Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔

129

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta ❤️☕️👩😊

      • UUSI

        Huomenta. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta. 😊❤️

        Mitä kuuluu❤️☕️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu❤️☕️👩😊

        Ihan tavallista. Vähän työ juttuja. Mitä sulle? 😊🌧️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan tavallista. Vähän työ juttuja. Mitä sulle? 😊🌧️❤️

        Ei tässä mitään hyvin tuli nukuttua, entä sinun yö❤️☕️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään hyvin tuli nukuttua, entä sinun yö❤️☕️👩😊

        Hyvä. Nukuin nyt hieman paremmin kuin edellisenä yönä. Mutta vähän liian vähän. Jotain vajaa 6 tuntia. 😊❤️🌌


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään hyvin tuli nukuttua, entä sinun yö❤️☕️👩😊

        Mitä tänään ohjelmassa? 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä tänään ohjelmassa? 😊❤️

        Pitää käydä tuossa landella ❤️☕️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää käydä tuossa landella ❤️☕️👩😊

        Ok. Maalla on mukavaa. Mäkin lähden maalle taas ens viikolla. 😊❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää käydä tuossa landella ❤️☕️👩😊

        Mitäs sä siellä sitten? Onko siellä sateista? 😊🌧️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Maalla on mukavaa. Mäkin lähden maalle taas ens viikolla. 😊❤️

        Okay sehän kivaa❤️☕️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Okay sehän kivaa❤️☕️👩😊

        On. Siellä sielu lepää. Ja on kiva tehdä pitkiä lenkkejä. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On. Siellä sielu lepää. Ja on kiva tehdä pitkiä lenkkejä. 😊❤️

        ❤️☕️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️☕️👩😊

        ❤️😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs sä siellä sitten? Onko siellä sateista? 😊🌧️❤️

        Ei nyt ole sateita siellä❤️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ole sateita siellä❤️👩😊

        Okei. Sitten on kiva. 😊❤️


      • UUSI

        😊☺️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        😊☺️❤️

        Pitäis syödä ja lähtee ❤️👩😊kivaa päivää


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis syödä ja lähtee ❤️👩😊kivaa päivää

        Kiitos. Kivaa päivää sinullekin. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kivaa päivää sinullekin. 😊❤️

        Kiitos ❤️👩😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ❤️👩😊

        🤗😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää käydä tuossa landella ❤️☕️👩😊

        Ookko varma että tarttee tulla? Prööt suckers


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ihme että kirsiä väsyttää kun sillä ei ole vapaapäiviä töistä. Tekee viikonloppunakin töitä. Jania ei kiinnostanut missä kirsi oli eilisen päivän. ei ehtinyt moikkaa jania koko päivänä. Ja nytkin tuli ja meni.

      • UUSI

        Sitten jos kysyn, missä oli? Niin sä valitat siitäkin. Valitat heti, että oon mustis ja idiootti kun utelen jänen menojaan... Ei paljon kiinnosta olla haukuttavana joka asiasta.


      • UUSI

        Itse olet sanonut, että ei olla mikään pariskunta ja että mulle ei kuulu yhtään, mitä Kirsi tekee. Ei mulle kuulu muutenkaan yhtään mikään. En mä saa olla kestää kiinnostunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten jos kysyn, missä oli? Niin sä valitat siitäkin. Valitat heti, että oon mustis ja idiootti kun utelen jänen menojaan... Ei paljon kiinnosta olla haukuttavana joka asiasta.

        Kukaan ei edes epäile mustiksena olostasi. Ei kartanoromantiikkaa edes vilahda näissä sun ja Kirsin sessioissa, Ei tarvitse päätään vaivata asiasisällön suhteen. Neitokainen pysyttäytyy näkymättömänä.Värihehkutusta ja mielikuvitusta emojien näpyttelyllä mukaan. Ihanaa. Vai onko sittenkään?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei edes epäile mustiksena olostasi. Ei kartanoromantiikkaa edes vilahda näissä sun ja Kirsin sessioissa, Ei tarvitse päätään vaivata asiasisällön suhteen. Neitokainen pysyttäytyy näkymättömänä.Värihehkutusta ja mielikuvitusta emojien näpyttelyllä mukaan. Ihanaa. Vai onko sittenkään?

        Ei niin. Se on semmoista. Ei mun kanssa kukaan mitään romanssia halua.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niin. Se on semmoista. Ei mun kanssa kukaan mitään romanssia halua.

        Terve👩❤️😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve👩❤️😊

        Terve. Miten siellä menee? 😊🍁


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Terve. Miten siellä menee? 😊🍁

        No ihan kivaa👩❤️😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kivaa👩❤️😊

        Mitä teet? 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä teet? 😊❤️

        Täällä sienimetsässä ja nyt tauolla🍄‍🟫👩❤️😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sienimetsässä ja nyt tauolla🍄‍🟫👩❤️😊

        Ok. En olisi tuota arvannut. Mä en itse sienestä... On varmaan löytynyt hyvin? 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. En olisi tuota arvannut. Mä en itse sienestä... On varmaan löytynyt hyvin? 😊❤️

        😂👩❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😂👩❤️

        Mitäs hauskaa siinä?? 😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😂👩❤️

        Vai tarkoittiko sienestys jotain ihan muuta nyt?? 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Vai tarkoittiko sienestys jotain ihan muuta nyt?? 🤔

        Ei mitään muuta kuinka niin😊👩❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Vai tarkoittiko sienestys jotain ihan muuta nyt?? 🤔

        Mitä muuta muka sienestys vois tarkottaa? psykedeelisieniä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään muuta kuinka niin😊👩❤️

        Tuli vaan tuosta nauruhymiöstä mieleen, että olenko ymmärtänyt joitain väärin? ❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta muka sienestys vois tarkottaa? psykedeelisieniä?

        No en niitä nyt ajatellut, vaikka mitäs siinä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve👩❤️😊

        Hölömprööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.sano muoriki, ku kirnuhun pieras.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Itse olet sanonut, että ei olla mikään pariskunta ja että mulle ei kuulu yhtään, mitä Kirsi tekee. Ei mulle kuulu muutenkaan yhtään mikään. En mä saa olla kestää kiinnostunut.

        "En mä saa olla kestää kiinnostunut."Nyt päästit ilmoille tarkoituksellista jokea. Näkee sokea Reettakin missä olet vielä takerruksissa. Se on lapsellista, verrattavissa tissistä vierottamiseen. On elettävä tässä ja nyt.Jos naisen haluat vierellesi, etsiydy ikäistesi seuraan.Voisit aloitteistasi tien aukaista. Valoisuutta ja positiivisempaa sävyä sanoihisi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "En mä saa olla kestää kiinnostunut."Nyt päästit ilmoille tarkoituksellista jokea. Näkee sokea Reettakin missä olet vielä takerruksissa. Se on lapsellista, verrattavissa tissistä vierottamiseen. On elettävä tässä ja nyt.Jos naisen haluat vierellesi, etsiydy ikäistesi seuraan.Voisit aloitteistasi tien aukaista. Valoisuutta ja positiivisempaa sävyä sanoihisi.

        Aina se alkaa tuo paskanjauhanta ikäisesi seurasta. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "En mä saa olla kestää kiinnostunut."Nyt päästit ilmoille tarkoituksellista jokea. Näkee sokea Reettakin missä olet vielä takerruksissa. Se on lapsellista, verrattavissa tissistä vierottamiseen. On elettävä tässä ja nyt.Jos naisen haluat vierellesi, etsiydy ikäistesi seuraan.Voisit aloitteistasi tien aukaista. Valoisuutta ja positiivisempaa sävyä sanoihisi.

        Just sitä sillä tarkoitan, että en saa olla kiinnostunu mistä haluan, vaan alkaa just taas tuo tuputtaminen. Ei voi kiinnostua muusta, kuin mikä kiinnostaa.


      • UUSI

        Kyllä mä sen ymmärrän...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Aina se alkaa tuo paskanjauhanta ikäisesi seurasta. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

        niin ja 18-20 v tyttöjä ei kiinnosta sinä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja 18-20 v tyttöjä ei kiinnosta sinä

        No sitä ei tarvitse tulla aina alleviivaamaan. Se on kuule tiedossa jo.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Just sitä sillä tarkoitan, että en saa olla kiinnostunu mistä haluan, vaan alkaa just taas tuo tuputtaminen. Ei voi kiinnostua muusta, kuin mikä kiinnostaa.

        Oletko vieläkään sisäistänyt, että rakkauteen tarvitaan kaksi toisiaan kohden samoin ,? Kun oikea kohdalle näissä merkein osuu, siinä ikä ei ole este. Nykymeno on sitä luokkaa, että nuorikin mimmi saattaa huonoilla valinnoillaan nopeasssa tempossa olla varsin rupsahtanutta silmänruokaa. Niimpä niin, haluaminen on näissä merkein aika suhteellinen käsite.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No sitä ei tarvitse tulla aina alleviivaamaan. Se on kuule tiedossa jo.

        vittuako sit valita kun tytöt ei lähesty sua. miksi 20 v naisen pitäis kiinnostua 52 v miehestä jolla ei ole elämää oikeassa maailmassa. kattois vaan kun roikut palstalla koska sulle ei riittäisn yhen naisen huomio


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vieläkään sisäistänyt, että rakkauteen tarvitaan kaksi toisiaan kohden samoin ,? Kun oikea kohdalle näissä merkein osuu, siinä ikä ei ole este. Nykymeno on sitä luokkaa, että nuorikin mimmi saattaa huonoilla valinnoillaan nopeasssa tempossa olla varsin rupsahtanutta silmänruokaa. Niimpä niin, haluaminen on näissä merkein aika suhteellinen käsite.

        Mä vaan nyt satun tuntemaan itseni niin hyvin ja tietämään mistä yleensä oikeasti kiinnostun siinä mielessä, ja millaiseen ihastun etc, että siksi pystyn heti sanomaan, että mä en omanikäisiä katso silläsilmällä ollenkaan. Valitan, mutta niin se vaan on. Taikka minuahan se enemmän haittaa, kun elämä on jo ehtoo puolella.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Just sitä sillä tarkoitan, että en saa olla kiinnostunu mistä haluan, vaan alkaa just taas tuo tuputtaminen. Ei voi kiinnostua muusta, kuin mikä kiinnostaa.

        Niin mutta sähän just sanoit ettet sä saa olla kiinnostunut. Eikä niitä kakskymppisiä ihan oikeasti kiinnosta yli viiskymppinen äijä. Ehkä rahan takia voi kiinnostaa. Jos nuorella naisella on esim. vauvahaaveita niin hyvin todennäköisesti haluaa lapselleen nuoren isän.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        vittuako sit valita kun tytöt ei lähesty sua. miksi 20 v naisen pitäis kiinnostua 52 v miehestä jolla ei ole elämää oikeassa maailmassa. kattois vaan kun roikut palstalla koska sulle ei riittäisn yhen naisen huomio

        En valita enää. Kyllä tiedän miten turhaa on mistään valittaa. Asiat on niin kuin ne on.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta sähän just sanoit ettet sä saa olla kiinnostunut. Eikä niitä kakskymppisiä ihan oikeasti kiinnosta yli viiskymppinen äijä. Ehkä rahan takia voi kiinnostaa. Jos nuorella naisella on esim. vauvahaaveita niin hyvin todennäköisesti haluaa lapselleen nuoren isän.

        Näin se menee. Se ei silti muuta sitä, että minua ei kiinnosta viiskymppiset. Sitten on tyydyttävä olemaan yksinään vaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En valita enää. Kyllä tiedän miten turhaa on mistään valittaa. Asiat on niin kuin ne on.

        älä jani valehtele. vuoden vitsi


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        älä jani valehtele. vuoden vitsi

        En mä tänne valita enää mitään. Teidän pää ei sitä kerran kestä ja kaikki vittuuntuu muhun.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Näin se menee. Se ei silti muuta sitä, että minua ei kiinnosta viiskymppiset. Sitten on tyydyttävä olemaan yksinään vaan.

        Niin, joten älä valita. Sulla on mahdollisuus saada nainen elämääsi. Mutta kun sulle kelpaa vaan sellanen jota sä et voi saada. Siinä on suuri ristiriita.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joten älä valita. Sulla on mahdollisuus saada nainen elämääsi. Mutta kun sulle kelpaa vaan sellanen jota sä et voi saada. Siinä on suuri ristiriita.

        Mikä ristiriita siinä on? Jos en ole kiinnostunu tarpeeks ja rakastunu?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä ristiriita siinä on? Jos en ole kiinnostunu tarpeeks ja rakastunu?

        Se ristiriita että sä et voi saada sellasta kumppania joka riittää sulle. Sulla on niin korkeat kriteerit naiselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tänne valita enää mitään. Teidän pää ei sitä kerran kestä ja kaikki vittuuntuu muhun.

        Lyötkö siis kättä päälle meidän miesten kesken , että valittaminen loppuu nyt tällä kellonlyömällä? Ei vihjailuja eikä naukumisia menneisiin.Palstan ilmapiiri tervehtyy ja keskustelut normalisoituvat.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyötkö siis kättä päälle meidän miesten kesken , että valittaminen loppuu nyt tällä kellonlyömällä? Ei vihjailuja eikä naukumisia menneisiin.Palstan ilmapiiri tervehtyy ja keskustelut normalisoituvat.

        Mä en tässä vihjaillu menneisiin äsken ollenkaan, jos niin kuvittelit. Kyllä olen netan antanu mennä jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en tässä vihjaillu menneisiin äsken ollenkaan, jos niin kuvittelit. Kyllä olen netan antanu mennä jo ajat sitten.

        mitä nyt ole rakastunut nettaan vieläkin. totta kai sun pitää päästää se . mutta ite valitat kun naiset ei kiinnostu susta. ja netta on viimesin joka on antanut sulle pakit


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä nyt ole rakastunut nettaan vieläkin. totta kai sun pitää päästää se . mutta ite valitat kun naiset ei kiinnostu susta. ja netta on viimesin joka on antanut sulle pakit

        Ei tässä ole ollu kehenkään toiseen ihastunu edes. Enkä mä enää uskalla lähestyä enää ketään. Koska tiedän, että pakkeja sieltä vaan satelee joka kerta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tässä ole ollu kehenkään toiseen ihastunu edes. Enkä mä enää uskalla lähestyä enää ketään. Koska tiedän, että pakkeja sieltä vaan satelee joka kerta.

        kirsi on sun palstaystävä eikä puoliso. täytyykö sun rakastua huomioon


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsi on sun palstaystävä eikä puoliso. täytyykö sun rakastua huomioon

        Täytyy, koska ei ole mitään muutakaan. Siihen sitä yleensä rakastuuki.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsi on sun palstaystävä eikä puoliso. täytyykö sun rakastua huomioon

        En mä häntä ole puolisona pitänyt. En ihan niin pitkälle mene asioiden edelle koskaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä häntä ole puolisona pitänyt. En ihan niin pitkälle mene asioiden edelle koskaan.

        no miksi olet kiinnostunut kirsin miehistä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä vaan nyt satun tuntemaan itseni niin hyvin ja tietämään mistä yleensä oikeasti kiinnostun siinä mielessä, ja millaiseen ihastun etc, että siksi pystyn heti sanomaan, että mä en omanikäisiä katso silläsilmällä ollenkaan. Valitan, mutta niin se vaan on. Taikka minuahan se enemmän haittaa, kun elämä on jo ehtoo puolella.

        Saa olla jo melekosesta tuhkamunasta kyse, jos kiinnostuksen osoittaminen juuttuu juttupalstalle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tänne valita enää mitään. Teidän pää ei sitä kerran kestä ja kaikki vittuuntuu muhun.

        Ongelma kohdallasi on, ettet itse kestä parastasi tarkoitettuja mielipiteitä. Ei ole "kivaa" lukea kuukausitolkulla pillun puutteen jargoniaa. Ja kun samassa tavarassa uiskennellaan väität huolenpitoamme sinuun vittuuntumiseksi. Olet erehtynyt. Sinulla olisi aihetta kiitokseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en tässä vihjaillu menneisiin äsken ollenkaan, jos niin kuvittelit. Kyllä olen netan antanu mennä jo ajat sitten.

        HUOM. Netan nimestä ei ollut mainintaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Täytyy, koska ei ole mitään muutakaan. Siihen sitä yleensä rakastuuki.

        Kirsi on sulle tällä hetkellä nettipaperia. Puristaessa rypistyy.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma kohdallasi on, ettet itse kestä parastasi tarkoitettuja mielipiteitä. Ei ole "kivaa" lukea kuukausitolkulla pillun puutteen jargoniaa. Ja kun samassa tavarassa uiskennellaan väität huolenpitoamme sinuun vittuuntumiseksi. Olet erehtynyt. Sinulla olisi aihetta kiitokseen.

        No jos olen erehtyntyt, niin pyydän anteeksi. Kyllä huolenpidon ymmärrän, mutta en sitä tyyliä, millä asioita esitetään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi on sulle tällä hetkellä nettipaperia. Puristaessa rypistyy.

        Sori, nyt en ymmärrä analogiaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma kohdallasi on, ettet itse kestä parastasi tarkoitettuja mielipiteitä. Ei ole "kivaa" lukea kuukausitolkulla pillun puutteen jargoniaa. Ja kun samassa tavarassa uiskennellaan väität huolenpitoamme sinuun vittuuntumiseksi. Olet erehtynyt. Sinulla olisi aihetta kiitokseen.

        Ei täältä varmaa kyllä parempaakaan materiaalia löydy


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No jos olen erehtyntyt, niin pyydän anteeksi. Kyllä huolenpidon ymmärrän, mutta en sitä tyyliä, millä asioita esitetään.

        Sinun kohdallasi oli sanottava esitettävä suoraan ilman kiertelyä. Tässä vaiheessa se varmasti kolahti osuttuaan asian ytimeen. Et toki ole ainoa näissä ympyröissä.Oppirahat on muillakin tullut kovimman myötä maksettua.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sori, nyt en ymmärrä analogiaa.

        Tarkoittaa selkokielellä sitä, että hän on täysin näkymätön ja tuntematon illuusio. Todellisuus on täysin omaa luokkaansa. Oletko valmis ottamaan sen vastaan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa selkokielellä sitä, että hän on täysin näkymätön ja tuntematon illuusio. Todellisuus on täysin omaa luokkaansa. Oletko valmis ottamaan sen vastaan?

        No mulla ei ole mitään eikä ketään muutakaan. Hän on mun palstaystävä. Hän saa mut hyvälle tuulelle. Se on tärkeää. Samaa ei voi sanoa juuri kestään toisesta täällä.


    • UUSI

      On se sinkkuna oleminen helpompaa. Ei tarvii stressata sitäkään, onko joku adonis iskemässä omaa kultaa sulta pois.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sade ropisee ikkunaan jonka dessä nimikkopuu huojuu ja ravistelee oksiaan. On kodikas tunnelma. Luit aivan oikein..Rakastan syksyä, illan hämyä ja pimeyttä. Jos voisin, antaisin Sinulle virtaa itsetunnostani ja elämänilostani huolimatta nyky-yhteiskunnan menosta. Aamun aloitteestasi voisit samalta istumalta poistaa tuon särkyneen sydämen. Palataan sitten uudelleen asioihin.❤


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sade ropisee ikkunaan jonka dessä nimikkopuu huojuu ja ravistelee oksiaan. On kodikas tunnelma. Luit aivan oikein..Rakastan syksyä, illan hämyä ja pimeyttä. Jos voisin, antaisin Sinulle virtaa itsetunnostani ja elämänilostani huolimatta nyky-yhteiskunnan menosta. Aamun aloitteestasi voisit samalta istumalta poistaa tuon särkyneen sydämen. Palataan sitten uudelleen asioihin.❤

        Selvä... Ei enää särkynyttä sydäntä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sade ropisee ikkunaan jonka dessä nimikkopuu huojuu ja ravistelee oksiaan. On kodikas tunnelma. Luit aivan oikein..Rakastan syksyä, illan hämyä ja pimeyttä. Jos voisin, antaisin Sinulle virtaa itsetunnostani ja elämänilostani huolimatta nyky-yhteiskunnan menosta. Aamun aloitteestasi voisit samalta istumalta poistaa tuon särkyneen sydämen. Palataan sitten uudelleen asioihin.❤

        Syksy on minun lempivuodenaika! 😍


      • Anonyymi
        UUSI

        eihän sulla ole mitään kultaa, netta ei edes halunnut olla sun ystävä. tajuutko jani


    • UUSI

      Alan olla aina vaan varmempi siitä, että vois jo kuolla pois.

      • Anonyymi
        UUSI

        No mikä nyt on??


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä nyt on??

        Väsymys. Joku muu saa aina kaikki kaunottaret.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä nyt on??

        Härmän Jätkä kirjoitetaan isolla J:llä. Se on kunnianosoitus.Kirsi-stoorin hän käsittelisi hetkessä selville vesille. Tytsy esille esiliinansa takaa, ellei, niin rupattelut lopetetaan saman tien. Näin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Väsymys. Joku muu saa aina kaikki kaunottaret.

        Asenteestaankin se kiinni on.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Väsymys. Joku muu saa aina kaikki kaunottaret.

        Höpö,höpö.Keitä kaunottaria sulta NYT on viety?Yks lienee parhaillaan kyykkimässä sienimettässä, tuskin peräpeilistä pystyy vielä kaunottareksi julistamaan. Oot Jani oikea ihmepakkaus.Sanoisin jopa tuulella käyväksi.Missä ovat tällä hetkellä lukuisat sadat ellei tuhannet lomautetut,irtisanotut, vailla työtä olevat todelliseen ahdinkoon joutuneet perheensä elättäjät?Pillun puute on pientä tämän rinnalla.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö,höpö.Keitä kaunottaria sulta NYT on viety?Yks lienee parhaillaan kyykkimässä sienimettässä, tuskin peräpeilistä pystyy vielä kaunottareksi julistamaan. Oot Jani oikea ihmepakkaus.Sanoisin jopa tuulella käyväksi.Missä ovat tällä hetkellä lukuisat sadat ellei tuhannet lomautetut,irtisanotut, vailla työtä olevat todelliseen ahdinkoon joutuneet perheensä elättäjät?Pillun puute on pientä tämän rinnalla.

        No on kait joo. ei noita asioita voi kuitenkaan verrata ja talousahdingossa tässä itsekin olen... Ei riitä palkka elämiseen. Pillun puutekin käy henkisesti raskaaksi, kun sitä kestää koko elämän.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No on kait joo. ei noita asioita voi kuitenkaan verrata ja talousahdingossa tässä itsekin olen... Ei riitä palkka elämiseen. Pillun puutekin käy henkisesti raskaaksi, kun sitä kestää koko elämän.

        kai sä jani tajuat ettei 20 vuotiaat naiset ole kiinnostuneet susta. sulla on 13 vuotta ollut aikaa ja sä olit alle 40 v kun sulla oli mahdollisuus saada uutta naista mutta ei. silloin ei 20 v kiinnostuneet susta eikä nyt kun olet 52 v


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kai sä jani tajuat ettei 20 vuotiaat naiset ole kiinnostuneet susta. sulla on 13 vuotta ollut aikaa ja sä olit alle 40 v kun sulla oli mahdollisuus saada uutta naista mutta ei. silloin ei 20 v kiinnostuneet susta eikä nyt kun olet 52 v

        Juu.. elämä meni jo ohitse.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu.. elämä meni jo ohitse.

        anan kirsin poimia sieniä. kyllä hän tulee moikkaa ja lähtee heti pois kun pääsee metsästä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No on kait joo. ei noita asioita voi kuitenkaan verrata ja talousahdingossa tässä itsekin olen... Ei riitä palkka elämiseen. Pillun puutekin käy henkisesti raskaaksi, kun sitä kestää koko elämän.

        niin koska sulla on auto koko ajan rikki. sä käyt korjauttamassa sitä joka toinen kuukausi. Mieti mistä voit tinkiä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin koska sulla on auto koko ajan rikki. sä käyt korjauttamassa sitä joka toinen kuukausi. Mieti mistä voit tinkiä.

        Ei vaan se on sen ikäinen auto, että pitää kuluneita osia vaihtaa, ettei se menis oikeasti rikki ja että sillä saa ajella huoletta. Kaikkia autoja pitää huoltaa, jos haluaa, että se kestää vielä vuosia.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan se on sen ikäinen auto, että pitää kuluneita osia vaihtaa, ettei se menis oikeasti rikki ja että sillä saa ajella huoletta. Kaikkia autoja pitää huoltaa, jos haluaa, että se kestää vielä vuosia.

        sä tienaat 30 000 e vuodessa ja se ei riitä sulle. oot ite sanonut et sulla on halpa vuokra. taitaa sun miekkailukilven maalaamiseen tarvita kalliita maaleja


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No on kait joo. ei noita asioita voi kuitenkaan verrata ja talousahdingossa tässä itsekin olen... Ei riitä palkka elämiseen. Pillun puutekin käy henkisesti raskaaksi, kun sitä kestää koko elämän.

        Näinkin monta raskauttavaa tekijää sulla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Härmän Jätkä kirjoitetaan isolla J:llä. Se on kunnianosoitus.Kirsi-stoorin hän käsittelisi hetkessä selville vesille. Tytsy esille esiliinansa takaa, ellei, niin rupattelut lopetetaan saman tien. Näin yksinkertaista.

        Aivan saman tien vai?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan saman tien vai?

        Kyllä.Samantien eli välittömästi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Iltapäivää Susi Hukkanen

      🐈

      • UUSI

        Hyvää iltaa. :)


    • Anonyymi
      UUSI

      taitaa olla paljon sieniä kun kirsi on edelleen poimimassa niitä. ei malta lopettaa. tunti tolkulla ollut jo metsässä

      • UUSI

        No ehkä on hyvää seuraa sienimetsällä ja sen jälkeen. Ei hän ollu eilenkään täällä enää illalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No ehkä on hyvää seuraa sienimetsällä ja sen jälkeen. Ei hän ollu eilenkään täällä enää illalla.

        Niin Kirsillä on parempaa tekemistä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Kirsillä on parempaa tekemistä.

        No se on hyvä jos on. Voi olla joku mieskin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä jos on. Voi olla joku mieskin.

        eikö sais olla. sä et ole kirsin puoliso


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö sais olla. sä et ole kirsin puoliso

        No menkää kaikki helvettiin sitte.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä jos on. Voi olla joku mieskin.

        sä oot mustis. voi helvetti. sä et omista kirsiä. koita päästää irti tollasesta. kirsi on sinkku eikä sun naisystävä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä jos on. Voi olla joku mieskin.

        Niin voi olla. Sinä ja Kirsi ette ole suhteessa, että turhaan olet mustasukkanen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Sinä ja Kirsi ette ole suhteessa, että turhaan olet mustasukkanen.

        Piruako sitten lässyttää mulle täällä ja saa kiintymään häneen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Piruako sitten lässyttää mulle täällä ja saa kiintymään häneen.

        sä kiinnyit vaan kirsin antamaan huomioon. sä et tiedä kirsistä mitään. asuu tampereella ja 32 v .siihen sä kiinnyit. no tapansa kullakin


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Piruako sitten lässyttää mulle täällä ja saa kiintymään häneen.

        Onpa paljon lässyttämistä kun käy muutaman sanan vaihtamassa ja häipyy. Käy moikkaamassa ja kysyy ehkä miten menee. Joskus kertoo kuulumisiaan ja puhuu kahvista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä jos on. Voi olla joku mieskin.

        Voi herran pieksut!Ei kai nyt sentään peräti Kapiarannan Kustu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Piruako sitten lässyttää mulle täällä ja saa kiintymään häneen.

        Monet on susimies vieläkin kiintyneitä tähän sinun stooriin fiktiivisistä kirseistä, vähä sad


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Piruako sitten lässyttää mulle täällä ja saa kiintymään häneen.

        Ei osaa edes lässyttää. Kiva, kiitos ja Okay eivät saa vielä piliä nousemaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osaa edes lässyttää. Kiva, kiitos ja Okay eivät saa vielä piliä nousemaan.

        Tarviiko saadakaan? Ei kaiken tarvii olla seksuaalista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tarviiko saadakaan? Ei kaiken tarvii olla seksuaalista.

        joko teit ruuan


    • Anonyymi
      UUSI

      kirsiä varmaan ahdistaa toi sun kiintyminen. mähän sanoin sulle ettei kirsi roiku sub seurana täällä vuosikausia. kirsi tajuaa ettei sulla ole muuta elämää. hänellä ei ole velvollisuus pitää sua onnellisena

      • UUSI

        Näin on, mähän just sanoin etten saa olla kestään kiinnostunu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää iltaa 👩❤️😊

      • Anonyymi
        UUSI

        siinä hän on. janin ei tartte tappaa itteensä


      • Anonyymi
        UUSI

        kirsi miltä tuntuu kun jani on riippuvainen susta. kerro se


      • UUSI

        Kiitos, hyvää iltaa. 😊


      • UUSI

        Mää teen uuden aloituksen...


    • UUSI

      Menkää vaan kaikki menojanne. minä en ole yhtään mitään.

    • Anonyymi
      UUSI

      kirsi on palstalla . kerro tunteesi nyt kirsille

      • UUSI

        En mä mitään tunteista kerro enää kellekään. Siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3819
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

      joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      34
      2461
    3. Peltotien ammuskelu

      Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      61
      2389
    4. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2217
    5. Tappelen mielelläni palstalla

      Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2178
    6. Näkymätön mies

      Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      140
      2144
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1755
    8. Olen todella

      Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      28
      1711
    9. Miten olet

      Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      33
      1699
    10. Hyvää sunnuntai aamua

      Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1470
    Aihe