En edes tiedä miksi tämän tänne kirjoitan. Ehkä siksi, että on vain niin kiihottava näky.
Vaimoni on todella hoikka ja pienikokoinen. Ns. petite -osastoa. Seksileluja on käytetty yhdessä ja hän yksin. Ihan kivoja, mutta mikään ei ole ollut mitenkään erityisen mahtava.
Nyt ostin vaimolle todella ison dildon imukupilla. Se oli nappiostos molemmille. Vaimo laittaa dildon seinään tms kiinni. Kontillaan alkaa painamaan isoa dildoa pilluunsa.
Tilanne näyttää joka kerta siltä, että ei kai tuo voi mahtua pilluun. Mutta sinne se lopulta painuu ja tahti kiihtyy. Vaimon pillu tursuaa ulospäin, kun paksu dildo vetäytyy ulos. Ja taas painuu sisään äänekkään litinän saattelemana.
Lopulta vaimo painelee todella rivakasti itseä koko ison dildon pituudelta ees taas. On niin keskittynyt ottamaan tuota hirviötä sisäänsä, että kaikki muu katoaa.
En tätä tänne kehuskele ja leveile, mutta on niin valtavan mahtavaa, kun vaimo on niin kiimaisena. Ja itselle näky on täydellinen.
Lopuksi vielä vaimo on aina aivan uuvuksissa, kun on todella kovaa kuntoilua hänelle. Hän haluaa vielä usein pitkittää tilannetta ja tauottaa, ettei laukea heti ensimmäiseen hetkeen kun meinaa orgasmi tulla.
Vaimo ja iso dildo
25
1085
Vastaukset
- Anonyymi
meillä vaimo sano orkkunsa jälkeen et sun vuoro ja niin vaan uppos peppuun sain suihin-oton kans mahtavan orkun kokeilkaa
- Anonyymi
Mä olen tyytynyt katselemaan vaimoa noissa puuhissa. Ja taidan pysyäkin vain siinä roolissa.
- Anonyymi
Olen nähnyt tuon saman kun tyttöystävä osti ison mustan dildon. Aivan mahtavaa katsoa kun laittaa imukupilla seinään kiinni ja alkaa hiljalleen työntämään sisään. Voi sitä litinää kun pääsee vauhtiin ja todella härskin näköiistä kun musta dildo valkoisessa mählässä pillunesteistä
- Anonyymi
Ja siihen yhdistettynä kun helkkarin iso dildo tulee ulos ja vetää pillua perässään ulospäin. Kuin kääntäisi pillua nurinpäin.
- Anonyymi
Pillun litinä on ääni, joka saa kyrvän laukeamaan. On niin syntinen ääni. Miten joillakin naisilla voi pillu litistä paljon enemmän kuin toisilla?
- Anonyymi
Litinä ja voihkinta yhdessä saa laukeamaan todella helposti.
- Anonyymi
Poikkeaa katselemis- ja dildoaiheesta, mutta kunnolla märkä pillu suorastaan lotisee, kun sormettaa kunnolla. Sen äänen soisi kuuluvan aina kun mahdollista.
- Anonyymi
Tuo mielikuva, kun pieni nainen ottaa ahnaasti isoa tekomunaa sisäänsä märän vitun litistessä. Pienet kiimaiset naiset. ❤️
- Anonyymi
Ai saatana miten tuo mielikuva litinästä pakottaa kohta runkulle. Pieni ja kiimainen pillu litisee tasaisen kiihottavasti, iso lortto litisee eli ääni pienelle pillulle ja sen litinälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saatana miten tuo mielikuva litinästä pakottaa kohta runkulle. Pieni ja kiimainen pillu litisee tasaisen kiihottavasti, iso lortto litisee eli ääni pienelle pillulle ja sen litinälle
Entä se ääni, kun pieneen litimärkään pilluun alat fistaamaan. Hidas litinä, kun koko käsi uppoaa pilluun ja alkaa liikkumaan hiljalleen ja totuttamaan pillua siihen ahtauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä se ääni, kun pieneen litimärkään pilluun alat fistaamaan. Hidas litinä, kun koko käsi uppoaa pilluun ja alkaa liikkumaan hiljalleen ja totuttamaan pillua siihen ahtauteen.
Oooh… pieni tiukka vittu puristuneena ranteenympärille. Samalla nuolla klitorista ja sormettaa muijan persettä.
- Anonyymi
Siis iso lortto lotisee
- Anonyymi
Muita kiinnostaa puhua vaimoista ja heidän märistä pilluista. Sinä haluat jankuttaa spede-juttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita kiinnostaa puhua vaimoista ja heidän märistä pilluista. Sinä haluat jankuttaa spede-juttujasi.
Kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka
Mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä
Missä
- Anonyymi
Nyt on sopivaa menoa aloittajalla! Jos mimmi ei suostu showta pitämään, niin joutaa kiertoon.
- Anonyymi
Ihana vaimo
- Anonyymi
Kiihkeä hän on aina ollut, mutta vuosi vuodelta innostuu hiukan tuhmemmista jutuista.
- Anonyymi
Ai jumalauta! Tuollainen naisen pitää olla. Kiihkeä ja estoton. Itsevamasti näyttää itseään ja kokeilee pillunsa rajoja rohkeasti.
- Anonyymi
Kunnon pieni kiimapillu! Pidän pienistä kiimaisista naisista, jotka haluavat pillunsa täyteen. Iso dildo, fistaus, kesäkurpitsa… mikä vaan saa pillun äärimmilleen.
- Anonyymi
Pieni kiimapillu litisee niin viattoman syntisesti
- Anonyymi
Uuuh.. naapurintyttömäinen olemus, mutta niin kiimainen ja ahnas. Pillu litimärkänä haluaa kiusata.
- Anonyymi
Otimme vaimoni kanssa yhtenä perjantaina viinaksia ja jossain vaiheessa päädyimme naimaan , olin jo niinkuin vaimonikin hiukka humalassa ja ei meinannut naimisesta tulla mitään , lopulta sain noitua loppuun asti . Maattiin sängyllä ja vaimoni osoitti pilluaan ja sanoi tämä haluaa lisää jotain kovaa , tuumasin vai niin se haluaa . Olin hommannut vaimoni tietämättä straponin remmeillä kiinnitettävän ja oman kalun saa sinne sisään , se on musta ja kooltaan 28 cm pitkä ja halkaisija 6,5 cm , lisäksi olin hommannut tekospermaa purkin ja ison ruiskun . Sanoin vaimolle että , kyllä se pitää olla oikea kalu joka sua vielä panee . Vaimo siihen , mistä sinä nyt jonku miehen löytäisit , sanoin ei muutaku soitan niin se rupee heti sillä se ei ole saanut pitkäänaikaann pillua , soitanko Kysyin vaimolta , no soita mutta hän tarvii kyllä rohkaisua ja menimme keittiöön ja kaadoin paukut , vaimolle tuhdimman , hän jonkin sen aika nopeasti ja pyysi lisää , kaadoin , juotuaan Kysyin soitanko hänelle johon vaimo , no soita . Menimme takaisin makuuhuoneeseen vaimo se,älleen ja laitoinvtyynyn sekä pyyhkeen pyllyä alle , vaimo ihmetteli miksi ,, sanoin ettei sänky sotkeutuisi spermaan . Laitoin siteen vaimoni silmille ja menivmuka soittamaan , puhinkin muka puhelimeen ja sanoin sitten vaimolle , hän tulee 5 minuutin kuluttua , oletko valmis , vaimo jännittyneellä äänellä olen . Laitoin kaikki kuntoon , kullin paikoilleen ,vsivelinvsiihenvliukastetta ja laitoinvruiskuun tekospermaa . Avasin ulkooven ja sanoin , hän on makkarissa valmiina pantavaksi , riisu vaatteet olohuoneeseen . Hetken kuluttua menin makkariin , suutelin , hieroin ja imin nännejä ja laitoin sormen pilluun , vaimo olikin aika märkä mutta lisäsin pilluun liukuvoidetta ja siirryin jalkojen väliin , kun aloin työntämään kalua pilluun vaimo voihkasi sanoikin se on iso , jatkoin kalun työntämistä pilluun ja aloin naimaan . Näinkin aika kauan ja työnsin kalua kokoajan syvemmälle ja syvemmälle , jossain vaiheessa vaimo sanoi , se on liian syvällä , en tietenkään puhunut koko aikana ettei vaimo arvaisi että se olinkin minäbtekokullilla panemassa . Kun olin jo ainakin 10 minuuttia pannut niin vaimo sai orgasmin , jatkoin vielä niinkauan kunnes tuli toinen, matkin siemensyöksyä ja vedin kalunbpillusta ja laitoinvruiskun kärjen pilluun ja ruiskutin tekosperman pilluun . Nousin ja kävin viemässä vehkeet piiloon ja sanoin keittiössä , kiitos sinulle saat varmasti vielä vaimoni pillua ei muutakuin soitellaan , avasin oven ja laitoin kiinni . Menin vaimon luokse otin siteen pois ja autoin vaimon sängynviereen seisomaan , pillusta lopahti aika paljon spermaaa , vaimokin oli hämmästynyt , sillä sitä oli pyyhkeellä ja nyt lattialllakin . Sanoinvtaisi olla hyväbpano , johon vaimoni sanoi joo kyllähän se mutta sillä oli niin isovkalu mutta oli hyvä naimaan ei sattunut kuin vähän . Kysyin vaimolta saako kaveri tulla vielä naimaan sinua johon vaimo , kyllä saa ja vaikka tänään tai huomenna saa kyllä m7nulta .
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091