"Juha Marteliuksen isoisä oli Pietarissa koulutettu puna-armeijan upseeri. Pojanpojasta tuli suojelupoliisin päällikkö, jonka ensisijainen kiinnostuksen kohde on Venäjä."
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/en-nae-etta-maahanmuutto-itsessaan-aiheuttaa-mitaan-uhkaa-sano-supon-johtaja-juha-martelius/
"Kokoomuksen Pekka Toverin mukaan suurin syyllinen maahanmuutto-ongelmaan Euroopassa on Venäjä, jota Unkari puolestaan nuoleskelee.
– Venäjä lietsoo Lähi-idässä sotaa, joka aiheuttaa pakolaisvirtoja. Sitten Orban Putinin puudelina yrittää sitten syyttää Euroopan unionina tästä ja provosoida. Se on lapsellista.
Sebastian Tynkkynen (ps) sanoo, että puheet turvapaikanhakijoiden siirtämisestä Brysseliin ovat Orbanille tyypillistä ”uhittelua”.
– Sitä tullaan varmasti ensi keskiviikkona hänen puheenvuorossaan kuulemaan lisää.
Tynkkysen mukaan Euroopan maahanmuuttopolitiikasta on puhuttava, mutta Orbanin tapa nostaa asia keskusteluun on väärä.
– Maahanmuuttopolitiikan osalta on sanottava, että Eurooppa on myöhässä maahanmuuton kiristämisen ja rajojen suojelun osalta. Siihen tämä hänen [Orbanin] temppunsa perustuu ja haluaa kiinnittää siihen huomiota.
Tynkkysen mielestä kunkin jäsenmaan olisi käsiteltävä turvapaikkahakemukset itse.
– En pidä siitä, että lähdetään kuljettamaan turvapaikanhakijoita ympäriinsä. Se aiheuttaa kaaosta Euroopassa."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010695250.html
Jopas nyt jotakin. Nykyisenä Supo-päällikkönä on entisen punaupseerin pojanpoika, joka on kiinnostunut Venäjästä. "Supo-agentti" Tynkkynen puolestaan on ollut niin kiinnostunut Venäjästä, että päätti itse jopa osallistua FSB:n koulutusleirille. Maahanmuuttonäkemyksissä vastaukset ovat kuin lottorummusta vedettyjä ja vaikka Tynkkynen ihan pikkuriikkisen nipistää Orbania, niin suuri linja näkyy olevan yhteinen siltikin, että Orban uhkailee Brysseliä maahanmuuttajien kuskaamisilla ihan kuten Venäjä on toiminut jo pidemmän aikaa. Pääesikunnan entinen tiedustelupäällikkö Pekka Toveri puolestaan tunnustaa suoraan, että Orbanin ja Perussuomalaisten maahanmuuttokritiikin aiheuttajana on nimenomaan Venäjä.
Supon persujohtaja Juha Martelius:"En näe että maahanmuutto itsessään aiheuttaa mitään uhkaa"
Anonyymi-ap
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kun pienituloiset ja keskituloiset vähenevät kaiken aikaa persuhallituksen
toimesta (osan on kai tarkoitus kuolla nälkään)
persuhallitus ilmeisesti itse toteuttaa VÄESTÖNVAIHTOA,
koska jostain on yrityksille saatava työntekijöitä Suomeen,
jos rikkaat haluavat edelleen säilyttää asemansa.
Koko maailmasta näyttää tulevan persuhallituksen siirtomaa. - Anonyymi
Mikähän tuon sotkun pointti oikein oli?
- Anonyymi
Lieneeköhän Halla-aho torunut jo Marteliuksen? Persuksi aika suvaitsevainen kannanotto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819