Pitäisi korjata leivinuunin sisustaa. Ei ole iso homma, mutta turha mennä itse räpeltämään. Ammattilainen on aina ammattilainen.
Mistä löydän muurarin paikkaamaan leivinuunia?
24
932
Vastaukset
- Anonyymi
Se on etsittävä joku vapaa muurari, eh heh.
- Anonyymi
Sikun jäbät osaa muurata. Fontikseen saunailtaan ma/pe 18 ja kysy kuka muuraa mutta älä säikähdä hyvää ne tarkottaa.
- Anonyymi
Nekö ne muurasi alunpitäenkin Fontanellan silleen vinoon?
- Anonyymi
Kevät tuo.
- Anonyymi
Korjailen itse leivinuunin arinan. Vaihdan arinakivet. Ei ole enää muurareita Siilinjärvellä.
- Anonyymi
Siltpäpä vaikuttaa, että itse saa tehdä. Saas nähdä, mitä siitä tulee. On siinä sitten oikealla muurarilla ihmettelemistä, kun joskus sellaisen oikean löydän.
- Anonyymi
Yleensä, jos meillä tarvitaan ammattimiestä, niin etsin Googlesta, paikkakunnan tai lähialueen mukaan. Usein sellainen löytyy, mutta vaivaa saa nähdä. Nykyään kaikki tuntuu olevan jossain kaukana. Palvelut katoaa ja elämä sen mukaan vaikeutuu. Kaikkea kun kukaan ei itse osaa.
- Anonyymi
Pöljän muurareilta onnistuu.
- Anonyymi
Ennen oli Pöljällä veljekset muurareina. Uuneja muurasivat. Ei ole enää uunimuurareita.
- Anonyymi
Ei siihen muuraria tarvita, naisten takamus on kuin 7 leivän uuni!
- Anonyymi
Piätalolla olj vissiin sama ongelma, vuan toesinpäen, uunilla olj paekka katteissa.
- Anonyymi
Kohta viäräleukaan losahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta viäräleukaan losahtaa.
Uuni tulloo uluko-ovella vastaan ja leokas losahtaa uunin kylykeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuni tulloo uluko-ovella vastaan ja leokas losahtaa uunin kylykeen.
Hyvä että ei ole häkäreikä ollenkaan sisäänpäin myrkyllisesti taipunut D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ei ole häkäreikä ollenkaan sisäänpäin myrkyllisesti taipunut D.
Hyvin paikoilleen losahtava laasti on laadukkaasti valmistettua D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin paikoilleen losahtava laasti on laadukkaasti valmistettua D.
Loskakii losahtaa ihan ku vetelä paska.
- Anonyymi
Kohta losahtaa.
- Anonyymi
En tosin ole gynekologi, mutta voisin katsoa...ei mutta anteeksi nythän ei ollutkaan seitsemän leivänuunista kyse, sorry.
- Anonyymi
Voit paikata uunin itse lehmän ulosteella. Helppoa ja halpaa. Toimii itse laitoin.
- Anonyymi
Lehmän sarviko söhäs, kuha ee ollu jokkii muu sarvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmän sarviko söhäs, kuha ee ollu jokkii muu sarvi!
Jäbä tietää😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäbä tietää😀
pierettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pierettää.
No siks ku pöljällä ollaan. Luulin että se oli kauris ku haisee motarilla mutta olitkin sie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pierettää.
Jäbällä aina sen jälkeen😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818