Viime aikoina olen huomannut että erityisesti sellaiset keski-ikää lähestyvät perheen äidit ovat ehkä enemmän ahdingossa rahallisesti. Illan päättyessä tulee taksimatkan aika. Ei ole sellaista lauantaita tänä vuonna ollut ettei olisi seksillä yritetty maksaa.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Otatko vastaan maksun?
- Anonyymi
Ei ole asiallista. Paremmin tienaa kun ottaa rahan ja käyttää ajan uuden kyydin ajamiseen
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää trololoo
- Anonyymi
Kukaan ei kyllä anna sulle seksiä edes rahasta. On sulla taas fantasiat.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran uusavuton tuhkamuna buaahaa
- Anonyymi
Et edes sinä annan seksiä, vaikka olet noin saatanan ruma, lihava, ärsyttävä ja vastenmielinen kaikkine ominaisuuksinesi? Nyt on asiat huonosti.
- Anonyymi
Niinpä ja tuonkin köyhänä rahattomana kelan elättinä tiedät itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja tuonkin köyhänä rahattomana kelan elättinä tiedät itsestäsi.
Oisko sinustakin hauska trollailla täällä aivan saatanan komeana ja vielä rikkaana?
- Anonyymi
Normi lauantai… aina ei kyllä tiedä onko ne ihan tosissaan vai semmonen kännissä läpällä jos vaikka meniski läpi.
- Anonyymi
Mun muija oli ottanu suihin taksikuskilta matkasta Motelli Lännentie - Kalanti.
- Anonyymi00018
Miksi keski-ikää lähestyvät perheenäidit ovat lauantai-iltana taloudellisesti ahdingossa taksimatkan suhteen.
No kyllä tuollaisella täysin syyntakeettomalla elämäntyyliĺlä ahdinkoon, monenlaiseenkin, helposti päätyykin.- Anonyymi00022
Olisivatkohan ahdingossa enemmän munan suhteen
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olisivatkohan ahdingossa enemmän munan suhteen
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1882092
- 981544
- 1141043
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.70837- 61692
- 52683
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42672- 27615
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78614