Onko siellä oikeesti koskaan naisia
Kolme kertaa käyny ,pelkkii jätkii vaan,homoja ilmeisesti suurin osa
Erkki78
Totuus Keltsusta
8
651
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt epäsäännöllisesti useita kertoja muutaman vuoden aikana ja nähnyt kolme kertaa parin siellä.
- Anonyymi
Näitkö heidän nussivan vai pääsitkö jopa panemmaan rouvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö heidän nussivan vai pääsitkö jopa panemmaan rouvaa?
Katselin vierestä ja runkkasin kun häntä pantiin. Olen nähnyt vain kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin vierestä ja runkkasin kun häntä pantiin. Olen nähnyt vain kerran
Moniko nussi rouvaa? Nauttiko?
Oliko isotissinen ?
- Anonyymi
Homojahan ne siellä melkein kaikki ovat, loput uteliaita.
Glory holesta vaan työnnät patukkasi tarjolle rohkeasti, ainahan voit kuvitella että seinän toisella puolella on tyttö imemässä sitä posket lommolla 😆- Anonyymi
Tautisten homppelien luola 🤢🤮
- Anonyymi
Yks perjantai ilta, siellä oli nais kaverukset arviolta 20+. Kiertelivät hetken ja menivät yläkerran yhteen koppiin. Siellä he juttelivat ja hihittelivät ehkä tunnin. Sitten lähtivät.
Ripa 62- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et kuiva fossiili
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872