Tuoli menee taas jatkossa AINA oven eteen!! Sä et täällä kulje tasan tarkkaan silloin kun minä nukun!!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Loppu tulee kaikkeen muuhunkin ihan just!
- Anonyymi
Minä kuljen missä haluan t. Haamu
- Anonyymi
Hei, laitapas sellainen ovihälytin, minkä voi asentaa ihan vaikka tarralla kiinni seinään. Se hälyttää, kun joku menee sen ohi. Päiväksi sen voi laittaa pois päältä, jollei sitä päivisin tarvitse, mutta öisin ainakin heräät siihen, jos joku yrittää tulla sisälle, on niissä sen verran kova ääni. Ei maksa montaakaan euroa. Vinkkinä täältä sivusta
- Anonyymi
Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä saa?
Kuukkeloi. Melkein mistä tahansa löytää niitä, esimerkiksi clas ohlson, Tokmanni ehkä, rautakaupasta jne. Ovihälytin nimellä ehkä löytyy. Se pitää asentaa sellaiselle korkeudelle, ettei siitä pääse yli lampsimaan eikä myöskään ali menemään. Toimii patterilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483