Sairastunut Suomi

Anonyymi-ap

Kun lukee mediaa voi huomata miten koko valtio on sairastunut

18

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka päivä tai vähintään joka toinen päivä joku hullu puukottaa toista. Sairas maailma

      • Anonyymi

        Romani vähemmistö on viime aikoina vastannut isosta osasta näistä ampumis ja puukotus jutuista


    • Anonyymi

      Vihervasemmiston unelma toteutuu👍

    • Anonyymi

      Vaikka Kokoomus nyysii syytät vasemmistoa

      • Anonyymi

        ...sehän on se tollo, ei ymmärrä kuka vation naruja vetelee, pikkuärrä vierellä visertelee, samoja asioita toistellaan päivästä toiseen.
        Tämä on Suomen oma SS - joka riuhtoo ja repii taskunsa täyteen, kansa hölmönä, suu auki toljottaa, kaikki ei ymmärrä vielä, että kansannousu tapahtuu, mittari on punaisella ja pahasti.


      • Anonyymi

        Vasemmisto, demue ja kepulit nyysi ensin ja puolusteli nyysimistään koronalla. Ovela veto, joskin nyt maksaa veronmaksajille maltaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto, demue ja kepulit nyysi ensin ja puolusteli nyysimistään koronalla. Ovela veto, joskin nyt maksaa veronmaksajille maltaita.

        Eihän se maksa, Orpo laski rikkaiden veroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...sehän on se tollo, ei ymmärrä kuka vation naruja vetelee, pikkuärrä vierellä visertelee, samoja asioita toistellaan päivästä toiseen.
        Tämä on Suomen oma SS - joka riuhtoo ja repii taskunsa täyteen, kansa hölmönä, suu auki toljottaa, kaikki ei ymmärrä vielä, että kansannousu tapahtuu, mittari on punaisella ja pahasti.

        Oot aika kiree jos ymmärrät mikä rivievälistä näkyy


    • Anonyymi

      Pyhäsalmella ei ole mustilaisia. Miksi.

      • Anonyymi

        Vasurit ajaa saman asian 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasurit ajaa saman asian 😁

        Onko vasurit Kepulle uhka kun noin hyökkäät joka aloituksessa heitä vastaan.?? Pysy Kepulisti asiassa,turhaan mustamaalaat se menee vasemmiston piikkiin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vasurit Kepulle uhka kun noin hyökkäät joka aloituksessa heitä vastaan.?? Pysy Kepulisti asiassa,turhaan mustamaalaat se menee vasemmiston piikkiin .

        Cescusta on vasemmisto puolue 🤣


    • Anonyymi

      Islamilainen kalifaatti Suomeen on vihervasemmiston tavoitteena.

      • Anonyymi

        Tuo oli vain pila persujen ärsyttämiseksi, mutta persut ottivat koko vitsin tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli vain pila persujen ärsyttämiseksi, mutta persut ottivat koko vitsin tosissaan.

        Itse olet vitsi ja kaikki tietää sen 🤣


      • Anonyymi

        Meillähän on jo, kok ja kepu (takaviistossa) Isis valtaa alaa Pyhäjärvelläkin.
        Antakaahan ällin seurata toimintaa ja puheita, akat vitelikkoon.


    • Anonyymi

      Mahdollisimman paljon työperätöntä maahanmuuttoa ja vihervasemmiston unelma toteutuu.

      • Anonyymi

        ...siis ilmaistyövoimaa, se lienee suurin tarkoitus.
        Käytännössä se ei toimi muualla kuin, bordellinpitäjien ja käyttäjien kesken.
        Edellämainittu toiminta kuulemma lisääntynyt. Hox, hox, ei vaikea yhtälö arvata missä heitä, keitä...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe