En todellakaan ole täällä niin paljon

Anonyymi-ap

Kuin ehkä kuvittelet. Jos kuvittelet, että vuodatan päivät pitkät täällä sulle rakkautta, niin olet harhainen. Myös jos kuvittelet minun yhtään sinua seuraavan tai stalkkaavan, niin olet pahasti vainoharhainen. Mulla on elämä, etkä ole niin kiinnostava, että uhraisin omaa aikaani sinuun liikaa keskittyen. Moni moni muu tekeminen vie voiton palstailusta tai sinun ajattelemisesta.

18

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok.

      • Anonyymi

        Joo, että turha maalailla minusta mitään pakkomielteistä stalkkeria prkele. Jos joskus olen pakkomielteestä maininnut (irl) niin ei sitä tarvi niin tosissaan ottaa. Jos on oikeasti pakkomielteinen ja joku stalkkeri, niin tuskin sellanen sitä ääneen itsestään sanoo. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, että turha maalailla minusta mitään pakkomielteistä stalkkeria prkele. Jos joskus olen pakkomielteestä maininnut (irl) niin ei sitä tarvi niin tosissaan ottaa. Jos on oikeasti pakkomielteinen ja joku stalkkeri, niin tuskin sellanen sitä ääneen itsestään sanoo. Ap

        Sovitaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan niin.

        Niin sovitaan. Enkä tarkoittanut, että hän ei olisi kiinnostava ihminen, halusin vaan sitä painottaa, että onhan mulla muutakin elämää, ja aika paljon onkin olosuhteet huomioon ottaen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan niin.

        Vähän teennäinen tämä sun ja guben välinen vuoropuhelu


    • Anonyymi

      Kenelle näin ihana viesti?

      • Anonyymi

        H>A

        Ap


      • Anonyymi

        Nauroin ääneen, ensimmäinen nauru tälle sunnuntaille! Kiitos! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H>A

        Ap

        Okei! Ohi! 🙂


    • Anonyymi

      Kuulostat harhaiselta. Kuvittelet että luulemasi henkilö luulee sinusta täällä asioita. Vain otettu lääke auttaa....

      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen. Kukahan se onkaan joka kuvittelee 😅


      • Anonyymi

        Pysyt näiden anonyymien provojen suhteen tällaisella sanoisinko järkähtämättömällä linjalla. Kai se susta enemmän kertoo? Sivusta


    • Anonyymi

      Moni on kirjoituksesi jälkeen aivan maassa. Älä huolestu, täällä ei olla .
      Nämä siskot ja veljet, kaverit ja tutut kun tuntee ja tietää kaikenlaista varmasti kiirettä pitää.
      Ei niissä liian uteliaissa piireissä rakkautta olla etsimässä vaan hyviä juoruja ja hyötysuhteita.

      • Anonyymi

        No jos joku kerran elämässä saa vähä siivua, niin monille kova juttu mitä muistella vuosia, pidän siis peukkuja heille esim


    • Anonyymi

      Älköön siis mikään tulko häiritsemään itseriittoista pöhnöttämistäsi. Ilmaiskoon ap ilmaisujaan ilmaan ei kellekään tarkoittaen, silloin kun hälle parhaiten sopii korkeuksistaan. Taidat kuitenkin olla sen verran seurannut (kuulopuheita kuunnellut), mikä on saanut kuvittelemaan, että joku muu kuvittelee sinusta ko.kuvitelmia kun antaudut puolustuskannalle? Sekopäisten leiri.

    • Anonyymi

      Ihan pienenä vinkkinä sellainen juttu että jos haluat pitää normaalin ihmisen kulissia pystyssä niin älä nyt ainakaan tällaisia aloituksia laita.

    • Anonyymi

      Jos kuvittelet jonkun ajattelevan juuri sinun olevan täällä paljon, niin itse olet harhainen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe