poliittinen veto vasemmistoliitto?

Anonyymi-ap

Antikainen: Yle on väärässä - uutiset somaliaksi ja arabiaksi eivät auta sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan
20:08
Suomen Uutiset
PS
582
PS-Nuoriso kritisoi Ylen aietta aloittaa arabian- ja somalinkieliset uutiset: Vieraskielinen uutisointi vie pohjan kotoutumiselta
17:13
Suomen Uutiset
PS
235
Perussuomalaiset hermostuivat: "Nyt Yle meni tekemään kyllä ison virheen"
16:27
Uusi Suomi
PS
3779
PS-Nuoriso tyrmää Ylen arabian- ja somalinkieliset uutiset
15:32
Iltalehti
PS
486
Yle aloittaa arabian- ja somalinkieliset uutiset - perussuomalaiset kiehuvat: "Tulemme laittamaan sen vastuuseen"
14:10
MTVuutiset.fi
PS

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut nyt ovat rasisteja, ei sille voi mitään!

      Kun olin Ruotsissa töissä, en juuri ruotsinkieltä osannut. Oli hienoa, että oli kotimaani kielellä uutiset. Monikaan suomalainen ei osannut tai tiennyt asioita Ruotsissa. Niistä uutisista sai tietoa, miten tulee menetellä. Apua oli.

      • Anonyymi

        .

        SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät "Ehdottaa" -

        Suomalaisille - Somali -ja ArabianKielet Pakolliseksi ! - PakkoRuotsin Lisäksi !

        Hyvä hyvä - ÄäriVasemmisto ! - - Suomalaiset Rakastaa Noita Kieliä !

        Heeeeeeeh heheheheh heeeee

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .

        SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät "Ehdottaa" -

        Suomalaisille - Somali -ja ArabianKielet Pakolliseksi ! - PakkoRuotsin Lisäksi !

        Hyvä hyvä - ÄäriVasemmisto ! - - Suomalaiset Rakastaa Noita Kieliä !

        Heeeeeeeh heheheheh heeeee

        .

        Etpä taida itse juuri osata mitään kieltä? Kukaan ei ole ehdottanut mitään tuollaista. Mutta Persulla on vaikea erottaa valhe totuudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä taida itse juuri osata mitään kieltä? Kukaan ei ole ehdottanut mitään tuollaista. Mutta Persulla on vaikea erottaa valhe totuudesta!

        Laitavasemmistoa on aina ärsyttänyt suomalaisuus yleensäkin. Venäjähän se on kommunistien unelma, oli vallassa kuka tahansa.


      • Anonyymi

        eikö sitä somaliaa ja arabiaa ole suomessa ilmaiseksi opetettu jo 30 vuotta?

        kysymys on siis ihan jostain muusta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä taida itse juuri osata mitään kieltä? Kukaan ei ole ehdottanut mitään tuollaista. Mutta Persulla on vaikea erottaa valhe totuudesta!

        Juu, näkihän sen kaiken valheen mitä edellinen hallitus suomen kansalle suoti.


    • Anonyymi

      Oikein alkaa yleltä lähtä joka kaikki käsistä!!! Samanlainen sirkuslauma kun demarit ,eivät kelpaa mihinkään sirkukseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe