Kärppien lipunhinnat

Anonyymi-ap

Kärppien otteluihin alkaa olla vähävaraisten aika mahdoton mennä kohonneiden hintojen ja nykyhallituksen leikkausten vuoksi.Olisiko mahdollista kehittää vaikka jonkin sortin "äkkilähtö" lippu jos näyttää että halliin jää paljon tyhjää tilaa.Ei näin pienituloisella eläkeläisellä ole oikein varaa noihin maksukanaviinkaan.Niillehän yritetään saada myös siirrettyä Ylen urheilutarjonta nyt kun leikkaavat sieltäkin.Tietenkin poliitikot siinä toteuttavat vaalirahoittajiensa toiveita mutta toivottavasti kärpät kehittäisi jotain juttuja joilla tällainen ohuemman lompakon omistajakin joskus pääsisi nauttimaan tunnelmasta

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen jo 76v, eläkeläinen ja asun jäähallin lähellä, kertaakaan en ole otteluita käynyt katsomassa, miksi kävisin. On turha valittaa lippujen hintoja kun sinne ei ole pakko mennä kenenkään.

    • Anonyymi

      Nehän kehuu miljoonan tilinpäätös voitollaan pitäähän ne jostain saada.onko pakko mennä jos ei vara..

      • Anonyymi

        Eihän se pakko tietenkään ole eikä mennäkään kun ei ole varaa.


    • Anonyymi

      Kärpät eivät enää tarvitse rahvasta tuomaan hiekkaa hallin käytäville.Emme elä enää 70-lukua vaan pitkälle 2000 lukua ja kärpät ovat bisnestä ja showta jota tehdään yhteistyökumppaneiden kanssa jotka ovat seuran ykkösprioriteetti.

    • Anonyymi

      Miksi maksaa että pääsee näkemään surkean kotijoukkueen taaperrusta. Viimesin vierasmatsi päättyi 0 - 10 tjsp.

      Kohta oulusa ei ole mitään mestaruustason joukkuetta.

    • Anonyymi

      rapparit vaatii veronsa

    • Anonyymi

      Vai paljon velkaa omaavilla kokoomuslaisilla wanna be rikkailla on "varaa2 mennä hallille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe