MilfRoom on täyttä paskaa

Anonyymi-ap

Mulla on tämmönen tapaus:( Tutustuin yhteen muijaan MilfRoomissa:)🙂 tavoitteena olisi treffit ulkona....💏 Meillä synkkaa jne... Kaveri kertoi että jalkapallopeli GoalWall on ollut Milfroomissa yli puol vuotta.... Jokapäivä tulee ilmaiskierroksia ja välillä olen pelannut kaikki coinssit siellä😞 No tänään tuli vastaan sellanen tilanne että GoalWall peli oli lopetettu enkä saa enää laitettua rakkaaleni viestiä coinssien takia:(😞💔Muija varmaan jonkun ajan kuluttua laittaa viestiä että ei tarvii enää tulla:(( Mulla on mainekin kärsinyt:(( Coinsseja en pysty hankkimaan lisää koska mulla ei ole verkkopankkitunnuksia:// Kaverilla on sama tilanne ja tänään kävi mielessä ryhtyä mafiohin pöllimään kadulta pankkikortteja jne...🖕 Myös hakkerointi sivustolle on käynyt kaverin kaa mielessä👈 Puolustan mun ja frendin parisuhdetta vaikka väkisin💏👊

11

5678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaaleilla aikuisilla on nettipankkitunnukset, et sinä pysty pöllimään yhtään mitään keneltäkään.

• Anonyymi

Normaali ihminen ei mene moista paskaa kattomaan

• Anonyymi

Eiköhän sillä ole joku jotkut uusi uudet huijattavat kirroksessa mu omapa on valintas

• Anonyymi

Milfroomista on varoiteltu jo aiemmissa Suomi24-viesteissä. EI sinne kannata missään tapauksessa maksaa mitään.

• Anonyymi

Idioottien sivusto

• Anonyymi

Onko jotain järkevää kanavaa jonka kautta iäkkäämmät naiset voisivat tutustua tyyppeihin sillä ajatuksella, että se voi johtaa kasvotusten kohtaamiseen?

• Anonyymi

Löysin jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin jo

Eli niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi

Milfroom on todellakin täyttä sontaa, kuvat eivät ole Suomesta, eivätkä kuvat ja tekstit ole samoista naisista, kaikkea paskaa sitä netistä tuleekin. Älkää nyt ihmeessä ostako niitä mitä ne nyt oli coinsseja.
      Terv, Nettiasiantuntija

• Anonyymi

Tämä sivusto on haaveilua varten ja perä kamarin pojille.Profiilit on oikeilla ihmisillä modattuja...Eikä koskaan voi olla varma onko kirjoittelija sama mikä on kuvassa.Kun samoista profiileista kuvia löytyy Vironkin puolelta eri nimimerkkillä.Ei täällä kukaan rakasta kirjoittelijaa ..ainoastaan sen aikaa kun yhteyttä pidät ..Itse oon tästä saanut tarpeekseni ja rahoittanut.

• Anonyymi

Profiili on aika helppo paljastaa ...onko hän edes siltä paikkakunnalta mitä profiilissa on.Oon kysynyt keskeisen paikan nimee että tunteeko kun väittää kaupungin keskustassa asuvansa ..Mutta siitä alkaakin mestarillinen selitysten sarja ...kun eivät todellisuudessa tunne kaupunkia 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1176
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe