NAKKI JUTTU

Kyllä vain Raamatussa ilmoitetulle Jumalalle on nakki juttu pysäyttää ilmastonmuutos, se olisi hänelle helppoakin helpompaa, ja paaaaljon helpompaa kuin kääntää yksi ateisti uskovaksi.

Mutta Jumala ei halua pysäyttää ilmastonmuutosta, ja syykin selviää kun luette Jesajan kirjaa Raamatusta luku 24. ja jakeet 5. ja 6.

5. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
6. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.

Kyllä vain, ilmastonmuutos ei ole mikään uusi juttu, vaan Jesaja sen meille ilmoitti luokkaa noin 2500-3000 vuotta sitten!

Uskotko sinä Jeesukseen jonka ristillä kärsimisen perusteella saa jokainen joka turvaa häneen kaikki pahat teot anteeksi, ja vain yksi sana häneltä riittää ilmastonmuutoksen pysäyttämiseen?

15

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jokainen meistä presidentistä kerjäläiseen tarvitsee anteeksiantoa pahoista töistä ja pahoista ajatuksista. Ja pahat teot saa anteeksi, koska Jeesus on kärsinyt sijaisena ristillä sen rangaistuksen minkä me ihmiset itse olemme ansainneet pahuudellamme.

      Ja pahat teot saa anteeksi kun uskoo Jeesukseen siten kuin edellä sanoin, ja vielä tarkemmin sanottuna kun uskoo häneen siten kuin Raamattu hänestä opettaa.

      Ja kun pahat teot on saatu anteeksi, alkaa kuoleman koittaessa ihmeellinen ja täydellisen onnellinen paratiisielämä, elämä joka kestää ikuisesti.

      Ja tässä elämässä kun pahat teot on saatu anteeksi, on seurattava elämässään Jeesusta ja tehtävä Jeesuksen töitä; ei anteeksisaamisen takia, vaan koska Jeesuksen rakkaus vaatii.

      • Anonyymi

        Miksi pahat teot saa anteeksi?
        Tapa ja huoraa sen mitä kerkiät.
        Aina saat anteeksi ja pääset paratiisiin.
        Siis netajahu ja putin pääsevaät paratiisiin.

        Syntien anteeksi anomalla anto.
        On pahin virhe mitä täällä kuulutatte,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pahat teot saa anteeksi?
        Tapa ja huoraa sen mitä kerkiät.
        Aina saat anteeksi ja pääset paratiisiin.
        Siis netajahu ja putin pääsevaät paratiisiin.

        Syntien anteeksi anomalla anto.
        On pahin virhe mitä täällä kuulutatte,

        Jeesuksen rakkaudentäyteinen nakki tuli sisälleni , ja voi pojat pidin dii
        diit
        siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pahat teot saa anteeksi?
        Tapa ja huoraa sen mitä kerkiät.
        Aina saat anteeksi ja pääset paratiisiin.
        Siis netajahu ja putin pääsevaät paratiisiin.

        Syntien anteeksi anomalla anto.
        On pahin virhe mitä täällä kuulutatte,

        Ei se mene niin, että tapa ja huoraat minkä kerkeät ja pyydät vain anteeksi.

        Voit toki olla tehnytkin noin, mutta anteeksisamiseen pitää liittyä parannuksen teko, eli kun on saatu pahat teot anteeksi, pitää lakata tekemästä pahaa. Anteeksisaamiseen pitää liittyä parannuksen tekeminen.

        Ja ei pahoja tekoja saa anteeksi ilmaiseksi, vaan koska Jeesus on kärsimisellä ja kuolemalla ristillä ottanut itselleen pahojen tekojen rangaistuksen. Eli pahoja tekoja saa anteeksi VAIN
        sillä perusteella, että Jeesus on krsinyt ja kuollut ristillä sekä vuodattanut viattoman verensä, että tämän Jeesuksen ansion perusteella pahat teot saa anteeksi turvaamalla tähän Jeesukseen.


      • Anonyymi

        Ei ne pahat teot, mitä niillä nyt edes tarkoitat, voi olla kovin pahoja jos ne saa anteeksi vaan uskolla. Usko taas ei ole oikea tapa saada selville mikä on totta ja mikä ei. Joten sulta putoaa tässä pohja koko viestin sisällöltä.

        Ja kuka haluaa elää ikuisesti? En minä ainakaan. Kaikki menettäisi merkityksensä jos elämä vaan jatkuu ja jatkuu. Olen vasta 40 ja olen jo nyt lopullisen kyllästynyt tiettyihin asioihin.

        Monella ihmisellä on vaikeus hahmottaa mitä ikuisuus oikeasti käytännössä tarkoittaa, olet selvästi yksi näistä ihmistyypeistä.

        Lopuksi, oikea rakkaus ei tule käskemällä ja vaatimalla. Käsityksesi rakkaudesta on tyypillisen vinoutunut kulttilaisen rakkauden perversio. Toivottavasti joskus ymmärrät tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne pahat teot, mitä niillä nyt edes tarkoitat, voi olla kovin pahoja jos ne saa anteeksi vaan uskolla. Usko taas ei ole oikea tapa saada selville mikä on totta ja mikä ei. Joten sulta putoaa tässä pohja koko viestin sisällöltä.

        Ja kuka haluaa elää ikuisesti? En minä ainakaan. Kaikki menettäisi merkityksensä jos elämä vaan jatkuu ja jatkuu. Olen vasta 40 ja olen jo nyt lopullisen kyllästynyt tiettyihin asioihin.

        Monella ihmisellä on vaikeus hahmottaa mitä ikuisuus oikeasti käytännössä tarkoittaa, olet selvästi yksi näistä ihmistyypeistä.

        Lopuksi, oikea rakkaus ei tule käskemällä ja vaatimalla. Käsityksesi rakkaudesta on tyypillisen vinoutunut kulttilaisen rakkauden perversio. Toivottavasti joskus ymmärrät tämän.

        Synti on saarnamiesten uskottelema kuviteltu ongelma. Niinpä saarnamiesten tarjoama ratkaisukin on kuvitelma anteeksiannosta, jonka saa ainoastaan tai ainakin varmimmin, kun uskoo niin kuin saarnamies edustamassaan uskonsuunnassa opettaa.


    • Anonyymi

      Sano Jumalalle, että ottaa nakin pois pyllystä ja tulee esiin olemattomuudestaan.

      • En voi sanoa, pidän siitä pyllyssäni. Oma hyvä on paras hyvä.


      • Kerran asensin autoa ja istuin vahinfossa jakarin päälle huusin ihan McClane eeeeeeeeeeeeeeee tuntui niin ihanalta


    • Anonyymi

      hiekkakansan alueella paahtoi aurinko jeesuksen aikaan , paratiisi on muodostumassa tänne pohjoiseen jos ilmastonmuutos jatkuu 🙂

    • Jeesus ei muista sanaa tai ole BMW:n johtokunnan jäsen. Jeesus voi olla Herra mutta Saksan autotelollisuudesa on todellinen HERRa joka määrää

      Ryysyinen, housuton ja haiseva hippitukka, hänkö voi sanella teollisuusmaille estot?
      Lisättököön avaukseeni,että viimeksikin Jeesus jäi roikkumaan Roomalaisten tykö kun olisi ollut työt kesken

      Torx-ruuvilla Jeesuskin kestää pois Tieltänne

    • Anonyymi

      Eli Jumala käyttää ilmastonmuutosta kiristyskeinona kuuliaisuutta vastaan.

    • Anonyymi

      Paratiisissa ei ole sellaisia ongelmia, siinäkin ateisteja ja lahkolaisia koetellaan, niin eiköhän ala eri leireissä porukat pehmenemään, mutta silloin se on liian myöhäistä!!!

      • Anonyymi

        Kun yleensä pieruni leirllä aiheuttaa pakokauhua.


    • Anonyymi

      "Mutta Jumala ei halua pysäyttää ilmastonmuutosta, ja syykin selviää kun luette Jesajan kirjaa Raamatusta..."

      Onpa hyvä tekosyy avuttomuudelle ja saamattomuudelle.

      Vaikka on olevinaan kaikkivaltias, ei pysty mihinkään...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe