Kiimasta kattoa ku mällit jää kortsun sisään ja terskan ympärillä velloo spermat.
Runkkaatko koskaan kortsuun ?
21
1020
Vastaukset
- Anonyymi
Just nyt kulli kovana kortsussa
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
Toisilla on sitä järkee, toisin kuin sulla idiootilla hehehee 😅🤣
- Anonyymi
Hmmm...saisimpa tuon kortsun käyttööni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm...saisimpa tuon kortsun käyttööni
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan porsas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan porsas
Buaahaa mitäs olet idiootti kortsu pää possu. Senkun meet kun tykkäät apinoita naida buaahaa.
- Anonyymi
peppuni valmis tuu vaan
- Anonyymi
Kerran uteliaisuudesta kokeillu vie vittumaisempaa kun käteenveto ilman liukastetta mu varmin tapa saada pillusta sahara kun kumia käyttää siksi kuminkanssa ois hyvä muistaa se liukaste
- Anonyymi
Itse teen näin joskus.
Paljon enemmän vaan toivoisi,että toinen huomattavasti vanhempi mies tekisi sen kädellä omalle vehkeelle ja itse vain katselisi sekä kuuntelisi litinää voiteen avittamana ja yrittäisi vastustella orgasmia.
M47v- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Samanpaskanjauhaja delaa dorka buaahaa.
- Anonyymi
Mistä päin olet m47 olisi voin runkata sulle M62
- Anonyymi
Kyllä aina kun joku haluaa saada spermasen vaihtokortsun.
- Anonyymi
tuon kortsun poistan imaisen suihin ihanan spermainen kulli joka koveneee voi poijaat
- Anonyymi
ja kun katsomassa kortsu pois on pakko nuolla puhtaaks omakin kiven kova
- Anonyymi
Tuli tuotakin joskus uteliaisuudesta kokeiltua poikamies aikoina nuorempana vie tärkiämpää ois se liukkarin tarvis jos meinas ettäkö tuo yhtään miltään muuten tuntuu
- Anonyymi
Käyn Janakkalan levarilla metsässä monasti löytyy juuri spermattu kortsu kun kaksi miestä nauttinut toisistaan. Kortsu jätetty siististi oksalle silloin otan itselleni, meen autoon vedän oman kyrvän päälle ja alan runkkaa. Mikä tunne kun toisen spermat lämmittää runkatessa, tulen aina nopsaan itsekkin. Sitten kortsu pois ja tyhjennän suuhuni nielen kaikki, otan kortsun mukaani ja kotona uusi nautinto. M 62v
- Anonyymi
Varmaan ihanaa sperma on hyvää ukm 63
- Anonyymi
Pari kolme lastia aina samaan kortsuun.
- Anonyymi
Vedin just kortsun päälle.pian tulee kumi täyteen spermaa.
- Anonyymi
Onhan se kätevää runkata kortsulla, voi laueta missä ja milloin vaan eikä tarvitse miettiä että jää jälkiä/joutuu siivoomaan…. Ja lisäksi se kumin tunne kiihottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029