Pudasjärven kosteus vaurioiset vuokra-asunnot

Pudasjärvellä on aika paljon home ja kosteus vaurioisia vuokra-asuntoja.Itse sain niistä asuessani sairautena asman joka todettiin oyksissa jatkuvien nuhan, keuhkoputkentulehdus ja silmä oireiden tutkimuksissa.Vaatikaa asuntoa vaihtaessa asunnosta home ja kosteus tutkimus ennen muuttoa.Aikanaan kun niihin tehtiin pesuhuone remonttia vanhaa ei purettu pois alta vaan uutta vain päälle.

9

957

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselle tuli samat oireet asuttuani Pudasjärven vuokrataloissa aikanaan.Lattiakaivoa putsatessani huomasin vanhan lattiamaton jääneen laatoituksen alle joka olisi pitänyt poistaa ennen uutta laatoitusta.Itse olen käynyt rakennusalan sekä märkä tilojen vesi eristystyö koulutuksen ja on tullut monet saunat ja pesuhuoneet rakennuttua ja reontoitua,tuli myös samalla hommattua oma kosteus mittari jotta hommasta ei tule uudestaan sutta niin kuin entisessä vuokraasunnossa oli remontti miehelle käynyt

• Anonyymi

On se kyllä tuolla poliitikko läskillä pappa kammoisuus paha sairaus,pappoja näkee joka paikassa.😄😄😄😄

• Anonyymi

Meinaako pappa jo hermostua! Örmi vaan katkeruuttasi muutamia henkilöitä kohtaan.

• Anonyymi

Kuka se olikaan joka teki näitä kaupungin remontteja? Tais olla amatimies vai oliko

• Anonyymi

Kaukana ammatti miehestä, hyvä veli systeemillä sai hommat itselle 90luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaukana ammatti miehestä, hyvä veli systeemillä sai hommat itselle 90luvulla.

Joskus aikoinaan sai työn kunnasta kun kuului oikeaan jalkapalloperheeseen.

• Anonyymi

80-2000 luvuilla Roininen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus aikoinaan sai työn kunnasta kun kuului oikeaan jalkapalloperheeseen.

Samalla tavalla kun Osuuskauppa työllisti lentopallomiehet.

• Anonyymi

Samaa ongelmaa muillakin paikkakunnilla. Vanhoja lattiapinnoitteita ym. rakenteita ei pureta uusien alta, ettei tarvitse teettää kalliita asbestikartoituksia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe