Persut saivat tahtonsa läpi, jos Ylen uutisia on uskominen. Sillä nyt rikoksia tehneiden etniset taustat ovat mukana uutisoinnissa.
Kansalle ei Ylen rahoitus tuo helpotuksia, mutta uskoisin yritysten maksujen laskevan.
Oikeistohallitus ottaa pohjattomiin taskuihinsa Yle-verosta yli menevät rahat, joten rikka se on rokassa, tuumii yritystukia kuittaava.
Persujen vaade Yle-ryhmässä näyttää menneen läpi
26
305
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen hyökkäys Yleä vastaan on vain juoni, jolla he saavat äänensä kuuluviin Ylen uutisoinnissa. Eli he vaikuttavat poliittisesti Ylen ohjelmiin, vaikka Ylen pitäisi olla puolueeton media.
Persut tekivät tämän siksi, että heidän politiikkansa on ns. likaista politiikkaa rasismin, vihapuheen ja populistisuuden takia. Sellaista ei saa uutisoida puolueesta, jos he haluavat suuren väestönosan hyväksynnän.
Myös oikeistohallituksen leikkauksien vaikutuksista täytyy uutisoida maltillisesti, tai ei ollenkaan. Nytkin tänä ja ensi vuonna valtio erottaa työntekijöitään kymmenin tuhansin hallituksen leikkauspolitiikan takia.- Anonyymi00004
PS haluaa, että Yle tekee juttuja monipuolisemmin eikä vain ns. yhden vihreän totuuden äänitorvena toitottele.
Eihän ole edes leikatu mitään vaan vain sopeutettu menoja vaatimattomasti jotta edes ajanmittaan päästään reaaliseen talouteen jossa tulot riittävät menoihin ja jolloin tuloista osa jää vielä säästöön pahan päivän varalle, koska niitäkin tulee suurella varmuudella! Myös valtion menoja pitää pienentää, hyvä alku sisäiselle devalvaatiolla olisi pienentää eduskunnan ja muiden korkeiden virkailijoiden palkkoja vaikka 30% verran, jolloin voitaisiin alkaa vaatimaan saman suuntaista sisäistä devalvaatiota myös ay suunnasta!
- Anonyymi00013
YXKAXEX kirjoitti:
Eihän ole edes leikatu mitään vaan vain sopeutettu menoja vaatimattomasti jotta edes ajanmittaan päästään reaaliseen talouteen jossa tulot riittävät menoihin ja jolloin tuloista osa jää vielä säästöön pahan päivän varalle, koska niitäkin tulee suurella varmuudella! Myös valtion menoja pitää pienentää, hyvä alku sisäiselle devalvaatiolla olisi pienentää eduskunnan ja muiden korkeiden virkailijoiden palkkoja vaikka 30% verran, jolloin voitaisiin alkaa vaatimaan saman suuntaista sisäistä devalvaatiota myös ay suunnasta!
Yleä itseään on leikattu erottamalla toimittajia, ja myös erotuttamalla muuttamalla vapaan toimittamisen oikeistopolitiikan takuumiehiksi. Ylen puolueettomuus on kyseenalaistettu tavalla, joka on selvästi nähtävästi esim. asiaohjelmien vieraiden poliittisessa suuntauksessa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yleä itseään on leikattu erottamalla toimittajia, ja myös erotuttamalla muuttamalla vapaan toimittamisen oikeistopolitiikan takuumiehiksi. Ylen puolueettomuus on kyseenalaistettu tavalla, joka on selvästi nähtävästi esim. asiaohjelmien vieraiden poliittisessa suuntauksessa.
Yleltä ei ole leikattu mitään. Niille vaan ei enää anneta enempää verorahoja, kun indeksikorotukset jäädytettiin.
Yle päätti itse leikata henkilökuntansa määrää. Halusi tehdä makdollisisimman näkyvää hallituksenvastaista työtä. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yleltä ei ole leikattu mitään. Niille vaan ei enää anneta enempää verorahoja, kun indeksikorotukset jäädytettiin.
Yle päätti itse leikata henkilökuntansa määrää. Halusi tehdä makdollisisimman näkyvää hallituksenvastaista työtä.Voi pyhä yksinkertaisuus, Yleltä on toisin sanottuna leikattu rahoitusta, eli palvelua on leikattu kansalaisilta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus, Yleltä on toisin sanottuna leikattu rahoitusta, eli palvelua on leikattu kansalaisilta.
Pitänee vääntää rautalangasta. Yleltä ei leikattu mitään. Enää vaan ei anneta enempää. Asian ymmärtäminen voi olla hankalaa demarille. Olen siitä pahoillani.
Palvelu on samaa kuin ennenkin. - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pitänee vääntää rautalangasta. Yleltä ei leikattu mitään. Enää vaan ei anneta enempää. Asian ymmärtäminen voi olla hankalaa demarille. Olen siitä pahoillani.
Palvelu on samaa kuin ennenkin.Eli leikattiin antamisesta.
- Anonyymi00003
Suurin Ylen hyväksikäyttäjä on RKP, joka käyttää sitä peittääkseen ruotsinkielisten suomalaisten vähenevän marginaaliseksi vähemmistöksi. Ylen ohjelmissa pohjoismainen tarjonta on melkein kolmasosa koko tarjonnasta, eli ruotsin kielen sukulaiskieliä.
- Anonyymi00005
RKP_llä on ihmeen iso valta suomalaisessa politiikassa, vaikka on vain muutaman prosentin puolue.
- Anonyymi00020
Anonyymi00005 kirjoitti:
RKP_llä on ihmeen iso valta suomalaisessa politiikassa, vaikka on vain muutaman prosentin puolue.
Raha on valtaa.
- Anonyymi00006
sssa
- Anonyymi00007
444
- Anonyymi00008
Amerikoisssa on mördaajien nimet ja naamat heti CBS:llä NBC:llä ja ABC:llä
- Anonyymi00009
444
- Anonyymi00010
Suurin Ylen hyväksikäyttäjä on RKP, joka skandinaavistaa Yleä ohjelma kerrallaan. Miksi luonto-ohjelmatkin on ruotsiksi, vaikka ennen ne selostettiin suomeksi. Ei siinä ehdi seuraamaan eläinten menoa, kun pitää lukea tekstiä.
- Anonyymi00011
kovasti yle mainostaa etnisiä homoja-sikamaista prideä
- Anonyymi00012
Huomattu ollaan, sillä a-studiossa on aina persu paikalla, jos on kyse politiikasta.
- Anonyymi00018
"Huomattu ollaan, sillä a-studiossa on aina persu paikalla, jos on kyse politiikasta."
Sulla taitaa olla IHAN OMAT KANAVAT, siellä kaukoidässä, meillä täällä suomessa siellä on joko opposition Sohvi, Minja tai Tytteli!! - Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Huomattu ollaan, sillä a-studiossa on aina persu paikalla, jos on kyse politiikasta."
Sulla taitaa olla IHAN OMAT KANAVAT, siellä kaukoidässä, meillä täällä suomessa siellä on joko opposition Sohvi, Minja tai Tytteli!!Niinpä, täällä Suomessa oppositiollekkin pitää antaa suunvuoro, mutta kyllä hallituksen edustajatkin ovat myös mukana keskusteluissa.
- Anonyymi00017
Eiköhän se mariini ja hallitus vei rahat kaikki taskuihinsa, ei jäänyt nykyhallitukselle muuta kuin mariinin tekemien velkojen maksaminen!!!!!!
- Anonyymi00019
Valitettavasti noinhan siinä "PÄÄSI" käymään 2019-2023, kun oli pukki kaalimaan (kirstun) vartijana, TUOLLOIN RAHAA OLI, SULLE, MULLE, MULLE, MULLE, SULLE!!!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Valitettavasti noinhan siinä "PÄÄSI" käymään 2019-2023, kun oli pukki kaalimaan (kirstun) vartijana, TUOLLOIN RAHAA OLI, SULLE, MULLE, MULLE, MULLE, SULLE!!!!
Eipä ihme että ansiotasot nousivat kivasti, varsinkin 2023.
- Anonyymi00021
Nykyhallituksen aikana sitäkö ei muka tapahdu?
- Anonyymi00022
"Suomessa keskustelu äärivasemmiston uhasta virisi, kun kansanedustaja Anna Kontula (vas.) kritisoi sisäministeriön virkamiehen esittämää uhka-arviota."
Virkamiesten mukaan vasemmiston väkivalta on uhka Suomelle.
Mitä tekee Yle? Laatii jutun, jonka mukaan vasemmiston väkivalta ei ole uhka.- Anonyymi00026
Virkamiehen pitää kuitenkin pystyä toimittamaan tarvittavat todisteet uhasta, muutenhan joku virkamies voi päättää jotain vastaavaa, että vaikka persut olisivat Suomessa toimiva venäläinen terroristisolu, mutta moiset väitteet vaativat todisteet, ei pystynyt todistamaan mitään.
"Sisäministeriön virkamiehen esittämä lausunto ja siitä pyydetty lisäselvitys poikkesivat selvästi muiden turvallisuusviranomaisten, mukaan lukien Suojelupoliisin, arvioista.
Mikään lisäselvityksen lähteistä ei esitä, että vasemmistolainen tai anarkistinen terrorismi olisi Suomessa relevantti tai jihadistiseen ja äärioikeistolaiseen ekstremismiin verrattava uhka vuonna 2026.
Virkamies pitäytyi kannassaan, vaikka ei kyennyt esittämään perusteluja näkemykselleen.
– Valiokunnalle toimitettujen lähteiden perusteella välittyy pikemminkin kuva, että tämä on puhtaasti lausujan oma, subjektiivinen kannanotto. Katson, että valiokunnassa kuultavan ministeriön virkamiehen tulisi pysyä totuudessa ja perustaa kannanottonsa valiokunnassa käsiteltävistä asioista objektiivisiin ja asian kannalta relevantteihin lähteisiin."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402944- 1091582
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721556Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1161307
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949