...suklainen juna, suklainen nautinto...aah...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun Ruskeassa Talossa juna on silti aina poikkeuksetta suklainen.Myöskin Turussa on suuren suosion saavuttanut ns. Ympyräjuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin Turussa on suuren suosion saavuttanut ns. Ympyräjuna
Tämä onkin jo perinne. Ympyrän keskellä istuu luonnollisesti kaikkein plösönaamaisin Talkkarineuvoston jäsen "konduktöörinä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin Turussa on suuren suosion saavuttanut ns. Ympyräjuna
Lisätietoa ympyräjunasta
https://urbaanisanakirja.com/word/ympyrajuna/
- Anonyymi
Joulun tärkein kysymys on se, että onko Lahden mylvijä edelleen Talon joulukuusenjalkana pylly pystyssä? Kulkuset helkkyen ja välkkyen, sano.
- Anonyymi
Vatkaaja hävinnyt taistelun ja on nyt kellarin vankina? Tämäkö on uusin päivitys?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755