Isku persuille

Anonyymi-ap

17

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtaa olla persuilla raskasta, kun he ovat ottaneet elämäntehtäväkseen
      rasistisen vihan ?

      • Anonyymi

        Mahtaa olla todella raskasta Sinullakin, kun olet ottanut elämäntehtäväksesi
        rasistisen Persuvihan ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Demokratia ei voi toimia ilman erimielisyyden sietämistä."

        Ihminen joka Fatiman kanssa teki käännytyslain infotilaisuudesta irvokkaan vitsin demokraattisen enemmistön antaessa sille tukensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Demokratia ei voi toimia ilman erimielisyyden sietämistä."

        Ihminen joka Fatiman kanssa teki käännytyslain infotilaisuudesta irvokkaan vitsin demokraattisen enemmistön antaessa sille tukensa.

        Melkoinen aivopieru ihmiseltä joka ei siedä erimielisyyttä esim. persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Demokratia ei voi toimia ilman erimielisyyden sietämistä."

        Ihminen joka Fatiman kanssa teki käännytyslain infotilaisuudesta irvokkaan vitsin demokraattisen enemmistön antaessa sille tukensa.

        Pekonen teki saman tempun känkkäränkkäilemällä infotilaisuudessa minkä aihe oli yle leikkaukset.


      • Onneksi kirkkoon paskantavat persut jatkavat valitsemallaan linjalla:
        - Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:n jäsenenä kuin EU: n jäsenenä. mepit LAURA ja TEUVO.
        "Maalima tarvitsee hyviä johtajia", kuten Putin ja Orban, tämän persutotuuden julkitoi -muistaakseni - Peltokangas. ei tässä nimi ole niin tärkeä, vaan se järjetön, siis tosi järjetön venäjäkiima, jonka Hullu-Jussi Latva-laho on nyt hetkeksi lakaissut hetkeksi piiloon.

        Venäjä- ja vajaamielisyys on yksi persujen perusperiaatteista, siis vihan, kaunan ja kateuden lisäksi. Emme saa myöskään unohtaa laittoman väkivallan ihailua ja se käÿttöä, suoranaista vihaa ympäristönsuojelua kohtaan ja suorastaan rakkautta fossiilisiapolttoaineita ja niiden käyttöä kohtaan


    • Anonyymi

      Eiks ne ossoo saamea?🤧

    • Anonyymi

      Seuraavaksi YLEn uutisia somaliksi.
      Marka xigta, wararka YLE ee Soomaaliga.

      Seuraavaksi YLEn uutisia arabiaksi.
      التالي، أخبار YLE باللغة العربية.

      Persut katsovat nämä uutiset ihan pakosta.

    • Anonyymi

      Kun on ollut kurja lapsuus sen pitää alkaa vihata ihmisiä, joilla ei ole ollut
      asian kanssa mitään tekemistä. Helpottaako se tyhmää persua ?

    • Anonyymi

      Osaisiko aloittajaTrolli täsmentää, MIKSI ihmeessä Persuja v*tuttaisi moiset.... miksihän noita nyt voisi kutsua.... ?? Ei noita todellakaan Kari Suomalaisen luomuksiin voi verrata...

      • Anonyymi

        Näköjään osui ja upposi 🤣


    • Anonyymi

      HS haastatteli persuja: Persut ovat jär-kyt-ty-neitä.

    • Anonyymi

      Persujohtoryhmä sai raivarin. Jokainen persujen tappio on ilo
      muulle kansalle eli 85 %:n enemmistölle.

    • Anonyymi

      Omankielinen uutisointi siitä maasta, jossa asuu auttaa ulkomaalaista kotoutumaan

      ja ymmärtämään paremmin suomalaista yhteiskuntaa.
      Monikieliset uutiset ohjaavat myös selkokielisten uutisten pariin ja
      madaltavat kynnystä oppia ja opiskella suomenkieltä.
      Ylen toimintaa ei voi kuin kehua ja kiittää.

      Persut vastustavat YLEä, koska eivät halua, että ulkomaalainen kotoutuu
      Suomeen.

      • Persut haluavat väkivaltaa, varsinkin laitonta väkivaltaa, sillä tuskin muuten p--Perussuomalaisten vaatimat kaasukammiot tai lahtipenkit tulevat


    • Anonyymi

      Perussuomalaisten käytös ei vastaa aikuisen ihmisen ja kansanedustajan
      käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe