En tiedä kokeeko

Anonyymi-ap

Hän että pidän koko ajan mahdollisuuksia yllä?

20

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tiedät

      • Anonyymi

        Miksi välität epävakaasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi välität epävakaasta

        Mikä sinun probleema mahtaa olla, että kertoilet täällä kiihkeästi määrittelemättömälle yleisölle määrittelemättömästä henkilöstä, onko sinulla mitään muuta vaikutuskanavaa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun probleema mahtaa olla, että kertoilet täällä kiihkeästi määrittelemättömälle yleisölle määrittelemättömästä henkilöstä, onko sinulla mitään muuta vaikutuskanavaa? Sivusta

        Ei ole. Täällähän ikävöidään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Täällähän ikävöidään.

        Great, keep going you


    • Anonyymi

      mmm double edged sword

      • Anonyymi

        You mean this seppuku? Old school martial arts you know, not like this videogame harakiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        You mean this seppuku? Old school martial arts you know, not like this videogame harakiri

        when we talk about life, we talk about the big struggle. do you want to be heard? do you want to succeed even if no one is standing behind you. I've been thinking about taking up boxing to make all of that possible. t tatamillatavataa


    • Anonyymi

      Kyllä "keeping up appearances"

    • Anonyymi

      Kyllä koen, että eräs mies tekee tuota ja on tehnyt jo pitkään. Ovi raollaan, oikeaa hetkeä odotellen. Niin vahva yhteys, kun on ollut niin se on liimannut minut häneen ja luonut odotuksia yhteisestä...

      • Anonyymi

        Kyllä. Itse en mitenkään ajattele tekeväni tuollaista, vaan minä välitän ja tunnen enemmän kuin hän ymmärtääkään. Tällaista yhteyttä ja tunnetta ei ole ollut ikinä kenenkään kanssa. /sivusta


      • Anonyymi

        Pätisi tähän mieheen, yksi ihana nainen pitkään mielessä ollut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätisi tähän mieheen, yksi ihana nainen pitkään mielessä ollut...

        Jatkoa: kyllä, odotuksia yhtymisestä ja yhteisestä on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa: kyllä, odotuksia yhtymisestä ja yhteisestä on...

        Keneltä kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kenelle?

        Ei voi tunnistaa. Keneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kenelle?

        Yksi itseäni vanhempi solakka nainen hän on, pitkältä ajalta ollaan tuttuja vaan ei vähään aikaan kohdattu. Yhden sillan luona monesti kohdattiin, hän oli silloin aina tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa. Seuraavan kerran kun vaan kohtaisimme, kuumasti suutelisin ja...


    • Anonyymi

      En koe, mutta luotan tunteeseen ja tarkistan asiaintilan vapaassa paikassa. Kun kosketus muuttaa elämääsi ja tuntuu enemmältä kuin elämä kaikkinensa.. ei sitä voi unohtaa.

      • Anonyymi

        sivusta, ajatuksia hänestä


    • Anonyymi

      Mitä mahdollisuuksia. Hänelle vai muille.

    • Anonyymi

      tajuatko sinä että ne mahdollisuudet mitä pidät ovat turhia tänne, koska yrität koko ajan ajaa porukkaan joiden kanssa ei haluta yhteistyötä. minä en heistä pidä en pidä elämästäni heidän kanssaan, koska syövät ja estävät ja tekevät kaikesta huonoa. minä en heitä rakasta, eivätkä vaan pilaa minun elämääni vaan varastavat ja vievät myös muilta, yrittävät jakaa hyvää tulevaisuutta heille itselleen. he ovat niin saastaisia eivät osaa rehellisiä keinoja, niin etovis sieluja ja mieliä. ei ikinä. ilman heitä on elämä avoin ja täynnä mahdollisuuksia. elämä on hyvää ja Ihanaa ja tänne tulee se mitä tänne kuuluu, ei valu heille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe