Husqvarna autotune

Anonyymi-ap

Miten Husqvarna autotune saadaan säätöihin moottorisahassa?

25

441

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtä automaattisesti kuin jännäkakka jännistä aktivoinneista.

    • Anonyymi

      Katsele youtubes..tuolla niitä rassaillaan jos täältä ei löydy...yks häirikkö pyörii täälö

      • Anonyymi

        Autotunea ei voi rassailla. Yuutupeessa rassailee jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autotunea ei voi rassailla. Yuutupeessa rassailee jotain muuta.

        voi niitä korjailla..
        kyllä niis voi olla imupuolen vuotoja jotka sotkee seokset...esim sylinterin alapään tai kaasarin tiivisteet...ne voi paikantaa ..? tai pakoputki tukossa.hyvin yleinen vika tänäpäivänä....johdoissa murtuma tai puolassa saattaa olla vika joka ilmenee yleensä kuumana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi niitä korjailla..
        kyllä niis voi olla imupuolen vuotoja jotka sotkee seokset...esim sylinterin alapään tai kaasarin tiivisteet...ne voi paikantaa ..? tai pakoputki tukossa.hyvin yleinen vika tänäpäivänä....johdoissa murtuma tai puolassa saattaa olla vika joka ilmenee yleensä kuumana

        Autotune on suljettu systeemi. Tarkoitus on ettei pääse veetit ja väinöt ruuvaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autotune on suljettu systeemi. Tarkoitus on ettei pääse veetit ja väinöt ruuvaamaan.

        et näköjään tajua koko systeemistä mitään...ei sekään automaatti koko maailman ylimääräisiä kuulumattomia imuilmoja voi käsitellä tiedä vaikka radioaktiivista säteilyä sahaa imee tänäpäivänä metsässä tai sienipölyä-hih--....eli kaikki ylimääräinen liika imuilma joka tulee esim kaasarin tai sylinterin tiivisteiden tai imukaulan vuodosta aiheuttaa käyntihäiriön eli kone saa likaa ilmaa väärästä paikasta..jos sullakin olisi keuhkoissa reikä niin ongelmia tulisi kun ilmaa tulisi väärästä paikasta...huoltoon tuodaan paljon sahoja joissa on pelkästään pakoputki tukossa tai stefa vuotaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et näköjään tajua koko systeemistä mitään...ei sekään automaatti koko maailman ylimääräisiä kuulumattomia imuilmoja voi käsitellä tiedä vaikka radioaktiivista säteilyä sahaa imee tänäpäivänä metsässä tai sienipölyä-hih--....eli kaikki ylimääräinen liika imuilma joka tulee esim kaasarin tai sylinterin tiivisteiden tai imukaulan vuodosta aiheuttaa käyntihäiriön eli kone saa likaa ilmaa väärästä paikasta..jos sullakin olisi keuhkoissa reikä niin ongelmia tulisi kun ilmaa tulisi väärästä paikasta...huoltoon tuodaan paljon sahoja joissa on pelkästään pakoputki tukossa tai stefa vuotaa...

        eli ei tarvitse säädellä vaan tutkitaan mistä johtuu....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et näköjään tajua koko systeemistä mitään...ei sekään automaatti koko maailman ylimääräisiä kuulumattomia imuilmoja voi käsitellä tiedä vaikka radioaktiivista säteilyä sahaa imee tänäpäivänä metsässä tai sienipölyä-hih--....eli kaikki ylimääräinen liika imuilma joka tulee esim kaasarin tai sylinterin tiivisteiden tai imukaulan vuodosta aiheuttaa käyntihäiriön eli kone saa likaa ilmaa väärästä paikasta..jos sullakin olisi keuhkoissa reikä niin ongelmia tulisi kun ilmaa tulisi väärästä paikasta...huoltoon tuodaan paljon sahoja joissa on pelkästään pakoputki tukossa tai stefa vuotaa...

        Autotune on lähinnä automatisoitu seoksen säätö. Ei voi itse säätää. Jankutat ihan muista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli ei tarvitse säädellä vaan tutkitaan mistä johtuu....?

        Ei voi säädellä, vain vaihtaa ja ihanan kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autotune on lähinnä automatisoitu seoksen säätö. Ei voi itse säätää. Jankutat ihan muista asioista.

        No ei säädellä ,mutta kun korjaa imuvuodon niin sahan käynti korjaantuu ..ammattilaiset käyttää tai sumuuttaa aineita myös autoissa niin imuvuoto selviää...köh köh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei säädellä ,mutta kun korjaa imuvuodon niin sahan käynti korjaantuu ..ammattilaiset käyttää tai sumuuttaa aineita myös autoissa niin imuvuoto selviää...köh köh..

        No ei tod. Sumuutella.


    • Anonyymi

      Älä ainakaan Cheriltä kopsaa Autotunen säätöjä, son aivan hirveetä.

    • Anonyymi

      Lisää turhia Autotune- aktivointeja vaikka palsta täyteen...

      • Anonyymi

        Haist sinäki jo v*ttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haist sinäki jo v*ttu!

        Oikein sanottu...


    • Anonyymi

      Kiva että alat päästä vauhtiin tässäkin asiassa !!

    • Anonyymi

      Jännäkakka ainakin on pääsemässä vautiin.

      • Anonyymi

        voi lähettää vaippoja sille kun tietäs osoitteen..


    • Anonyymi

      Minkälainen rakenne on autotune kaasarissa? Peruskaasari ja solenoidit säätää ruuveja vai onko hienompi

      • Anonyymi

        Aikalailla. Säätöyksikkö prossuineen ruuvattu kaasarin kylkeen josta kanavat suuttimille. Anturitiedot tulee johtoja pitkin puolalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla. Säätöyksikkö prossuineen ruuvattu kaasarin kylkeen josta kanavat suuttimille. Anturitiedot tulee johtoja pitkin puolalta.

        Suurin taika on se kuinka vähän sitä oikeasti on.


      • Anonyymi

        Hyvin yksinkertainen

        Kaasutin ilman solenoideja pysyy suuremmalla todennäköisyydellä ilman säätöhäiriöitä, ei ole osia jotka tekee muutoksia säätöön kokoajan samalla lailla. Pienkoneissa 2T arvostan muutaman tärkeän asian takia säädettävillä neuloilla korkeammalle, voi säätää ruuvia vähän kiertämällä jos näkee tarvetta ja halua.



        Täällä metsäautotieltä 6 tuntia tuli sahattua poistettua puuta jotka "tiellä". Mukana oli ms 200, 260 ja 346xp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin yksinkertainen

        Kaasutin ilman solenoideja pysyy suuremmalla todennäköisyydellä ilman säätöhäiriöitä, ei ole osia jotka tekee muutoksia säätöön kokoajan samalla lailla. Pienkoneissa 2T arvostan muutaman tärkeän asian takia säädettävillä neuloilla korkeammalle, voi säätää ruuvia vähän kiertämällä jos näkee tarvetta ja halua.



        Täällä metsäautotieltä 6 tuntia tuli sahattua poistettua puuta jotka "tiellä". Mukana oli ms 200, 260 ja 346xp.

        Jep kyllä ennen oli kaikki paremmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin yksinkertainen

        Kaasutin ilman solenoideja pysyy suuremmalla todennäköisyydellä ilman säätöhäiriöitä, ei ole osia jotka tekee muutoksia säätöön kokoajan samalla lailla. Pienkoneissa 2T arvostan muutaman tärkeän asian takia säädettävillä neuloilla korkeammalle, voi säätää ruuvia vähän kiertämällä jos näkee tarvetta ja halua.



        Täällä metsäautotieltä 6 tuntia tuli sahattua poistettua puuta jotka "tiellä". Mukana oli ms 200, 260 ja 346xp.

        Mitä bensaa käytät


    • Anonyymi

      Sama kuin autoissa..pari vuotta ajetaan ja vaihtoon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5037
    3. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

      Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

      Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe