Olet päättänyt

Anonyymi-ap

Ettet ota vastuuta vaikka lupasit.

15

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka ja mistä? Vois auttaa asiaan jos sen tietäis.

      • Anonyymi

        Se joku ja se että sanoi muuta ja käyttäytyy muuten. Ei voi olla loukkaavampaa


    • Anonyymi

      Aloituksesi ei voi tavoittaa henkilöä

      • Anonyymi

        Mut joka toisella stressaa kuitenkin vai?


    • Anonyymi

      Lattiakaivo on putsattava ja rassattava

    • Anonyymi

      Kerro mistä tarkasti.

      • Anonyymi

        Voimia, toivottavasti on jotain mitä huohottaa korviin tänään. Sivusta.


    • Anonyymi

      Tarkasti ja juuri tähän? Sivu

      • Anonyymi

        Vaikka suoraan voi kertoa mistä vastuu.


    • Anonyymi

      minä en ole luvannut kellekään mitään, enkä teihin kuulu tai kanna vastuuta teidän jutuista tai tee teille mitään mitä en tahdo. älyvapaata juttua, ja jos ette korvaa ja lopeta ja jätä rauhaan niin kuolette. ei kiinnosta, ei ole minun juttu. elän mielummin omaa elämää ja teen omia juttuja ne on tuonut hyvin rahaa ja muuta vaikka ootte sitä hakannut ja varastanut sitä. tuhonnut ja jahdannut. en ole mukana ja se teidän on hyväksyttävä. sinkku olen ja itsenäinen, enkä ota miestä ennen kuin tiedän kuka on ja mistä tulee.

      • Anonyymi

        Niin se on vähän hölmöä kantaa vastuuta joidenkin toisten haluamista ja tekemistä päätöksistä. Sodassa kansalaisten jotka eivät halua sotia pitäisi kantaa vastuuta ja olla rivissä rintamalla ja hoetaan vastuun ottamista ja velvolllisuutta. On aika sairasta että vähemmistö päättää muidenkin puolesta tasavallassa.


    • Anonyymi

      se vituttaa monia hyvin paljon että saa rahaa ja onnea eikä siihen kulu. ja töitä. esim Jenniä ja monia muita. ne jotka ei siihen kuulu menee lopulta paremmin ja teille tulee vielä korvaukset päälle, samoin niille viikkareille kaikesta.

    • Anonyymi

      hyväksy ettei kaikki halua kuulua trifö puuhiin, vastuunsa elämässä kantaa kuitenkin. enkä minä kanna vastuuta semmoisesta mitä en oo tehnyt tai osallistunut. teen kyllä elämässä osani ja tässä maassa voi tehdä töitä muutenkin ja ilman väkivaltaa. ajatella. ja sada rahaa, kumma juttu ja niin että päättää itse mitä sillä tehdään ja voi vaatia rikoksista ja muusta rangaistusta. voi että, niin se menee.

    • Anonyymi

      koita ymmärtää ette kaikki kulu siihen ja tietyille eivät voi Ottaa sieltä mistä haluaa ja mitä haluaa, se tulee pahana teille takaisin. ja muu mitä ei voi Todistaa palautuu teille samoin huonouksin ja teoin. se mistä ootte ottanut ja pahaa tehnyt tulee teille takaisin sinne samaan. ymmärtämä ihmisiä on eri ryhmistä ja ne toimii eri tavoin.

    • Anonyymi

      Juu ei tarvi tulla katseella hiillostamaan ja korventamaan jos joku itse mogannut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe