Tekikö yle purrat?

Anonyymi-ap

Purran kerrottiin tehneen kokkareille näpäytyksen nimittämällä ex-kokoomuslaisen tenavatähden ministeriksi natsahtelujensa takia eronneen Junnilan tilalle.
Näpsäyttikö YLE nyt persuja ihan piruuttaan somaliuutisillaan? Aiai, oikeistojohtoinen YLE ei noteeraa persuparkua.
Henkilökohtaisesti olen kyllä tässä asiassa persujen kanssa samaa mieltä, en minäkään ymmärrä noiden uutisten tarpeellisuutta, mutta toisaalta tuollaisella asialla ei taida olla mitään merkitystä kaiken sen rinnalla mitä kokoomuksen apupuolueeksi valehtelemalla päässyt sontiaispuolue PS on yhteiskunnalle tekemässä.

16

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vigeliuksen ristiretki Yleä vastaan toi Arabian ja Somaliankieliset uutiset
      Anonyymi-ap
      2024-09-14 09:55:25

      Someöyhöttäjä Vigelius munasi täydellisesti itsensä.
      Persujen poliittista voimattomuutta kuvaa todella hyvin etteivät vaaditut Ylen leikkaukset toteutuneet.
      Leikkausten sijaan ajankohtais ja uutistoimitus paisuttaa budjettiaan luomalla lukuisia suojatyöpaikkoja Arabian ja Somalian kielisten uutisten tuottamiseksi.

      Tässä Yle kohussa on sama persskusetus pohjapoljento kuin pensa-Peltokankaalla.
      Suuret sanat ja minimaliset teot..

      ***********

      Mitähän tarkoittaa Sebastian Tynkkynen sanoessaan, että
      "tästä me laitamme YLE:n vastuuseen" ?
      Yllyttääkö samanmielisiä taas väkivaltaisuuksiin? Kyllä minä luulen niin.
      On se ressukka.

    • Anonyymi

      Sul on sulkeutunut mieli. Suomalaiset verovarat kun on suomalaisille. Ei muille.
      Anna sä omistasi muille sen jälkeen kun olet maksanut suomalaisen osuutesi.
      Tyhmiä ihmisiä on ja luulevat että suomalaisilla on jotain taikarahaa jota tulee jostain taikalippiksestä.

      • Anonyymi

        Purran taikalippiksestä tulee satuhatta uutta työpaikkaa, ole huoleti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purran taikalippiksestä tulee satuhatta uutta työpaikkaa, ole huoleti.

        Tuo "persut ovat kokoomuksen sitsontiaisia" oli aika kuvaava ilmaus persujen nykytilanteesta.


      • Anonyymi

        "Suomalaiset verovarat kun on suomalaisille".

        Ja Marin meni lahjoittamaan ne Italian mafialle, kertoo perussuomalaisten totuudentorvi Suomen Uutiset.


    • Anonyymi

      Persuillehan tämä YLE-juttu on ideologinen kysymys. Suurin osa kansalaisista kuitenkin keskittynee oleellisempiin asioihin, jotka kohdistuvat suoraan
      " tavalliseen " kansalaiseen, joka kokee konkreettisesti elämässään hallituksen sopeutustoimet. Sellaista termiähän tämä hallitus käyttää tappolinjastaan.
      Noilla pikkuporvaripersuilla, joilla on varaa lässytellä jostain ylestä, ei ole omassa elämässään mitään hätää, siksi heillä onkin varaa lässytellä olemattomista ongelmista.

      • Anonyymi

        Onko joku nähnyt selväpäisen persun??


    • Anonyymi

      Aloittaja:
      Omankielinen uutisointi siitä maasta, jossa asuu auttaa ulkomaalaista kotoutumaan
      nopeammin ja ymmärtämään paremmin suomalaista yhteiskuntaa.
      Monikieliset uutiset ohjaavat myös selkokielisten uutisten pariin ja
      madaltavat kynnystä oppia ja opiskella suomenkieltä.

      Persut eivät tietenkään halua, että kukaan kotoutuisi Suomeen, siksi he
      tietysti vastustavat monikielisiä uutisia.

      • Anonyymi

        Ruotsissa oli suomen kielisiä tv-lähetyksiä 1960-luvulla suomalaisille maahanmuuttajille.
        Niitä sai kuunnella ne Slussenin sissitkin, jollaisiksi osa ajautui.


      • Anonyymi

        "Omankielinen uutisointi siitä maasta, jossa asuu auttaa ulkomaalaista kotoutumaan"

        Ihan järkeenkäypää.

        Mutta edelleen minulle (avaaja) edelleen henkilökohtaisesti aika merkityksetöntä.
        Persut tietenkin vastustaa ja tekee tuostakin surkeaa elämäänsä suurempaa numeroa siinä sivussa kun surkeuttavat toimillaan Suomen kansalaisten elämisen mahdollisuuksia.
        Persut hallituksessa on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut pitkiin aikoihin.
        Kyllä sen alkaa myöntää jo persukannattajatkin, jotka hairahtuivat uskomaan Purran valheisiin. Edellisen kerran Soini veti nenästä tollukoita 2011/2015, mutta Soini oli Purraan verrattuna sentään inhimillinen, vaikkakin muuten täysin samanlainen paskan puhuja. Purrahan on jumalauta jopa vaarallinen, raivokkaasta käytöksestään (ja kirjoituksistaan) päätellen.
        Ei pidä olla sinisilmäinen tuon natsipuolueen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omankielinen uutisointi siitä maasta, jossa asuu auttaa ulkomaalaista kotoutumaan"

        Ihan järkeenkäypää.

        Mutta edelleen minulle (avaaja) edelleen henkilökohtaisesti aika merkityksetöntä.
        Persut tietenkin vastustaa ja tekee tuostakin surkeaa elämäänsä suurempaa numeroa siinä sivussa kun surkeuttavat toimillaan Suomen kansalaisten elämisen mahdollisuuksia.
        Persut hallituksessa on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut pitkiin aikoihin.
        Kyllä sen alkaa myöntää jo persukannattajatkin, jotka hairahtuivat uskomaan Purran valheisiin. Edellisen kerran Soini veti nenästä tollukoita 2011/2015, mutta Soini oli Purraan verrattuna sentään inhimillinen, vaikkakin muuten täysin samanlainen paskan puhuja. Purrahan on jumalauta jopa vaarallinen, raivokkaasta käytöksestään (ja kirjoituksistaan) päätellen.
        Ei pidä olla sinisilmäinen tuon natsipuolueen suhteen.

        Demarin kytrpää pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarin kytrpää pelottaa?

        Itseäsi pelottaa... ja syystäkin, koska et saa ikinä naista, olethan persu.


    • Anonyymi

      Tekikö vai eikö tehnyt, siinä onkin tollodemareille palikkatestiä kerrakseen?

      • Anonyymi

        Persu on tullut buldogin peceestä.


    • Anonyymi

      kansa alkaa vihaamaan yleä , ylemafia oletko heillä röissä 🤣

      • Anonyymi

        Mitä Purra on öyhötyksellään saanut aikaan? Huippukallista hevonpaskaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe