MilfRoom on täyttä paskaa

Anonyymi-ap

Mulla on tämmönen tapaus:( Tutustuin yhteen muijaan MilfRoomissa:)🙂 tavoitteena olisi treffit ulkona....💏 Meillä synkkaa jne... Kaveri kertoi että jalkapallopeli GoalWall on ollut Milfroomissa yli puol vuotta.... Jokapäivä tulee ilmaiskierroksia ja välillä olen pelannut kaikki coinssit siellä😞 No tänään tuli vastaan sellanen tilanne että GoalWall peli oli lopetettu enkä saa enää laitettua rakkaaleni viestiä coinssien takia:(😞💔Muija varmaan jonkun ajan kuluttua laittaa viestiä että ei tarvii enää tulla:(( Mulla on mainekin kärsinyt:(( Coinsseja en pysty hankkimaan lisää koska mulla ei ole verkkopankkitunnuksia:// Kaverilla on sama tilanne ja tänään kävi mielessä ryhtyä mafiohin pöllimään kadulta pankkikortteja jne...🖕 Myös hakkerointi sivustolle on käynyt kaverin kaa mielessä👈 Puolustan mun ja frendin parisuhdetta vaikka väkisin💏👊

13

9154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaaleilla aikuisilla on nettipankkitunnukset, et sinä pysty pöllimään yhtään mitään keneltäkään.

• Anonyymi

Normaali ihminen ei mene moista paskaa kattomaan

• Anonyymi

Eiköhän sillä ole joku jotkut uusi uudet huijattavat kirroksessa mu omapa on valintas

• Anonyymi

Milfroomista on varoiteltu jo aiemmissa Suomi24-viesteissä. EI sinne kannata missään tapauksessa maksaa mitään.

• Anonyymi

Idioottien sivusto

• Anonyymi

Onko jotain järkevää kanavaa jonka kautta iäkkäämmät naiset voisivat tutustua tyyppeihin sillä ajatuksella, että se voi johtaa kasvotusten kohtaamiseen?

• Anonyymi

Löysin jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin jo

Eli niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi

Milfroom on todellakin täyttä sontaa, kuvat eivät ole Suomesta, eivätkä kuvat ja tekstit ole samoista naisista, kaikkea paskaa sitä netistä tuleekin. Älkää nyt ihmeessä ostako niitä mitä ne nyt oli coinsseja.
      Terv, Nettiasiantuntija

• Anonyymi

Tämä sivusto on haaveilua varten ja perä kamarin pojille.Profiilit on oikeilla ihmisillä modattuja...Eikä koskaan voi olla varma onko kirjoittelija sama mikä on kuvassa.Kun samoista profiileista kuvia löytyy Vironkin puolelta eri nimimerkkillä.Ei täällä kukaan rakasta kirjoittelijaa ..ainoastaan sen aikaa kun yhteyttä pidät ..Itse oon tästä saanut tarpeekseni ja rahoittanut.

• Anonyymi

Profiili on aika helppo paljastaa ...onko hän edes siltä paikkakunnalta mitä profiilissa on.Oon kysynyt keskeisen paikan nimee että tunteeko kun väittää kaupungin keskustassa asuvansa ..Mutta siitä alkaakin mestarillinen selitysten sarja ...kun eivät todellisuudessa tunne kaupunkia 😂

• Anonyymi00013

Öö mikä hiton rakas

• Anonyymi00014

On teillä kans ongelmat, vittu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe