Kaupunki tavoittelee ylijäämää

Anonyymi-ap

No nyt päästiin taas kaupungin setien suosikkiaiheeseen liexan lehdessä on kuva täynnä seteleitä ja ylijäämää voittoa taas tahkotaan niin että emiirillä on aihetta kateuteen kaupungin johtaja kehuu liexa on positiivinen ja harvinainen poikkeus vaikka ei ollut edes poikkeus koska Ilomantsi teki isomman ylijäämän

7

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitettiin poikien kanssa lehteen kuva missä on seteleitä. Miltä näyttää? Joko muut kunnat on kateellisia?

    • Anonyymi

      Siitä ylijäämistä on yli puoli miljoonaa
      eli 600 000 € sähköyhtiön maksamaa osinkoa kaupungille. Siis kuntalaisten rahaa, jonka olisi oikeudenmukainen yhtiö rehellisesti tasannut halvempina siirtohintoina.

      • Anonyymi

        Jossain jutussa oli jonkun asujien liiton johtajan kommentti jotta ei mene täydestä näiden sähkövirmojen selitykset jotka perii kaikkein korkeimpia siirtohintoja kuten PKS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain jutussa oli jonkun asujien liiton johtajan kommentti jotta ei mene täydestä näiden sähkövirmojen selitykset jotka perii kaikkein korkeimpia siirtohintoja kuten PKS

        Niin kuin se, että maaseudulla vedetään maakaapeleita ja siitä syystä pitää korottaa hintoja.


    • Anonyymi

      Taitaa Pirrekin olla niitä yhden sortin satuilijoita.

    • Anonyymi

      Nouseeko kunnallisverokin?

      • Anonyymi

        Elinkustannuksiltaan Lieksa on kallis paikkakunta asua. Auto välttämätön kun ei julkista liikennettä. Sähkö ja vesimaksut nousevat joka vuosi. Palvelut kuralla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe