Nainen, ilmeesi ovat kyllä uskomattomia

Anonyymi-ap

Ja se tapa, jolla elehdit, puhut ja liikut. Se on yksi osa-alue sinussa, joka saa minut pois tolaltaan. Tämä vaikutus on minulle arvoitus, en pysty sitä selittämään, mutta saat kertakaikkiaan minut pois raiteiltaan. Ei ole toista kaltaistasi, ei sellaista, jolla on tällainen vaikutus minuun. Ne reaktiot, ehkä nyt voit ymmärtää.

Se kaikki on liian ihanaa. Osut suoraan sydänsuoneen olemuksellasi, sinne sydämeni herkimmälle alueelle, ja synnytät siellä päätäpyörryttäviä sulosointuja. Kuka oikein olet?

96

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva, kun olet löytänyt ilahduttavaa katsottavaa.

    • Anonyymi

      Että niiko mitä mitä selität?
      Missähän oot nähnyt tai kuullut?
      Mun puhelimesta vai mistä?

    • Anonyymi

      hmm että kukako olen??? No olen se s kaksnelosella vaaniva tyrkkyakka ! hyeena !!1 tällee tässä kävi ny.

    • Anonyymi

      Joku ihminen vaan kolahtaa ja sitä on vaikea selittää.
      Sama käynyt itselle

      • Anonyymi

        Sama myös mulla, en voi unohtaa erästä naista, hän on mielessä joka sekunti.


    • Anonyymi

      moni kuvannut sanalla _veikeä_

    • Anonyymi

      Kuinka lähellä olitte toisianne viimeksi?

    • Anonyymi

      Ja hänen hymynsä 💫💞🌀🔞🎇🌋

    • Anonyymi

      Ihana tyyppi tuo aloittaja. Ei mikään myrtsimurjottaja, vaan ilon ja posin kautta asioita ja elämää katseleva mies on aloittaja. Terveisin: analysoija.

      • Anonyymi

        Niin hän on, aivan mahtava mies🙂


      • Anonyymi

        Aloittaja ilmaisee tunteitaan kuin nainen. Miehet ei yleensä osaa sanoittaa noin hyvin tunteitaan. Siksi se vetoaa naisiin. Mutta onkohan hän oikeasti mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ilmaisee tunteitaan kuin nainen. Miehet ei yleensä osaa sanoittaa noin hyvin tunteitaan. Siksi se vetoaa naisiin. Mutta onkohan hän oikeasti mies?

        Monelta miehiltä on kiellettyä ilmaista tunteitaan noin. Liehittely yhdistetään miehen kohdalla rasputiniin tai viettelijään, jolla on vain yksi tavoite. Hurmata nainen ja unohtaa sen jälkeen, jos ei tavoite tuo jotain hyvää mukanaan viettelijälle?


      • Anonyymi

        Kyllä, tällaisia aloittajia saisi olla enemmän, keskittyy mieluiten positiivisiin asioihin ja ominaisuuksiin.
        Sivusta.


    • Anonyymi

      Olen vain minä, joka on koko elämänsä ollut kaikille liikaa. Eleineen, ilmeineen, tunteineen.

    • Anonyymi

      On sanottu että pitäisi olla hillitympi jo 😯 ei vaan ole mun persoona sellainen.
      No mä oon mikä oon. Mä en muuksi muutu, menee laulunkin sanat 😏
      Ei ollu ehkä mulle, tuntui vaan tutulta tuo kuvaus.
      Mukavaa iltaa 😉

    • Anonyymi

      Ihanaaaaa. Olisin iloinen, jos joku mies ajattelee minusta niin 👩🏼🥰

      • Anonyymi

        Olisi hyvä, jos nainen lukisi tämän ja tietäisi, että se on minulta hänelle. Hän kun ei tiedä, kuinka syvälle on päässyt luihin ja ytimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä, jos nainen lukisi tämän ja tietäisi, että se on minulta hänelle. Hän kun ei tiedä, kuinka syvälle on päässyt luihin ja ytimiin.

        Ei mistään voi kukaan tietää keneltä tää on ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä, jos nainen lukisi tämän ja tietäisi, että se on minulta hänelle. Hän kun ei tiedä, kuinka syvälle on päässyt luihin ja ytimiin.

        Kerro vihje hänestä/sinusta?


    • Anonyymi

      Ne tulevat luonnostaan enkä voi niille mitään muru.

      • Anonyymi

        Niin tulevat, ne on luonnollinen osa sinua, ja siksi niin vastustamattomia.


    • Anonyymi

      Mitä reaktioita?

      • Anonyymi

        Outoja, odottamattomia, pelottavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja, odottamattomia, pelottavia.

        Varmaan joku neurologinen sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku neurologinen sairaus.

        mikä se sinä olet arvioimaan täällä mutulla yhtään mitään tai ketään .. tsiiisus teitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä se sinä olet arvioimaan täällä mutulla yhtään mitään tai ketään .. tsiiisus teitä

        Huoh. Tämä palsta on täysin huumorintajuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku neurologinen sairaus.

        Vedä käteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja, odottamattomia, pelottavia.

        Mitkä piirteet hänessä on pelottavia.


    • Anonyymi

      Buhahaa, 15 palstalaista omimassa. Olette te melkoisia.

    • Anonyymi

      Missä näet tämän ilmekkään yksilön ja miten tuntematon voi tehdä moisen vaikutuksen?

      • Anonyymi

        Ei nainen ole minulle tuntematon. Tunnen hänet paremmin kuin hän minut. Nainen ei oikeastaan tunne minua paljonkaan, mikä on harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen ole minulle tuntematon. Tunnen hänet paremmin kuin hän minut. Nainen ei oikeastaan tunne minua paljonkaan, mikä on harmi.

        Tunnet paremmin hänet kuin hän sinut? Hän on kertonut tai näyttänyt itsestään sinulle mutta sinä et hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet paremmin hänet kuin hän sinut? Hän on kertonut tai näyttänyt itsestään sinulle mutta sinä et hänelle?

        Joku tubettaja???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen ole minulle tuntematon. Tunnen hänet paremmin kuin hän minut. Nainen ei oikeastaan tunne minua paljonkaan, mikä on harmi.

        Onko teillä yhteisiä tuttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä yhteisiä tuttuja?

        On jonkin verran, mutta eivät liene kummallekaan niin läheisiä silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jonkin verran, mutta eivät liene kummallekaan niin läheisiä silti.

        Näetkö häntä tuttujen seurassa vai muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö häntä tuttujen seurassa vai muualla?

        Näen häntä hyvin harvoin, tavallisesti yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen häntä hyvin harvoin, tavallisesti yksin.

        Hän on yksin vai sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen ole minulle tuntematon. Tunnen hänet paremmin kuin hän minut. Nainen ei oikeastaan tunne minua paljonkaan, mikä on harmi.

        Anna oppia tuntemaan paremmin. Let her in ns.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen ole minulle tuntematon. Tunnen hänet paremmin kuin hän minut. Nainen ei oikeastaan tunne minua paljonkaan, mikä on harmi.

        Miten on mahdollista että tunnet hänet paremmin, kuin hän sinut, ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet paremmin hänet kuin hän sinut? Hän on kertonut tai näyttänyt itsestään sinulle mutta sinä et hänelle?

        Vaikuttaa siltä, että tämä nainen on avoimempi kuin aloittaja ja siitä johtuen tuntee hänet paremmin, harmitus on täten naisen puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna oppia tuntemaan paremmin. Let her in ns.

        Eli alottajalla ei ole minkäänlaista kiinnostusta antaa oppia tuntemaankaan, kun jätti vastaamatta.


    • Anonyymi

      Missähän tai mistähän katselet?

      • Anonyymi

        Niinpä sitä sopii miettiä. Tuskin luvallisesti .


    • Anonyymi

      Ethän vaan ole maininnut ääneen näistä, ettei ilmeily lopu.

    • Anonyymi

      Pitäähä niitä vekkuleitakin olla vielä <3 c; Ikuisesti vähän lapsekkaita u know :33. Onhan noita kivikasvoja katukuvassa jo ihan riittämiin kiitos pistoshoitojen ja kaikenmaailman kiusaamisien. Ei oo helpoks tehty kun et saa olla enää se mikä olet., tylytetään ilman taukoja heti pienestä pitäen. >:( </3

    • Anonyymi

      Ollaanko katsottu toisiamme silmiin? Silleensä syvästi, spontaanisti, tajunnanräjäyttävästi?

      • Anonyymi

        Ollaan katsottu, mutta siitä on aikaa. En nyt sanoisi tajunnanräjäyttävästi, mieluummin merkitsevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan katsottu, mutta siitä on aikaa. En nyt sanoisi tajunnanräjäyttävästi, mieluummin merkitsevästi.

        Lienee sitten ohi - itse koin katseen nimenomaan sellaisena, että kaikki ympärillä hetkeksi pysähtyi, oli vain me. On siitä jo yli puoli vuotta.


    • Anonyymi

      Voi kun olisit juuri tapaamani mies joka on todella suloinen. Ihanan empaattinen ja syvällinen. Harmi etten saanut keskustella vain sinun kanssasi.

      • Anonyymi

        Näin hänet tällä viikolla, hän ei minua. Kasvotusten olemme jutelleet yli kaksi vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet tällä viikolla, hän ei minua. Kasvotusten olemme jutelleet yli kaksi vuotta sitten.

        Ohimennen ja sattumalta ollaan kyllä nähty jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet tällä viikolla, hän ei minua. Kasvotusten olemme jutelleet yli kaksi vuotta sitten.

        Missä näit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit hänet?

        Yhdellä pihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet tällä viikolla, hän ei minua. Kasvotusten olemme jutelleet yli kaksi vuotta sitten.

        Tässä kohdin putosin minä pois laskuista. Ei osunut kohdalle. Toivottavasti saat yhteyden kaivattuusi!

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä pihalla.

        Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä pihalla.

        Kaupanpihalla, omalla vai jollain julkisella?


    • Anonyymi

      Kun annan tarkempia tunnisteita, kirjoittelu ketjussa loppuu siihen paikkaan.

      • Anonyymi

        Koska kaivattusi ei ole täällä. Juttele hänen kanssaan oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kaivattusi ei ole täällä. Juttele hänen kanssaan oikeassa elämässä.

        Niin voi olla. Toinen mahdollisuus on, että oikea ei uskalla kirjoittaa ollenkaan tai kirjoittaa minimaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Toinen mahdollisuus on, että oikea ei uskalla kirjoittaa ollenkaan tai kirjoittaa minimaalisesti.

        Minä olen joskus vastaillut sinulle kuin kaivatulleni, koska luulin sinun olevan kaivattuni. Niin monta asiaa sopi yksiin, useampi juttu ylläkin. Ketjun tunnisteista selvisi lopulta kuitenkin, että et olekaan hän. Eikä tietenkään ole minunkaan kaivattuni täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Toinen mahdollisuus on, että oikea ei uskalla kirjoittaa ollenkaan tai kirjoittaa minimaalisesti.

        Tuo tunniste jo, että olet jutellut hänen kanssaan viimeksi kaksi vuotta sitten, tiputtaa jo aika monen pois. Sehän on hyvä, jos ei sinun ole tarkoitus vain kerätä tähän muita kirjoittelemaan.

        Vaikea olisi edes muistaa kenen kanssa olen viimeksi jutellut kaksi vuotta sitten. Joka tapauksessa en kenenkään itselleni merkittävää, koska en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen joskus vastaillut sinulle kuin kaivatulleni, koska luulin sinun olevan kaivattuni. Niin monta asiaa sopi yksiin, useampi juttu ylläkin. Ketjun tunnisteista selvisi lopulta kuitenkin, että et olekaan hän. Eikä tietenkään ole minunkaan kaivattuni täällä.

        Näin on ilmeisesti tapahtunut. Monesti tuntuu, että samat vastaavat, jotka eivät kuitenkaan ole hän. Tietyt tunnisteet tiputtavat aika nopeasti väärät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ilmeisesti tapahtunut. Monesti tuntuu, että samat vastaavat, jotka eivät kuitenkaan ole hän. Tietyt tunnisteet tiputtavat aika nopeasti väärät pois.

        Ja joka kerta se tunne on samanlainen: kuin joku päästäisi ilmapallosta ilmat pois...

        Toivon oikeasti, että saat yhteyden kaivattuusi. Jos jollakin on jäänyt toinen sydämeen noin pitkäksi aikaa, että vielä parin vuodenkin jälkeen ajattelee lämmöllä, se on jo jotain erityislaatuista.


      • Anonyymi

        Anna edes 1 tunniste mitä vastasit?


    • Anonyymi

      Muuten tämä sopii mutta olisi mukava tietää millon näit hänet ja hän ei sinua? Yritän karsia itseni pois.

      • Anonyymi

        Mutta ethän voi tunnistaa tilannetta, koska et voi tietää, milloin ja missä mies sinut näki.

        Vai onko tässä joku erikoisempi twisti, jota en hoksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän voi tunnistaa tilannetta, koska et voi tietää, milloin ja missä mies sinut näki.

        Vai onko tässä joku erikoisempi twisti, jota en hoksaa?

        Tietää onko ollut jossain vaikka esim. Kaupassa Lauantaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän voi tunnistaa tilannetta, koska et voi tietää, milloin ja missä mies sinut näki.

        Vai onko tässä joku erikoisempi twisti, jota en hoksaa?

        Jotkut meistä on harvoin liikkeellä missään. 😅


      • Anonyymi

        Perjantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina.

        Olen ollut silloin monessakin pihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut silloin monessakin pihassa.

        Niin, arvaan kyllä miksi. Olit kyykkyasennossa.


    • Anonyymi

      Ei kukaan muista kaksivuotta sitten jutusteluja, tai ehkä teit naiseen syvän vaikutuksen?
      Itse tunnen kumman sähkön ilmassa vaikken häntä näkisi. Aina ilahdun kun näen, mies piilossa kuin pupujussi.

      • Anonyymi

        Minä muistan kyllä ja vieläpä sanasta sanaan / n. sivusta


    • Anonyymi

      Pakoreaktioita herätän...

      • Anonyymi

        😘..


    • Anonyymi

      Olen sinun suuri rakkautesi. Siksi osun suoraan sydänsuoneesi ja saan sinut sekaisin. Koska me nähdään taas?

      • Anonyymi

        Koska tulet kylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tulet kylään?

        Tulen kun pyydät.


    • Anonyymi

      Oiskohan talkki talkkia, stalker talks.

    • Anonyymi

      I don’t give out a shit

      • Anonyymi

        Ota pois tuo "out", se ei kuulu fraasiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota pois tuo "out", se ei kuulu fraasiin.

        Kyllä muute nääs kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muute nääs kuuluu

        "Give out" = jaella

        Jos tuossa yritettiin sanoa, että et jakele pskapökälettä ihmisille eteenpäin, niin sitten fraasi oli oikein.


    • Anonyymi

      AP Kiitos kauniista kirjoituksesta
      Se olen minä TIEDÄN!
      Mut minä en rakastu ikinä..😇

      • Anonyymi

        Se on tiedossa. En minäkään enää, nuorena kyllä.


      • Anonyymi

        Miksi et rakastu? Älä puhu noin. Me tehdään tästä ihanaa satua, vuosisadan rakkaustarina.

        Kuulut mulle. ❤️🧡💚💜❤️


    • Anonyymi

      AP muuten ei ole toista minää..
      Niin erilainen...

    • Anonyymi

      Tuu ny jo tänne nii imuroin sut puhtaaks

    • Anonyymi

      Kuka toi nainen on kerro??!

    • Anonyymi

      Tääl on ennenki ollu "seuraan mielenkiinnolla ilmeitäsi", se selviää joskus keneltä oli. Eli kiusaa, jos naiselta.

      • Anonyymi

        Mikään ei selviä kenellekään koskaab


    • Anonyymi

      Nämä palstan happomummot oikeasti omii tällaisia.
      Ei mitään kosketusta enää todellisuuteen näillä rouvilla.

    • Anonyymi

      Rakastan häntä, en siis omi tätä, vaan tämä on eräälle ihanalle naiselle. Suloiselle.

    • Anonyymi

      kestätkö sen nainen? löytyy pehmeyttä ja sulavuutta kun löytää yhteyden itseensä, jooga on aika hyvä, ja ihan vaan omien ajatuksien kanssa oloa. välillä tehtävä hommiakin, mutta aina oltava oma itsensä, telepatia ei tarkoita tietousuuksien yhdistymistä yhdeksi, siinä viestitään. ajatusten manaus on jo karmivaa, tunnetaan mustassa magiassa, ajatus ei itsessään tee mitään, jos et lähetä mitään.

      • Anonyymi

        Kenelle?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe