Ei voisi enemmän v*tuttaa ?
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000010695693.html
Isku persuille
17
184
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaa olla persuilla raskasta, kun he ovat ottaneet elämäntehtäväkseen
rasistisen vihan ?- Anonyymi
Mahtaa olla todella raskasta Sinullakin, kun olet ottanut elämäntehtäväksesi
rasistisen Persuvihan ?
- Anonyymi
Isku sinulle punikki
https://yle.fi/a/74-20111130
väkesi vähenee- Anonyymi
"Demokratia ei voi toimia ilman erimielisyyden sietämistä."
Ihminen joka Fatiman kanssa teki käännytyslain infotilaisuudesta irvokkaan vitsin demokraattisen enemmistön antaessa sille tukensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Demokratia ei voi toimia ilman erimielisyyden sietämistä."
Ihminen joka Fatiman kanssa teki käännytyslain infotilaisuudesta irvokkaan vitsin demokraattisen enemmistön antaessa sille tukensa.Melkoinen aivopieru ihmiseltä joka ei siedä erimielisyyttä esim. persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Demokratia ei voi toimia ilman erimielisyyden sietämistä."
Ihminen joka Fatiman kanssa teki käännytyslain infotilaisuudesta irvokkaan vitsin demokraattisen enemmistön antaessa sille tukensa.Pekonen teki saman tempun känkkäränkkäilemällä infotilaisuudessa minkä aihe oli yle leikkaukset.
Onneksi kirkkoon paskantavat persut jatkavat valitsemallaan linjalla:
- Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:n jäsenenä kuin EU: n jäsenenä. mepit LAURA ja TEUVO.
"Maalima tarvitsee hyviä johtajia", kuten Putin ja Orban, tämän persutotuuden julkitoi -muistaakseni - Peltokangas. ei tässä nimi ole niin tärkeä, vaan se järjetön, siis tosi järjetön venäjäkiima, jonka Hullu-Jussi Latva-laho on nyt hetkeksi lakaissut hetkeksi piiloon.
Venäjä- ja vajaamielisyys on yksi persujen perusperiaatteista, siis vihan, kaunan ja kateuden lisäksi. Emme saa myöskään unohtaa laittoman väkivallan ihailua ja se käÿttöä, suoranaista vihaa ympäristönsuojelua kohtaan ja suorastaan rakkautta fossiilisiapolttoaineita ja niiden käyttöä kohtaan
- Anonyymi
Eiks ne ossoo saamea?🤧
- Anonyymi
Seuraavaksi YLEn uutisia somaliksi.
Marka xigta, wararka YLE ee Soomaaliga.
Seuraavaksi YLEn uutisia arabiaksi.
التالي، أخبار YLE باللغة العربية.
Persut katsovat nämä uutiset ihan pakosta. - Anonyymi
Kun on ollut kurja lapsuus sen pitää alkaa vihata ihmisiä, joilla ei ole ollut
asian kanssa mitään tekemistä. Helpottaako se tyhmää persua ? - Anonyymi
Osaisiko aloittajaTrolli täsmentää, MIKSI ihmeessä Persuja v*tuttaisi moiset.... miksihän noita nyt voisi kutsua.... ?? Ei noita todellakaan Kari Suomalaisen luomuksiin voi verrata...
- Anonyymi
Näköjään osui ja upposi 🤣
- Anonyymi
HS haastatteli persuja: Persut ovat jär-kyt-ty-neitä.
- Anonyymi
Persujohtoryhmä sai raivarin. Jokainen persujen tappio on ilo
muulle kansalle eli 85 %:n enemmistölle. - Anonyymi
Omankielinen uutisointi siitä maasta, jossa asuu auttaa ulkomaalaista kotoutumaan
ja ymmärtämään paremmin suomalaista yhteiskuntaa.
Monikieliset uutiset ohjaavat myös selkokielisten uutisten pariin ja
madaltavat kynnystä oppia ja opiskella suomenkieltä.
Ylen toimintaa ei voi kuin kehua ja kiittää.
Persut vastustavat YLEä, koska eivät halua, että ulkomaalainen kotoutuu
Suomeen.Persut haluavat väkivaltaa, varsinkin laitonta väkivaltaa, sillä tuskin muuten p--Perussuomalaisten vaatimat kaasukammiot tai lahtipenkit tulevat
- Anonyymi
Perussuomalaisten käytös ei vastaa aikuisen ihmisen ja kansanedustajan
käytöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511