En edes tiedä miksi tämän tänne kirjoitan. Ehkä siksi, että on vain niin kiihottava näky.
Vaimoni on todella hoikka ja pienikokoinen. Ns. petite -osastoa. Seksileluja on käytetty yhdessä ja hän yksin. Ihan kivoja, mutta mikään ei ole ollut mitenkään erityisen mahtava.
Nyt ostin vaimolle todella ison dildon imukupilla. Se oli nappiostos molemmille. Vaimo laittaa dildon seinään tms kiinni. Kontillaan alkaa painamaan isoa dildoa pilluunsa.
Tilanne näyttää joka kerta siltä, että ei kai tuo voi mahtua pilluun. Mutta sinne se lopulta painuu ja tahti kiihtyy. Vaimon pillu tursuaa ulospäin, kun paksu dildo vetäytyy ulos. Ja taas painuu sisään äänekkään litinän saattelemana.
Lopulta vaimo painelee todella rivakasti itseä koko ison dildon pituudelta ees taas. On niin keskittynyt ottamaan tuota hirviötä sisäänsä, että kaikki muu katoaa.
En tätä tänne kehuskele ja leveile, mutta on niin valtavan mahtavaa, kun vaimo on niin kiimaisena. Ja itselle näky on täydellinen.
Lopuksi vielä vaimo on aina aivan uuvuksissa, kun on todella kovaa kuntoilua hänelle. Hän haluaa vielä usein pitkittää tilannetta ja tauottaa, ettei laukea heti ensimmäiseen hetkeen kun meinaa orgasmi tulla.
Vaimo ja iso dildo
32
4731
Vastaukset
- Anonyymi
meillä vaimo sano orkkunsa jälkeen et sun vuoro ja niin vaan uppos peppuun sain suihin-oton kans mahtavan orkun kokeilkaa
- Anonyymi
Mä olen tyytynyt katselemaan vaimoa noissa puuhissa. Ja taidan pysyäkin vain siinä roolissa.
- Anonyymi
Olen nähnyt tuon saman kun tyttöystävä osti ison mustan dildon. Aivan mahtavaa katsoa kun laittaa imukupilla seinään kiinni ja alkaa hiljalleen työntämään sisään. Voi sitä litinää kun pääsee vauhtiin ja todella härskin näköiistä kun musta dildo valkoisessa mählässä pillunesteistä
- Anonyymi
Ja siihen yhdistettynä kun helkkarin iso dildo tulee ulos ja vetää pillua perässään ulospäin. Kuin kääntäisi pillua nurinpäin.
- Anonyymi
Pillun litinä on ääni, joka saa kyrvän laukeamaan. On niin syntinen ääni. Miten joillakin naisilla voi pillu litistä paljon enemmän kuin toisilla?
- Anonyymi
Litinä ja voihkinta yhdessä saa laukeamaan todella helposti.
- Anonyymi
Poikkeaa katselemis- ja dildoaiheesta, mutta kunnolla märkä pillu suorastaan lotisee, kun sormettaa kunnolla. Sen äänen soisi kuuluvan aina kun mahdollista.
- Anonyymi
Tuo mielikuva, kun pieni nainen ottaa ahnaasti isoa tekomunaa sisäänsä märän vitun litistessä. Pienet kiimaiset naiset. ❤️
- Anonyymi
Ai saatana miten tuo mielikuva litinästä pakottaa kohta runkulle. Pieni ja kiimainen pillu litisee tasaisen kiihottavasti, iso lortto litisee eli ääni pienelle pillulle ja sen litinälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saatana miten tuo mielikuva litinästä pakottaa kohta runkulle. Pieni ja kiimainen pillu litisee tasaisen kiihottavasti, iso lortto litisee eli ääni pienelle pillulle ja sen litinälle
Entä se ääni, kun pieneen litimärkään pilluun alat fistaamaan. Hidas litinä, kun koko käsi uppoaa pilluun ja alkaa liikkumaan hiljalleen ja totuttamaan pillua siihen ahtauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä se ääni, kun pieneen litimärkään pilluun alat fistaamaan. Hidas litinä, kun koko käsi uppoaa pilluun ja alkaa liikkumaan hiljalleen ja totuttamaan pillua siihen ahtauteen.
Oooh… pieni tiukka vittu puristuneena ranteenympärille. Samalla nuolla klitorista ja sormettaa muijan persettä.
- Anonyymi
Siis iso lortto lotisee
- Anonyymi
Muita kiinnostaa puhua vaimoista ja heidän märistä pilluista. Sinä haluat jankuttaa spede-juttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita kiinnostaa puhua vaimoista ja heidän märistä pilluista. Sinä haluat jankuttaa spede-juttujasi.
Kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka
Mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä
Missä
- Anonyymi
Nyt on sopivaa menoa aloittajalla! Jos mimmi ei suostu showta pitämään, niin joutaa kiertoon.
- Anonyymi
Ihana vaimo
- Anonyymi
Kiihkeä hän on aina ollut, mutta vuosi vuodelta innostuu hiukan tuhmemmista jutuista.
- Anonyymi
Ai jumalauta! Tuollainen naisen pitää olla. Kiihkeä ja estoton. Itsevamasti näyttää itseään ja kokeilee pillunsa rajoja rohkeasti.
- Anonyymi00044
Unelmien täyttymys olisi tuollainen nainen!
- Anonyymi
Kunnon pieni kiimapillu! Pidän pienistä kiimaisista naisista, jotka haluavat pillunsa täyteen. Iso dildo, fistaus, kesäkurpitsa… mikä vaan saa pillun äärimmilleen.
- Anonyymi
Pieni kiimapillu litisee niin viattoman syntisesti
- Anonyymi
Uuuh.. naapurintyttömäinen olemus, mutta niin kiimainen ja ahnas. Pillu litimärkänä haluaa kiusata.
- Anonyymi
Otimme vaimoni kanssa yhtenä perjantaina viinaksia ja jossain vaiheessa päädyimme naimaan , olin jo niinkuin vaimonikin hiukka humalassa ja ei meinannut naimisesta tulla mitään , lopulta sain noitua loppuun asti . Maattiin sängyllä ja vaimoni osoitti pilluaan ja sanoi tämä haluaa lisää jotain kovaa , tuumasin vai niin se haluaa . Olin hommannut vaimoni tietämättä straponin remmeillä kiinnitettävän ja oman kalun saa sinne sisään , se on musta ja kooltaan 28 cm pitkä ja halkaisija 6,5 cm , lisäksi olin hommannut tekospermaa purkin ja ison ruiskun . Sanoin vaimolle että , kyllä se pitää olla oikea kalu joka sua vielä panee . Vaimo siihen , mistä sinä nyt jonku miehen löytäisit , sanoin ei muutaku soitan niin se rupee heti sillä se ei ole saanut pitkäänaikaann pillua , soitanko Kysyin vaimolta , no soita mutta hän tarvii kyllä rohkaisua ja menimme keittiöön ja kaadoin paukut , vaimolle tuhdimman , hän jonkin sen aika nopeasti ja pyysi lisää , kaadoin , juotuaan Kysyin soitanko hänelle johon vaimo , no soita . Menimme takaisin makuuhuoneeseen vaimo se,älleen ja laitoinvtyynyn sekä pyyhkeen pyllyä alle , vaimo ihmetteli miksi ,, sanoin ettei sänky sotkeutuisi spermaan . Laitoin siteen vaimoni silmille ja menivmuka soittamaan , puhinkin muka puhelimeen ja sanoin sitten vaimolle , hän tulee 5 minuutin kuluttua , oletko valmis , vaimo jännittyneellä äänellä olen . Laitoin kaikki kuntoon , kullin paikoilleen ,vsivelinvsiihenvliukastetta ja laitoinvruiskuun tekospermaa . Avasin ulkooven ja sanoin , hän on makkarissa valmiina pantavaksi , riisu vaatteet olohuoneeseen . Hetken kuluttua menin makkariin , suutelin , hieroin ja imin nännejä ja laitoin sormen pilluun , vaimo olikin aika märkä mutta lisäsin pilluun liukuvoidetta ja siirryin jalkojen väliin , kun aloin työntämään kalua pilluun vaimo voihkasi sanoikin se on iso , jatkoin kalun työntämistä pilluun ja aloin naimaan . Näinkin aika kauan ja työnsin kalua kokoajan syvemmälle ja syvemmälle , jossain vaiheessa vaimo sanoi , se on liian syvällä , en tietenkään puhunut koko aikana ettei vaimo arvaisi että se olinkin minäbtekokullilla panemassa . Kun olin jo ainakin 10 minuuttia pannut niin vaimo sai orgasmin , jatkoin vielä niinkauan kunnes tuli toinen, matkin siemensyöksyä ja vedin kalunbpillusta ja laitoinvruiskun kärjen pilluun ja ruiskutin tekosperman pilluun . Nousin ja kävin viemässä vehkeet piiloon ja sanoin keittiössä , kiitos sinulle saat varmasti vielä vaimoni pillua ei muutakuin soitellaan , avasin oven ja laitoin kiinni . Menin vaimon luokse otin siteen pois ja autoin vaimon sängynviereen seisomaan , pillusta lopahti aika paljon spermaaa , vaimokin oli hämmästynyt , sillä sitä oli pyyhkeellä ja nyt lattialllakin . Sanoinvtaisi olla hyväbpano , johon vaimoni sanoi joo kyllähän se mutta sillä oli niin isovkalu mutta oli hyvä naimaan ei sattunut kuin vähän . Kysyin vaimolta saako kaveri tulla vielä naimaan sinua johon vaimo , kyllä saa ja vaikka tänään tai huomenna saa kyllä m7nulta .
- Anonyymi
Tästäpä muistui mieleen jokseenkin yllättävä tilanne meillä. Joku vuosi takaperin hankin vaimolle seksileluja kun oli vähän hiljaisempi kausi. Ei oikein tykännyt ja piti minua ääliänä ja pervoja. Lopetin hankinnat kun olin ostanut vähän isomman imukuppipeniksen ja sain siitä nenilleni.
Sittemmin hankin GoPro kameran ja ajattelin testata muutamaksi tunniksi lemmikkiimme makkarissa mitä se touhuaa kuntosalini aikaan. Asensin siis makuuhuoneeseen jossa se temuaa.
Salilta tullessa vaimo olikin kotona. Oli palannut kun oli tullut kipeäksi. Normi tilanne sinänsä siis. Paron päivän päästä kun pääsin purkamaan videon testimielessä koneelle olikkn vastassa minulla yllätys.
Vaimo tuli kameraan ja pienen touhuilun jälkeen kaiveli kaapista tuon samaisen imukuppijöötin, tarrasi sen peilikaappiin kiinni, riisui farkkunsa ja pikkuhousunsa ja alkoi siinä nelinkontin naida tätä vasten. Vartin verran tuli videota. Aika varovasti alkoi mutta taisi toimia.
En ole viitsinyt vaimolle kertoa että näin tämän touhut koska ei ole tarkoitus ollut piilokuvata. Talteen tosin itselleni laitoin videon. :) - Anonyymi
Otimme vaimoni kanssa viinapaukkuja ja jossain vaiheessa vaimoni alkoi olemaan huppelissa ja sanoi haluavansa kullia ja kunnolla , no nussimme ja kun minulta tuli niin vaimoni hieroi klitoristaan ja työnteli sormeaan pilluun sanoi haluan tänne lisää kullia jostain ja osoitti pilluaan , Kysyin kelpaisko dildo johon vaimo kelpaa . Hain ostamani ison dildon kooltaan 30 cm pitkä ja halkaisija 6,5 cm , olin myös ostanut liukuvoidetta sekä silmälaput , kävin laittamassa ne vaimolleni ja vaimo sanoi jalat oikein levällään , nussi sitten oikein kunnolla , lupasin ja hain dildon sekä liukuvoiteen , laitoin sitä pilluun sekä dildolle ja aloin työntämään sitä värinä päällä pi,luun pikkuhiljaa , kun sain kärjen pilluun niin vaimo sanoi se on tosi iso , en välittänyt siitä vaan aloin pikkuhiljaa nussimaan vaimoani ja painoin dildoa syvemmälle , nussin kunnon vauhdilla vaimoani ja vaimo voihki kiimassa sekä hoki on se iso ihanaa nussi nussi kovaa ja tein työtä käskettyä , pikkuhiljaa dildo oli kakskytsenttiä pillussa ja nussin vauhdilla painaen dildoa syvemmälle , kohta siit ei ollut kuin viisi senttiä ulkona , vaimoni ei estellyt antoi työntää syvälle, syvemmälle kuin koskaan aiemmin mikään dildo ollut . Vaimo nautti nussimisesta sillä hän sai orgasmin ja orgasmin jälkeen painoin dildon niin syvälle kuin sain eli se oli melkein kokonaan pillussa ja vaimo voihki ja hoki ihanaa sattuu , no humalatillqlla oli vaikutusta siihen että pystyin työntämään tuon hurjan ison dildon melkein kokonaan pilluun , kun vaimo sai uuden kunnon orgasmin niin jätin dildon vaimon pilluun dildosta ei ollut kuin parisenttiä näkyvissä , olin itse aika puhki sillä olin nussinut vaimoani dildolla melkein puolituntia . Kun sitten vedin dildon pois pillusta niin pilluhan jäi ihan auki , laitoin käteeni liukuvoidetta ja aloin työntämään kättäni pilluun ,, sehän menikin aika helposti liukkaaseen pilluun , laitoin käteni pillunsisällä nyrkkiin ja aloin pyörittelemään sitä pillussa ja kyllä vaimo ulisi näköjään nautinnosta sillä sai kunnon orgasmin kyllä vaimo tärisi ja varmasti oisi silmät pyörineet ympyrää jo s olisi nähnyt , jatkoin nyrkin pyörittämistä ja kohta vaimo sai taas orgasmin hän ulisi ja puhui sekavia hyppi ja tärisi ja minä vedin käteni pois pillusta ja kävin pesemässä käteni sekä otin sitten paukut . Kyllä vaimolla meni aikaa ennenkuin hän tuli makuuhuoneesta jalat harallaan jaa kysyinkin onko pillu kipeänä johon vaimo , on . Olemme jatkaneet tuon dildon kanssa minä ensin nussin ja sitten on dildon vuoro ja lopuksi minun nyrkkini pilluun . O,emme sitä tehneet jo parinvuoden ajan ja nyt alkaa vaimon pillu olemaan hiukka väljä joten olen ehdottanut että lopetetaan tuo dildolla leikkiminen eikä enää työnnetään kättä pilluun , vaan vaimoni haluaa ja vielä isompaa dildoa joka oikein sattuisi , joten jatkamme ja tilasin vaimolle hevos dildon joka on 50 senttiä pitkä ja ohuemmasta kohdasra seitsemän senttiä ja paksuimmasta yksitoista senttiä , saas nähdä mitä vaimo sanoo .
- Anonyymi00042
Meillä oli kylässä vaimoni Päivin kaveri Eija , molemmat ovat aika kiimaisia tapauksiaa , he ovat lesboilleet kännissä joitakin kertoja ja minäkin olen saanut olla mukana naimassa molempia . Nyt kun otettiin paukkuja ajattelin kun naiset ja itseäkin oltiin humalassa niin ehdotin naisille kilpailua dildojen kanssa kumpi saa mahtumaan kaikki meidän viisi dildoa vuoronperään pilluunsa ja minä mittaan kuinka syvällä ne on . Naisethan suostuivat heti . Hain dildot yhdestä tosi isosta vaimo ei tiennyt mitään sillä olin ostanut sen äskettäin ja se oli varsinainen ryhmysauvva pituuttakin 30 senttiä ja halkaisija 6,5 cm , kolme isointa oli imukupeilla ja kaksi 17 senttinen ja toinen 20 senttinen klitoris kiihottimella loput olivat 22 / 4,5 ja toinen 24/ 6 cm . Naisethan alkoivat riisumaan ja istuivat sohvalle annoin molemmille ne pienimmät dildot joilla saivat leikkiä . Siinä he hieroivat klitoristaan välillä upottivat dildot pilluunsa , olihan se mukava katsoa kun vuoronperää toinen työnteli toisen pilluun dildoa välillä suudellen , lopulta sanoin no meneekö kokonaan pilluun , sinnehän ne upposivat välillä vaihdellen dildoja . Sanoin tasapeli , nyt on seuraavan dildon vuoro jonka olin kiinnittänyt tuoliin menihän ne kokonaan pilluun ja oikein ratsastivat dildolla . Sanoin seuraava dildo joka oli aika iso ja paksu , siinä jo saivat naiset tehdä työtä ennenkuin se oli syvällä pillussa , taisivat saada sen aikalailla kokonaan pilluunsa , sanoin edelleen tasapeli ja nyt mustan jätin vuoro , laitoin dildoon liukkaria jotta menisi pilluun paremmin Eija tuli ensin koittaan hän istui jätin päälle levitti häpyhuuliaan ja painoi dildon pilluunsa , huokaili vaan ja hoki on se iso hän ratsasti dildolla ja sanoin paina niin syvään kun saat ja Eija istui dildon päälle naiden samalla ja lopuksi painoi niin alas kun sai , ei jäänyt paljoa ulos dildosta ehkä sormilla koitettuani noin viisi senttiä Eija sanoi sattui kun painoin sen liian syvään . Sitten oli Päivin vuoro hän istui heti dildon päälle ja vähän aikaa nai dildoa ja upotti sen niin syvään kuin voi mittasin sormilla ja suurinpiirtein sama tulos kuin eijalla sanoinkin tasapeli joten saatte yhdessä juoda shampanjapullon . Naiset eivät kuunnellen vaan Päivi otti sen isondildon ja lähtivät Eijan kanssa makuuhuoneeseen siellä vuoronperää naiset naivat sillä dildolla ja työntelivät sitä toistensa pilluihin .
- Anonyymi00043
Herranjumala kuinka alkoi seisomaan, kun tuon aloituspostauksen luin. Aloittajalla on unelmien nainen!!
- Anonyymi00045
imukuppidildo. käyttävätkö naiset myös anaalityydykseen
- Anonyymi00046
Ostin vaimolleni 39 v mustan jättidildon , se oli kyllä valtava , kun näytin sitä vaimolle hän heti kieltäytyi kokeilemasta kun ehdotin , no se jäi joksikin aikaa kaappiin ja otin sen uudelleen esiin kun olimme ottaneet paukkuja ja vaimo päissään . Nyt hän katseli sitä mielenkiinnolla , vein vaimon makuuhuoneeseen riisuin ja nuolin pillun sekä imin nännit hän kiihottui siitä ja pillu oli mahtavan liukas ei muutkuin naimaaan , nain jonkinalkaa ja päästin spermat pilluun . Vaimo halusi lisää ja hain sen mustan jätin sivelin siihen ostamaani liukkaria ja sanoin vaimolle nyt saat lisää ja isoa . Aloin työntämään hitaasti edestakaisin pillunhuulilla ja lopulta sain jätin pilluun , vaimo silmätkiinni voihki ja hoki kuinka iso se on , ei estellyt kun painoin se syvälle pilluun ja panin dildolla häntä . Vaimohan tykkäsi niinpaljon että hoki ihanaa nai kovempaa tulee ja sai oikein kunnon orgasmin . Jatkoin panemista kohta dildo varmasti oli pohjassa kun arvelin että sain sen menemään jotain kakskysenttiä ehkä hieman syvemmällekkin nyt vaimo oikein ulvoi nautinnosta ja sai oikean tärinä orgasmin . Kun vedin dildon pois pillusta niin se jätti oli porannut vaimon pillun avoimeksi oli kyllä aikamoinen näky . Vaimo makasi jonkinaikaa ennekuin pääsi ylös minun auttamana ja talutin hänet keittiöön paukkulasin ääreen , Kysyin no eikös ollutkin tuo jätti hyvä juttu että ostin sen ja vaimo , oli oikein hyvä idea kyllä pilluni sai kyytiä ja jatkossa vaimoni halusi sitä mustaa jätti vähän liiankin usein ja ratsasteli sillä yksinkin . Sanoin vaimolleni myöhemmin , sun pillusi alkaa venymään kohta minun kullini ei tunne mitään tiukkuutta kun nain sinua mutta vaimo sanoi vaan mitäs ostit voithan sinä naida minua pyllyynkin se ainakin on tiukka . Vaimo jatkoi naimista sillä dildolla ja ostipa itse uudenkin vielä isomman hevosen kullia muistuttavan ja siinä oli imukuppi ja vaimo kiinnitteli sitä milloin keittiön tuoliin tai seinään . Näytti se ahkera naimisen noilla jäteillä saava pillun ottamaan syvemmälle sitä hevosdildoa kun siinä dildossa on noin 25 sentin kohdalla sellainen pqksukohta vaimoni on saanut sen menemään pilluunsa ja kyllä nauttii kun tekee vähän kipeää kun se paksukohta uppoa pilluun . Minun on ollut tyytyminen häne pyllyynsä kun pillu on löystynyt tavalliselle kullille mahdottomaksi nussia .
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",134995Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433635Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922253- 1351917
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee391812Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161546- 1381425
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165