Pitäisi korjata leivinuunin sisustaa. Ei ole iso homma, mutta turha mennä itse räpeltämään. Ammattilainen on aina ammattilainen.
Mistä löydän muurarin paikkaamaan leivinuunia?
12
501
Vastaukset
- Anonyymi
Se on etsittävä joku vapaa muurari, eh heh.
- Anonyymi
Sikun jäbät osaa muurata. Fontikseen saunailtaan ma/pe 18 ja kysy kuka muuraa mutta älä säikähdä hyvää ne tarkottaa.
- Anonyymi
Nekö ne muurasi alunpitäenkin Fontanellan silleen vinoon?
- Anonyymi
Kevät tuo.
- Anonyymi
Korjailen itse leivinuunin arinan. Vaihdan arinakivet. Ei ole enää muurareita Siilinjärvellä.
- Anonyymi
Siltpäpä vaikuttaa, että itse saa tehdä. Saas nähdä, mitä siitä tulee. On siinä sitten oikealla muurarilla ihmettelemistä, kun joskus sellaisen oikean löydän.
- Anonyymi
Yleensä, jos meillä tarvitaan ammattimiestä, niin etsin Googlesta, paikkakunnan tai lähialueen mukaan. Usein sellainen löytyy, mutta vaivaa saa nähdä. Nykyään kaikki tuntuu olevan jossain kaukana. Palvelut katoaa ja elämä sen mukaan vaikeutuu. Kaikkea kun kukaan ei itse osaa.
- Anonyymi
Pöljän muurareilta onnistuu.
- Anonyymi
Ei siihen muuraria tarvita, naisten takamus on kuin 7 leivän uuni!
- Anonyymi
Piätalolla olj vissiin sama ongelma, vuan toesinpäen, uunilla olj paekka katteissa.
- Anonyymi
Kohta viäräleukaan losahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta viäräleukaan losahtaa.
Uuni tulloo uluko-ovella vastaan ja leokas losahtaa uunin kylykeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138