Antikainen: Yle on väärässä - uutiset somaliaksi ja arabiaksi eivät auta sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan
20:08
Suomen Uutiset
PS
582
PS-Nuoriso kritisoi Ylen aietta aloittaa arabian- ja somalinkieliset uutiset: Vieraskielinen uutisointi vie pohjan kotoutumiselta
17:13
Suomen Uutiset
PS
235
Perussuomalaiset hermostuivat: "Nyt Yle meni tekemään kyllä ison virheen"
16:27
Uusi Suomi
PS
3779
PS-Nuoriso tyrmää Ylen arabian- ja somalinkieliset uutiset
15:32
Iltalehti
PS
486
Yle aloittaa arabian- ja somalinkieliset uutiset - perussuomalaiset kiehuvat: "Tulemme laittamaan sen vastuuseen"
14:10
MTVuutiset.fi
PS
poliittinen veto vasemmistoliitto?
7
105
Vastaukset
- Anonyymi
Persut nyt ovat rasisteja, ei sille voi mitään!
Kun olin Ruotsissa töissä, en juuri ruotsinkieltä osannut. Oli hienoa, että oli kotimaani kielellä uutiset. Monikaan suomalainen ei osannut tai tiennyt asioita Ruotsissa. Niistä uutisista sai tietoa, miten tulee menetellä. Apua oli.- Anonyymi
.
SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät "Ehdottaa" -
Suomalaisille - Somali -ja ArabianKielet Pakolliseksi ! - PakkoRuotsin Lisäksi !
Hyvä hyvä - ÄäriVasemmisto ! - - Suomalaiset Rakastaa Noita Kieliä !
Heeeeeeeh heheheheh heeeee
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.
SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät "Ehdottaa" -
Suomalaisille - Somali -ja ArabianKielet Pakolliseksi ! - PakkoRuotsin Lisäksi !
Hyvä hyvä - ÄäriVasemmisto ! - - Suomalaiset Rakastaa Noita Kieliä !
Heeeeeeeh heheheheh heeeee
.Etpä taida itse juuri osata mitään kieltä? Kukaan ei ole ehdottanut mitään tuollaista. Mutta Persulla on vaikea erottaa valhe totuudesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä taida itse juuri osata mitään kieltä? Kukaan ei ole ehdottanut mitään tuollaista. Mutta Persulla on vaikea erottaa valhe totuudesta!
Laitavasemmistoa on aina ärsyttänyt suomalaisuus yleensäkin. Venäjähän se on kommunistien unelma, oli vallassa kuka tahansa.
- Anonyymi
eikö sitä somaliaa ja arabiaa ole suomessa ilmaiseksi opetettu jo 30 vuotta?
kysymys on siis ihan jostain muusta.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä taida itse juuri osata mitään kieltä? Kukaan ei ole ehdottanut mitään tuollaista. Mutta Persulla on vaikea erottaa valhe totuudesta!
Juu, näkihän sen kaiken valheen mitä edellinen hallitus suomen kansalle suoti.
- Anonyymi
Oikein alkaa yleltä lähtä joka kaikki käsistä!!! Samanlainen sirkuslauma kun demarit ,eivät kelpaa mihinkään sirkukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918