Vigeliuksen ristiretki Yleä vastaan toi Arabian ja Somaliankieliset uutiset

Anonyymi-ap

Someöyhöttäjä Vigelius munasi täydellisesti itsensä.
Persujen poliittista voimattomuutta kuvaa todella hyvin etteivät vaaditut Ylen leikkaukset toteutuneet.
Leikkausten sijaan ajankohtais ja uutistoimitus paisuttaa budjettiaan luomalla lukuisia suojatyöpaikkoja Arabian ja Somalian kielisten uutisten tuottamiseksi.

Tässä Yle kohussa on sama persskusetus pohjapoljento kuin pensa-Peltokankaalla.
Suuret sanat ja minimaliset teot..

12

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaatko hiukan sinimustien somesaastevastaava ap kuinka ylen budjetti paisui leikkausten myötä`;DDD

      • Anonyymi

        2024-09-14 10:02:16
        Montako kymmentä avausta ajattelit pakkomielteinen ap vielä kirjoittaa joissa foliohattuilet kieltämällä Vigeliuksen jne. aikaansaamat 200 miljoonan leikkaukset Ylelle? 🤭

        2024-09-14 11:37:53
        Anonyymi kirjoitti:
        ??? Jos 200 miljoonaa on leikattu , ohjelmistoon lisätään pari "kunniakansalaisten" kielistä uutistoimitusta ja edelleen lähetetään jokaisesta ulkomaan kielisestä laulunloilotuksesta joku euro äänitteen alkuperäiselle esittäjälle , olipa tuo kotoisin mistä "taka-intian unionista" tahansa , täytynee vähentääkin jostain ? Ja arvatenkin suomenkieliset esitykset vähenevät , nehän eivät ole kuin noille vanhoille junteille suunnattuja , eikö niin ?

        Lue lisää
        Hienoa tajunnanvirtaa eli sinulle ap hyvin perinteistä foliohattuilua ilman että olisit vastannut itse kysymykseen mikä sinulle esitettiin..

        2024-09-14 11:51:09
        Niinhän se ylen big boss ennätti jo uhkailemaan MM hiihtokisojen leikkaamisella kun iso paha susi punahilkan söi eli leikkasi yleltä. Onni onnettomuudessa että PS jätti ylelle vielä sen verran roposia että Yle voi aloittaa Somali- ja Arabiankieliset uutiset..

        2024-09-14 11:53:41
        Valtava määrä taas skitsoja avauksia skitsoiluineen niiden viestiketjuissa omien sivupersoonien kanssa väittelyineen eli normipäivä skitso24 palstoilla. En edes vaivautunut katsomaan montako avausta tälle päivää on kirjoittanut missä natsikorttia persujen suuntaan heiluttaa jotka potki ne puolueestaan pihalle. Poistaen tänäänkin kaikki viestit joissa persuista pihalle potkittuja äärioikeistolaisia arvostellaa koska edustaa niitä itse. Rssäkortin heiluttelun kanssa sama kaava.

        2024-09-14 12:22:19
        https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-arvelen-etta-moni-muukin-kuin-persukansa-alkaa-ymmartaa-ylen-prioriteetteja-leikkausvaraa-riittaa-myos-tulevaisuudessa/ .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2024-09-14 10:02:16
        Montako kymmentä avausta ajattelit pakkomielteinen ap vielä kirjoittaa joissa foliohattuilet kieltämällä Vigeliuksen jne. aikaansaamat 200 miljoonan leikkaukset Ylelle? 🤭

        2024-09-14 11:37:53
        Anonyymi kirjoitti:
        ??? Jos 200 miljoonaa on leikattu , ohjelmistoon lisätään pari "kunniakansalaisten" kielistä uutistoimitusta ja edelleen lähetetään jokaisesta ulkomaan kielisestä laulunloilotuksesta joku euro äänitteen alkuperäiselle esittäjälle , olipa tuo kotoisin mistä "taka-intian unionista" tahansa , täytynee vähentääkin jostain ? Ja arvatenkin suomenkieliset esitykset vähenevät , nehän eivät ole kuin noille vanhoille junteille suunnattuja , eikö niin ?

        Lue lisää
        Hienoa tajunnanvirtaa eli sinulle ap hyvin perinteistä foliohattuilua ilman että olisit vastannut itse kysymykseen mikä sinulle esitettiin..

        2024-09-14 11:51:09
        Niinhän se ylen big boss ennätti jo uhkailemaan MM hiihtokisojen leikkaamisella kun iso paha susi punahilkan söi eli leikkasi yleltä. Onni onnettomuudessa että PS jätti ylelle vielä sen verran roposia että Yle voi aloittaa Somali- ja Arabiankieliset uutiset..

        2024-09-14 11:53:41
        Valtava määrä taas skitsoja avauksia skitsoiluineen niiden viestiketjuissa omien sivupersoonien kanssa väittelyineen eli normipäivä skitso24 palstoilla. En edes vaivautunut katsomaan montako avausta tälle päivää on kirjoittanut missä natsikorttia persujen suuntaan heiluttaa jotka potki ne puolueestaan pihalle. Poistaen tänäänkin kaikki viestit joissa persuista pihalle potkittuja äärioikeistolaisia arvostellaa koska edustaa niitä itse. Rssäkortin heiluttelun kanssa sama kaava.

        2024-09-14 12:22:19
        https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-arvelen-etta-moni-muukin-kuin-persukansa-alkaa-ymmartaa-ylen-prioriteetteja-leikkausvaraa-riittaa-myos-tulevaisuudessa/ .

        Persujen p*skanlevitystä ei lue kuin persut.


    • Anonyymi

      66 miljoonaa "vain" YLE:ltä leikataan. Persujen tavoite oli yli 200 miljoonaa.

      • Anonyymi

        YLEn rahoitusta tulisi pikemminkin nostaa, kuin vähentää yli 60 miljoonalla!


    • Anonyymi

      Hui, nyt pelottaa

      "Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkynen puolestaan uhosi X:ssä, että ”nyt Yle meni tekemään kyllä ison virheen, josta tulemme laittamaan sen vastuuseen”.

      • Anonyymi

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      On Yle lähettänyt persunkielisiä uutisia jo vuosia, sitä kutsutaan selkokieleksi. Näitä palstoja lukemalla tuokaan ei vielä riitä, vaan mukaan tulisi ottaa piirrokset kuten Kylli-tädillä aikanaan. Ehkä se auttaisi asiaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe