Tiedäthän nainen

Anonyymi-ap

Olen hyvin harkitsevainen ja varovainen mies. En tee äkkinäisiä liikkeitä tai ailahtele tunteissani kovin paljon. Näen päämäärän ja menen sitä kohti ymmärtäen, että välillä mieli saattaa muuttua hetkellisesti, mutta silloinkaan ison laivan kurssi ei muutu. Sinä olet minun päämääräni. Tuulet ovat välillä horjuttaneet suuntaa, mutta sinua kohti seilaan aina vain.

Tässä harkitsevuudessa ja varovaisuudessa on se ongelma, ettei meidän tutustuminen etene. Välillä saan elämässäni sellaisia rohkeushetkiä, jolloin teen jonkun asian ilman sen kummempaa miettimistä ja estoja. Ne voi olla sanoja tai tekoja. Ikään kuin irtaudun itsestäni hetkeksi ja annan vain mennä. Lopputulos on usein hyvä, mutta ei aina. Harvoin olen kuitenkaan katunut niitä. Jälkeenpäin olen ollut vain tyytyväinen kun uskalsin. Sellaista hetkeä odotan tapahtuvaksi sinun kanssasi. Silloin kerron mitä ajattelen sinusta. En tiedä mitä sanon. Sanonko että pidän sinusta, olen ihastunut vai uskallanko sanoa jopa rakastuneeni. Ehkä sitä ei kannata suunnitella yhtään. Se vaan tapahtuu spontaanisti tilanteen mukaan.

72

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä harkitsevuus syö vain. Sitä minä pelkään että koska sen sanot. Yritän paeta totuutta koska en halua satuttaa ketään, siis en ketään. itseäni satutan. Tunteet sanoo toista mutta järki on kovempi. En tiedä mitä nyt tapahtuu. Sen tiedän että sydän menee verille jos sinut hylkään tai toisinpäin, mutta se ei kestä myöskään muita ratkaisuja.

      • Anonyymi

        Miksi pelkäät jotain mistä voi syntyä jotain ihanaa
        -sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelkäät jotain mistä voi syntyä jotain ihanaa
        -sivu

        Taustani ja ihmissuhteiden vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelkäät jotain mistä voi syntyä jotain ihanaa
        -sivu

        No mutta kun se naisena esiintyvä itselleen vastailevan syrän menee naarmuille, oli tietää itsekin että hirveetä soopaa


      • Anonyymi

        Se on selvää, että niin siinä kävisi joka tapauksessa. Parempi kuitenkin olla rehellinen. Jos asiat menee huonosti meidän kannalta, eikä voida olla enää tekemisissä, niin se on sitten hyväksyttävä. Kaikesta kyllä pääsee yli kun aikaa kuluu tarpeeksi.

        Ap


      • Anonyymi

        Paras olisi keksiä mahdollisimman paljon ja mahdollisimman värikkäitä syitä seurusteluita sun muita rajoittaviin tekijöihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on selvää, että niin siinä kävisi joka tapauksessa. Parempi kuitenkin olla rehellinen. Jos asiat menee huonosti meidän kannalta, eikä voida olla enää tekemisissä, niin se on sitten hyväksyttävä. Kaikesta kyllä pääsee yli kun aikaa kuluu tarpeeksi.

        Ap

        Mitä tarkoitat tuolla että asiat menee meidän kannalta huonosti?


      • Anonyymi

        Sitten tuli liian hyvä teksti palstalle että sinä yksinäinen rölli heräsit, ukkos läks lipettii?!!??..??!!!! K o t K a


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla että asiat menee meidän kannalta huonosti?

        Jos joutuu minut hylkäämään.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joutuu minut hylkäämään.

        Ap

        Tarkoitatko että itse aiheutat sen vai minä aiheutan sen? En taida itse siihen pystyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että itse aiheutat sen vai minä aiheutan sen? En taida itse siihen pystyä

        Jos kerron tunteistani, niin se varmasti vaikuttaa meidän väleihin. Jos hän ei halua tai pysty minun kanssani olemaan sen jälkeen tekemisissä, niin hän silloin hylkää minut. Minä en hylkää missään tapauksessa, vaikka saisinkin rukkaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on selvää, että niin siinä kävisi joka tapauksessa. Parempi kuitenkin olla rehellinen. Jos asiat menee huonosti meidän kannalta, eikä voida olla enää tekemisissä, niin se on sitten hyväksyttävä. Kaikesta kyllä pääsee yli kun aikaa kuluu tarpeeksi.

        Ap

        Niin, "muistaa vaan niitä hyviä asioita toisesta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerron tunteistani, niin se varmasti vaikuttaa meidän väleihin. Jos hän ei halua tai pysty minun kanssani olemaan sen jälkeen tekemisissä, niin hän silloin hylkää minut. Minä en hylkää missään tapauksessa, vaikka saisinkin rukkaset.

        En hylkää sinua etkä saa rukkasia. Toki en tiiedä mitä vastaan ja tämä se ongelma onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tuli liian hyvä teksti palstalle että sinä yksinäinen rölli heräsit, ukkos läks lipettii?!!??..??!!!! K o t K a

        Väärin meni.Tämä K ot Ka erehty ihastuun mieheen kenellä oli jo ihastus ja kun se oli salainen tuli tietenkin ryssittyä.
        Siitä tuli sitte sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla että asiat menee meidän kannalta huonosti?

        Siellä epätoivoinen heittää pelastusrengasta trollipalstan aallokkoon kikakika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tuli liian hyvä teksti palstalle että sinä yksinäinen rölli heräsit, ukkos läks lipettii?!!??..??!!!! K o t K a

        Lähti vai? Ois se takasin kyllä saletisti ollu tulossa, mutta meni vanhaksi jo


    • Anonyymi

      Se on ihan ymmärrettävää tässä poliittisessa ilmapiirissä. Talousnäkymät ovat heikot ja meillä on kestävyysvajetta.

    • Anonyymi

      Mitä ajattelet sitä että minä panikoin tämän suhteen? En ole tottunut tällaiseen 🙃

    • Anonyymi

      Ajattelinkin että olet harkitseva ja päättäväinen. Olet minut valinnut ja se on huikean romanttista miten kurssisi pysyy samana kaikesta huolimatta.🤍
      Olen vähintäänkin maailman onnellisin sinusta.
      Tiedän että tiedät tämän olevan kaivatultasi😉

      • Anonyymi

        Olisipa 😊

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa 😊

        Ap

        Eipä ollut. En käytä mitään sydämiä vaikka vinkkailen. Jos olet se ei niin nuori mies..


    • Anonyymi

      Kuule, täällä ei aikailla tai jäädä jumiin. Jos sä oot mun suunta, niin mennään suoraan asiaan! Harkinta on fine, mutta joskus pitää vaan hypätä ja katsoa, mitä tapahtuu. Ei kannata miettiä liikaa – sano vaan, mitä ajattelet, kun se hetki tulee. Ei kaikki tartte olla suunniteltua tai täydellistä. Jos tunnet, että sä haluat kertoa mulle jotain, niin sano se rohkeasti. Yksinkertaisesti: ole oma itsesi ja anna tunteiden tulla. Me ei olla missään muotinäytöksessä, vaan ihan oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      Jos olet hän, jonka olen kohdannut ensimmäisen kerran jo -90-luvulla, niin sinua minä vain rakastan. Kun näin pitkän ajan kuluessa eivät tunteet ole muuttuneet, tiedän, että ne kestävät elämän loppuun asti. Tiesin jo silloin alussa, että samanlaista tunnetta en voi kokea toista kertaa. Traagista, sillä sinulla on elämä toisaalla.
      Mutta sellaista elämä joskus on.

      • Anonyymi

        En ole kaivattusi.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaivattusi.

        Ap

        Kyllä se niin on Ap. Niin hienosti kertoo ja ihailtava on päättäväisyyttä ja muuta horjumatonta mentaliteettia jonka omaat. Mitäpä tähän muuta sanoisin muut ovat sanoneet.


    • Anonyymi

      Kaivattuni vaikuttaa juuri tuollaiselta. En pidä sitä negatiivisena asiana ollenkaan ja ymmärrän varovaisuuden oikein hyvin. Rakkaus on hidas ja vakaa tunne, eikä sen vuoksi ole tarvetta hätäillä mihinkään. Itse olen myös ihan samanlainen tuon "ison laivan kurssin" kanssa. Toivon, että kaikki menee hyvin suhteessasi häneen, ja jos joskus tulee mahdollisuus vain antaa mennä, lopputulos on hyvä.

    • Anonyymi

      Näetkö häntä usein?

      • Anonyymi

        Eli kuinka usein suunnilleen? Kerran viikossa, kuukaudessa, vuodessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuinka usein suunnilleen? Kerran viikossa, kuukaudessa, vuodessa?

        Et saa täältä tunnisteita.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa täältä tunnisteita.

        Ap

        Olisi kiinnostanut vain, että onko mahdollista, että teet lähiaikoina aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuinka usein suunnilleen? Kerran viikossa, kuukaudessa, vuodessa?

        En mä tuota ajatellut noin tarkasti


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko noi jotain sukurutsaajia?


    • Anonyymi

      Ihana. Aloin itkemään kun luin tämän. Jotenkin kuulostat ihan häneltä. Minua surettaa se, että minun ja hänen juttu ei etene mihinkään. Mutta en voi tehdä mitään asian hyväksi.

    • Anonyymi

      Olipa mukava lukea näin lämmin kirjoitus palstalla. Harvoin täällä näkyy aitoja tunteita.

    • Anonyymi

      Minä ymmärrän sinua. Olen itse samanlainen harkitseva ja mietin kauan ennenkuin lähestyn.
      Olen kuitenkin kärsivällinen enkä luovuta ihan helposti jos näen edes pienen toivonkipinän.

      Me kuitenkin näemme asiat varmasti samoin hänen kanssaan, joten ei huolta väärinymmärryksestä.

      Ei ole niin väliä mitä sanotaan, kunhan saadaan keskusteluyhteys auki. Vaikka olemme täysin vieraita toisillemme, taidamme loppujen lopuksi ajatella asioista samoin. Se myös helpottaa tilannetta.

      En kuitenkaan halua tuppautua liian lähellä, vaan annan tilaa että hän saa rauhassa harkita haluaako juuri silloin ja siinä tilanteessa ja ympäristössä lähestyä.

      Spontaanisuus on ihan hyväksyttävää 😉
      Toivotaan parasta eikä pelätä pahinta.

      • Anonyymi

        Jo vain.


    • Anonyymi

      Lähestyminen, fyysisesti ja henkisesti, odottaa vielä tapahtuvan?

      • Anonyymi

        Ollaan kyllä toisemme nähty ja aika läheltä toisiamme sivuttu. Enemmän kuin kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kyllä toisemme nähty ja aika läheltä toisiamme sivuttu. Enemmän kuin kerran.

        En olettanut yhtään tuon tarkempaa kuvausta... nähtäväksi jää miten ne tunteesi hänelle ilmaiset ja toivon että olette sen verran tekemisissä että se onnistuu kuin luonnostaan :)


    • Anonyymi

      Mun temperamentti on sellainen, että hermot menee melko nopeasti jos toinen nyhrää lähelläni sitä ykkösvaihdetta päälle kovin pitkään. Se on joko tai. Vähän hulluakin heittäytymistä kaipaan, mutta olen vähän hullu itsekin. Kaikki pitää tapahtua enemmänkin kertoimella kuin hidastamalla vauhtia, liikennevaloissa seisomalla ja pohtimalla, kuinka pitkän aikaa ivalon vaihtuminen ottaa ja paljonko menee aikaa jos ylittää tien varsahyppelyllä.

      • Anonyymi

        Tuollainen ihminen ei sopisi minulle ollenkaan.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen ihminen ei sopisi minulle ollenkaan.

        sivusta

        Joo vauhti on kovaa.


      • Anonyymi

        Ivalo ei vaihdu.Hommaa Ivalolle uus talli omin rahoin pääset finaaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ivalo ei vaihdu.Hommaa Ivalolle uus talli omin rahoin pääset finaaliin.

        kirjoitusvirhe. Se on valo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vauhti on kovaa.

        Ainakaan meidän ei tarvi tapella samoista miehistä! 😂


    • Anonyymi

      Älä viitsi.Kyllä sinä muissa asioissa olet impulsiivinen.Olet tässä asiassa estoinen myönnä jo.Tekosyitä riittää.

    • Anonyymi

      Terveisin psykopaatti!
      Siitä tytöt huoneentaulu, aloituksen teksti kehyksiin. Otsikoksi; varo miehiä, jotka puhuu näin.

      • Anonyymi

        Tynnyrissäkö olet kasvatettu kun pelkkä teksti jo pelottaa.
        Ihmistuntemus on ainakin heikkoa tasoa!
        No eipä tämä tytöille ollutkaan vaan naiselle joka ei hiiriäkään pelkää 😁


      • Anonyymi

        Minä haluan vain rakastaa ja halaa nainen1 eli juup


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynnyrissäkö olet kasvatettu kun pelkkä teksti jo pelottaa.
        Ihmistuntemus on ainakin heikkoa tasoa!
        No eipä tämä tytöille ollutkaan vaan naiselle joka ei hiiriäkään pelkää 😁

        Monta hiirtä yhdessä voi levittää esim ruttoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynnyrissäkö olet kasvatettu kun pelkkä teksti jo pelottaa.
        Ihmistuntemus on ainakin heikkoa tasoa!
        No eipä tämä tytöille ollutkaan vaan naiselle joka ei hiiriäkään pelkää 😁

        😘😘😘


    • Anonyymi

      Ominaisuudet, josta kirjoitat on hyviä. Juuri tuollainen miehen pitää olla. Hyvä mies, onnellinen nainen, jota ajattelet.
      Tosiasiassa tämä.

    • Anonyymi

      Joissakin asioissa harkitsevaisuus on hyvä asia, mutta se rajoittaa paljon. Joskus olisi hyvä antaa vaan mennä.

      Itse olen päinvastainen. Teen paljon asioita mitä en paljoa harkitse. Nyt taas olen vähän opetellut harkitsemaan. Eli ehkäpä aloittajan opettelun kohde olisi vähän relata ja mennä virran mukana.

    • Anonyymi

      Hyvä että sanoit 👍

    • Anonyymi

      Tiedänhän minä.

    • Anonyymi

      kiitos kun nytte avasit vähän.. :) jos tosiaan olisit hän, niin kyllä mä oon yrittänyt ymmärtää sua ja sun paineita tässä viimiseen saakka. tiedostan kyllä, että niitä on. oon vaa helposti huolestuva, et jos välitän jostakin tälläsellä tasolla, niin epätietosuuteen jättäminen ja epävarmuus toisen tunteista saa vaa pään solmuun. kovankuoren alla oon ite kiltti ja omistautuva. miettinyt sitten välillä oonko tyhmä ja onko edes järkevää olla yksinäisyydessä omistautuva toiselle ihmiselle.. aina ajoittain ollu tuskasta ja tunteet ’vähän’ kuohunnut tossa ..anteeksi siitä. se on semmosta turhautuneisuutta. pidän susta liikaa beibi

    • Anonyymi

      Toivottavasti sinulla mies ei ole siellä kotona vaimo joka ei tiedä sinun syddämesi tilaa ei ole oikeen hänelle.

      • Anonyymi

        Täytyy olla järjettömiä pelkotiloja omasta puolisosta että pitää joka ketjussa olla huolissaan toisten asioista ja elämästä. Raskasta varmaan tuollainen 😆😆😆


      • Anonyymi

        Joku kai kuvittelee kaikki aloitukset saman miehen tekemiksi.
        Väkisinkin halutaan vääntää aloitukset varattuun ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kai kuvittelee kaikki aloitukset saman miehen tekemiksi.
        Väkisinkin halutaan vääntää aloitukset varattuun ihmiseen.

        Niinpä. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla järjettömiä pelkotiloja omasta puolisosta että pitää joka ketjussa olla huolissaan toisten asioista ja elämästä. Raskasta varmaan tuollainen 😆😆😆

        Todella mutta luulisi tuon pelinkin olevan melko raskasta itkrä ikävää ja ksipuuta päivittäin. Eli melko kipeeltä vaikuttaa. Ulkopuolisena sivusta ihmetelly tätä sontaa.


    • Anonyymi

      Millon otit tämän päämäärän?

    • Anonyymi

      Hei aloittaja! Nähtiinkö viimeksi keväällä?

    • Anonyymi

      Pettämisen vuoksi kaikki päättyy. Huonosti meni

    • Anonyymi

      Harkitsin joskus kauan kauan sitten, että ajan erästä kuin käärmettä pyssyyn vaikka siinä menisi loppu elämä. En halua tietää koska loppuu elämä päämäärän kuitenkin tunnen . Ja niin koska en hyppää suinpäin mihkään😀

    • Anonyymi

      Voisit olla vaikka kaivattuni. Tai muistutat häntä. Hän on kovin harkitsevainan ja varovainen sanoissaan. Siksi hän on yllättänyt pari kertaa. Olen miettinyt että olikohan mies krapulassa tai kännissä kun uskalsi. Kiva kun uskalsi. Saa soittaa ihan muuten vaan tai ehdottaa mitä vaan. Joka kerrasta olen ollut onnellisin, kun hän lähestyy rennommin.

    • Anonyymi

      Tuollainen on minunkin kalvajani. Ja se hänessä juuri kalvaa; tunnekylmyys, loputon järkeily ja varman päälle pelaaminen. Itse olen niiiin paljon impulsiivisempi ja hullunrohkea rakastuessani. Nyt sitten onneton tuohon jääkaappiin rakastuin joka odottaa täydellistä naista itselleen. Hyvä kun odottaa, olisin tuntenut itseni jatkuvasti hyljeksityksi hänen majesteettinsa pakkasukon rinnalla XD

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe