Oppositio olettaa, että elämä on ilman tuskaa ja joka vaikeuden takana on yhteiskunta ilman omaa

Anonyymi-ap

omaa vastuuta.

YLE jauhaa aamusta iltaan, että oma kipusi on yhteiskunnan vika. Se ei ole tehnyt tarpeeksi kivun lievennyksesi eli vi*ukseksi hyväksi. Joten, jos et pärjää, se on vaan yhteiskunnan vika.

En ymmärrä, miten noin yhteiskunta vastainen media voi toimia verovaroin?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YLE tarvitsee kannatusta.

      Älykäs ihminen näkee yrityksen läpi ja kannatus pitää ansaita teoilla. Se on huomattavasti vaikeampaa ja kalliimpaa kuin yksinkertaisen ihmisen suosion saaminen.

      Eräässä Etelä-Amerinkan maassa hallitus saa kansan suosion jakamalla juuri vaalien alla köyhille huopia. Se on todella halpa tapa saada kannatusta. Miltään muulta porukalta korruptoitunut hallitus ei saa ääniä parilla eurolla.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä yritystuet pois
        Ei ole syytä elättää loisia
        🦹🥷🧕🤡🤡✂️🏛️🏥✖️✖️👲👲🌺🥀
        mutta miksi jokaisen palkansaajan pitää elättää rikkaita yrityksiä maksamalla niille sosaalietuutta

        Yritystuet Sopeutukseen🌰🪨🪨🪨➕🪨➕🪨✂️🥀🪨➕✂️👲🧕🧕🤶⚕️✖️✂️
        Miten voi olla että kansalle ei hyväksytä rahaa ruokaan mutta
        Kansa saa veoissaan maksaa rikaiden täysin yhteiskunnalle hyödyttömiä sosialietuusen elikkä yritystuet
        yritustuki on sosiaalietuutta eikkaille voitollisille. Yrityksille vuodesta toiseen miljardeja ja juuri siksi suomessa on suur työttömyyskin
        Kun ei tarvii pakalkata ketäön töihin

        Yritystuki elättää eikkaat . loiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe