Mulla on tämmönen tapaus:( Tutustuin yhteen muijaan MilfRoomissa:)🙂 tavoitteena olisi treffit ulkona....💏 Meillä synkkaa jne... Kaveri kertoi että jalkapallopeli GoalWall on ollut Milfroomissa yli puol vuotta.... Jokapäivä tulee ilmaiskierroksia ja välillä olen pelannut kaikki coinssit siellä😞 No tänään tuli vastaan sellanen tilanne että GoalWall peli oli lopetettu enkä saa enää laitettua rakkaaleni viestiä coinssien takia:(😞💔Muija varmaan jonkun ajan kuluttua laittaa viestiä että ei tarvii enää tulla:(( Mulla on mainekin kärsinyt:(( Coinsseja en pysty hankkimaan lisää koska mulla ei ole verkkopankkitunnuksia:// Kaverilla on sama tilanne ja tänään kävi mielessä ryhtyä mafiohin pöllimään kadulta pankkikortteja jne...🖕 Myös hakkerointi sivustolle on käynyt kaverin kaa mielessä👈 Puolustan mun ja frendin parisuhdetta vaikka väkisin💏👊
MilfRoom on täyttä paskaa
9
5053
Vastaukset
- Anonyymi
Normaaleilla aikuisilla on nettipankkitunnukset, et sinä pysty pöllimään yhtään mitään keneltäkään.
- Anonyymi
Normaali ihminen ei mene moista paskaa kattomaan
- Anonyymi
Eiköhän sillä ole joku jotkut uusi uudet huijattavat kirroksessa mu omapa on valintas
- Anonyymi
Milfroomista on varoiteltu jo aiemmissa Suomi24-viesteissä. EI sinne kannata missään tapauksessa maksaa mitään.
- Anonyymi
Idioottien sivusto
- Anonyymi
Onko jotain järkevää kanavaa jonka kautta iäkkäämmät naiset voisivat tutustua tyyppeihin sillä ajatuksella, että se voi johtaa kasvotusten kohtaamiseen?
- Anonyymi
Löysin jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin jo
Eli niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Milfroom on todellakin täyttä sontaa, kuvat eivät ole Suomesta, eivätkä kuvat ja tekstit ole samoista naisista, kaikkea paskaa sitä netistä tuleekin. Älkää nyt ihmeessä ostako niitä mitä ne nyt oli coinsseja.
Terv, Nettiasiantuntija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859