Some kielto suomeen !

Anonyymi-ap

Some kielto suomeen !

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä... Näitä kun lukee niin...voi..voi...

      • Anonyymi

        Hei ymmärrätkö tämän ?

        NYT NE TULI


      • Anonyymi

        Vakilat on täynnä valtion syrjäyttämiä maan puolustajia.. Rasismi suomalaista miestä kohaan huipussaan kokkeli halltuksen jäljiltä..


    • Anonyymi

      eikse oo melkee sama asia jo skirjoata tänne joai negaiivistä nimettömänä ni seuraavaks lähtee sosiaalietuudet. Tai hoitojonot pomsahtaa "ei ole ikinä aikoja" "täällä meillä ei kiroilla" ja siihe loppu hampaitte hoito =)

      • Anonyymi

        37-vuotias mies vangittiin epäiltynä naisen ampumisesta Hämeenkadulla – näin hän käyttäytyi salissa

        Poliisi otti Ylöjärven Kurusta kiinni 37-vuotiaan miehen. Hänet vangittiin maanantaina käräjäoikeuden päätöksellä.
        37-vuotias mies vangittiin epäiltynä naisen ampumisesta Hämeenkadulla – näin hän käyttäytyi salissa

        Poliisi otti Ylöjärven Kurusta kiinni 37-vuotiaan miehen. Hänet vangittiin maanantaina käräjäoikeuden päätöksellä.

        Poliisi oli poikkeuksellisen näkyvästi läsnä oikeustalolla vangitsemiskäsittelyn aikana. Epäilty oli salissa kumarassa asennossa ja peitti kasvonsa tiukasti.

        Poliisi oli poikkeuksellisen näkyvästi läsnä oikeustalolla vangitsemiskäsittelyn aikana. Epäilty oli salissa kumarassa asennossa ja peitti kasvonsa tiukasti.

        Ei pelle hermanni uskaltanu näyttää kasvoja kun ampu naisen selkään, kun ei uskaltanu kohdata kasvoten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        37-vuotias mies vangittiin epäiltynä naisen ampumisesta Hämeenkadulla – näin hän käyttäytyi salissa

        Poliisi otti Ylöjärven Kurusta kiinni 37-vuotiaan miehen. Hänet vangittiin maanantaina käräjäoikeuden päätöksellä.
        37-vuotias mies vangittiin epäiltynä naisen ampumisesta Hämeenkadulla – näin hän käyttäytyi salissa

        Poliisi otti Ylöjärven Kurusta kiinni 37-vuotiaan miehen. Hänet vangittiin maanantaina käräjäoikeuden päätöksellä.

        Poliisi oli poikkeuksellisen näkyvästi läsnä oikeustalolla vangitsemiskäsittelyn aikana. Epäilty oli salissa kumarassa asennossa ja peitti kasvonsa tiukasti.

        Poliisi oli poikkeuksellisen näkyvästi läsnä oikeustalolla vangitsemiskäsittelyn aikana. Epäilty oli salissa kumarassa asennossa ja peitti kasvonsa tiukasti.

        Ei pelle hermanni uskaltanu näyttää kasvoja kun ampu naisen selkään, kun ei uskaltanu kohdata kasvoten ?

        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

        Takaisin ylös


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe