Minkä takia ihmisistä on tullut niin väkivaltaisia.
Yhtä mittaa jossain päin Suomessa on joku ammuttu
Ja katujengit lisääntyy. Maailmasta on tullut raaka. Ennen ihmiset sai kulkea kaikessa rauhassa. Nyt viedään vaatteet. Kännykät. Rahat ja kaikki raa,asti väkivallalla.
Ihmisten väkivaltaisuus
14
317
Vastaukset
- Anonyymi
Sisälsikö Korona rokote väkivalta hormonia??
- Anonyymi
No niin, siinähän se vastaus tuli
- Anonyymi
Itseasiassa ainakin henkirikoksia tehdään Suomessa nyt vähemmän kuin koskaan. Esim. 20 vuotta sitten vuosittainen määrä oli n. kaksinkertainen.
- Anonyymi
Helsinki esim. Oli 90-luvulla vielä hyvin väkivaltainen kun vertaa mitä nykyisin. Näin Poliisin mukaan. Ehkä kaikki tulee median kautta paremmin ilmi. Ja some?
- Anonyymi
Joo, netti tosiaan osaltaan selittää. Mutta pahasti siltä näyttää, että tämä vuosi on paljon mustempi kuin vaikkapa muutama viime vuosi. Vielä pahempaa olisi, jos tästä tulisi trendi. Ihan Ruotsin tiellä ei vielä olla, mutta hyvin lähellä.
Paljon julkisuutta saaneissa murhissa,tapoissa yms. todella usein alunperin Intiasta lähtöisin olevan etnisen ryhmän mies on väkivallantekijä. Miksi? Sanotaan monen olevan sen verran heikkolahjaisia etteivät läpäse edes peruskoulua ja ovat impulsiivisia mistä seuraa mm. huono ongelmanratkaisukyky. Oppiminen noin yleensäkin on heikentynyt. Ei taida naisten arvostus olla hääppöistä, vaan mies määrää kaikesta ja puolustaa omaa kunniaansa vaikka tappamalla.
lajijsuris
- Anonyymi
voiko olla oikeesti joku joka ei tiedä?
- Anonyymi
Suurin yksittäinen välitön syy ilmiöön on varmaankin valtavasti kasvanut huumeiden käyttö ja siihen liittyvät haitat, kuten velanperintä, sekaisinolo
lajijasuris- Anonyymi
yhden pisteen vihje.. vuosi 2015
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhden pisteen vihje.. vuosi 2015
Hmm,veikkaisin mamu...😉 Joo tämä selittää hyvin melkein kaiken mikä liittyy viimeisen 10 vuoden aikana pahentuneeseen katujengien ja huumeiden aiheuttamiin haittoihin.
lajijasuris
- Anonyymi
Taas Helsingissä väkivallan teko. Miestä puukotettu perjantaina . Ainahan ne tekee mitä vaan kun eivät saa tuomioo.ollaan jo kuin villissä lännessä
- Anonyymi
Osa tämän jutun ajatuksista selittää katuväkivallan kasvua: https://yle.fi/a/74-20111130
Toi tunnepuhe on mennyt jo niin pitkälle, että jopa jotkut soteammattilaiset pitää tunnevammaisena, jos menee järki edellä edes sillon, kun se on tarkoituksenmukaista.
On ihan omaa kokemusta. Molempia tarvitaan, järkeä&tunteita, ja näiden ohjaukseen voi kehittää parhaimmillaan automaattisia vakauttajia. Se ei ole helppo rasti mutta esim. poliisit, pelastusala, soten trauma-ja kriisiyksiköt tarvii ihan välttämättä noita taitoja.
lajijasuris - Anonyymi
Veljekset kuin ilvekset, ei maailma paremmaksi muutu.
- Anonyymi
Kaikki huumeet pitäs tuhota maailmasta.
Mutta itse olen kyllä tehnyt havainnon että kun alettiin antaa koronarojotteita, ihmisistä tuli aggressiivisia. Väkivaltaisia ym. Ja että ihmiset muuttui välinpitämättömästi j
, mutta kuitenkin väkivalta lisääntyi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569