Vai on sudet purreet koiria siellä

Anonyymi-ap

Totta ihmeessä susi puolustautuu, kun kaikki metsästyskoirat juoksee siellä irtaallaan.

23

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika väsynyttä provoa

• Anonyymi

Niin, turha syyttää susia, jos koira on ekana hyökänny sen kimppuun.

• Anonyymi

Sudet pitää lahdata sukupuuttoon.

• Anonyymi

Koirat ei Suomessa hyökkää susien kimppuun kun eivät pärjää vaan susi voittaa helposti.Muualla maailmalla on isoja paimenkoiria jotka suojelevat esim lammaslaumaa ja pärjäävät helposti sudelle kun ovat niin isoja ja voimakkaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sudet pitää lahdata sukupuuttoon.

Samaa mieltä!!👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat ei Suomessa hyökkää susien kimppuun kun eivät pärjää vaan susi voittaa helposti.Muualla maailmalla on isoja paimenkoiria jotka suojelevat esim lammaslaumaa ja pärjäävät helposti sudelle kun ovat niin isoja ja voimakkaita

paskapuhetta. sutta vastaan saat heittää minkä tahansa koiran niin turpaan tulee ja henki poies. susi luonnoneläimenä on syntynyt tappamaan ruokansa ja osaa kyllä sen taidon. ei siinä ole millään koiralla kuin makuupaikkoja vain jaossa. huuhaa puhetta että joku iso koira pärjäisi. no ei vitussa pärjää sekuntiakaan kun se on tontissa pötköllään...

• Anonyymi

Kyllä vakuutus korvaa, jos " susi on hyökännyt " vanhan tai sairaan tai muuten tarpeettoman koiran kimppuun.

• Anonyymi

Yksikään koira ei ole omistajilleen tarpeeton vaan hän on rakastettu perheenjäsen,isännän metsästyskaveri,lasten paijattava ja perhettään suojeleva ihanuus. Itse olen päättänyt että jos susi tulee minun reviirille niin hengestään pääsee eikä tästä huudella muille. Monttun vain raato

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään koira ei ole omistajilleen tarpeeton vaan hän on rakastettu perheenjäsen,isännän metsästyskaveri,lasten paijattava ja perhettään suojeleva ihanuus. Itse olen päättänyt että jos susi tulee minun reviirille niin hengestään pääsee eikä tästä huudella muille. Monttun vain raato

Älä vie lastesi koiraa suden reviirille. Metsä on suden koti. Ilman muuta susi hoitelee reviirillään koiran, pidä hyvänäsi sitten vaan ja ole mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vie lastesi koiraa suden reviirille. Metsä on suden koti. Ilman muuta susi hoitelee reviirillään koiran, pidä hyvänäsi sitten vaan ja ole mies.

Koira on myös metsästyskaveri ja maat jotka omistan ovat minun reviiriä. Susi joka liikuu ja näkyy minun reviirini riistakamerassa saa maksaa siitä hengellään ..ennemin tahi myöhemmin. Koirallani on suojapuku ymt.tarvittavat valiteetit. Jos kuitenkin käy huonosti niin saman tulee kokemaan susi/ sudetkin. Ja huom.olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira on myös metsästyskaveri ja maat jotka omistan ovat minun reviiriä. Susi joka liikuu ja näkyy minun reviirini riistakamerassa saa maksaa siitä hengellään ..ennemin tahi myöhemmin. Koirallani on suojapuku ymt.tarvittavat valiteetit. Jos kuitenkin käy huonosti niin saman tulee kokemaan susi/ sudetkin. Ja huom.olen nainen.

Vaikuttaa että tiedostat vastuusi. Kaikenlainen uhoaminen suden tuhoamiseksi aiheuttaa jonkinlaiseen seurantaan päätymisen. Puhumattakaan mitä seuraa itse teosta. Ajattele lapsiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes!! Olen samaa mieltä kanssasi. Nainen minäkin ja koiran omistava metsästäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa että tiedostat vastuusi. Kaikenlainen uhoaminen suden tuhoamiseksi aiheuttaa jonkinlaiseen seurantaan päätymisen. Puhumattakaan mitä seuraa itse teosta. Ajattele lapsiasi.

Kuka noita susia laskee että montako on missäkin päin suomen metsiä korpialueita.Lapsetkin on paremmassa turvassa koulumatkoillaan kun sudet ei hupi pelokkeena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka noita susia laskee että montako on missäkin päin suomen metsiä korpialueita.Lapsetkin on paremmassa turvassa koulumatkoillaan kun sudet ei hupi pelokkeena.

Hypi pelokkeena.

• Anonyymi

Missä susi, sinne viedään heti vanhoja ja sairaita koiria ja vakuutus maksaa.

• Anonyymi

Et tiedä mistään mitään joten älä suolla paskaa. Vanhat ja sairaat koirat hoitaa eläinlääkäri eutanasialla. Hyvää kaveria ei " viedä " petojen ruuaksi.

• Anonyymi

Minä pidän susista. Järjestän niille sopivaa syötävää. Kun susi saa mieleistä ruokaa, niin se nukkuu tosi tosi sikeästi…

• Anonyymi

Toivottavasti nukkuu ikiunta. Sudet joutaa tappaa kaikki!

• Anonyymi

Toivottavasti susi nukkuu ikiuneen. Ei tule ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti nukkuu ikiunta. Sudet joutaa tappaa kaikki!

sinulta ne niskat pitäisi taittaa jos keneltä. mitä höpöpuhetta että metsä on sinun reviiriä. metsät on eläinten reviiriä ei sinun. vaikka sen neljä puuta sieltä sattuisit kymmenellä neliöllä omistamaan. ihan sama. luonto on eläinten. ei eläimien kuulu tietää onko omistaja joku syväjokilainen juvan juntti vai valtio.

• Anonyymi

Inariin susia naimaan

• Anonyymi

Niin, koira tykkää juosta.

• Anonyymi

Hanki taloon neljä kaksi, pistä rotat matalaksi. Näin mainostettiin ennen rotanmyrkkyä…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe