Sinne vaan huutelemaan tuntemattomille osakevinkkejä.
"Palmroth selitti puolen miljoonan markan sijoituspäätöksen syntyneen, kun tuntematon mies vinkkasi tamperelaisravintola Ohranjyvässä.
- Kai sulla Tero Soonia on, mies olisi huikannut paikan entiselle kanta-asiakkaalle.
- 1-3 sekuntia sen jälkeen tein sijoituspäätöksen, selosti Palmroth käräjillä."
Ohranjyvä on Tampereen kovin paikka
6
573
Vastaukset 6
- Haulitornilla saanut
Ja tuomio tuli. Onkohan nuo A-lehtien Lyytikäiset tavista taipuvaisempia talousrikoksiin? Tämän Tero-konnan muijahan on isonrahan Lyytikäisiä ja sama suku palkkasi Uotin rahanpiilottajan Katsoon päätoimittajaksi. Sen Soilan.
Sattumaa vai geeneissä???? - Anonyymi00002
Kävin syömässä 16.5.2026. Allergeninen kun olen sanoin että annoksessa ei saa olla sinappia. Kävelin hotellille ja apteekkiin. Ja palasin kiittämään kun annoksessa oli sinappia. Ohranjyvä baari joka yrittää tappaa asiakkaansa.
- Anonyymi00003
On kyllä omistajan vaihdoksen jälkeen huomannut, että ruuat huonontuneet ja rillipäinen tarjoilija takakireä. Ei enään Ohranjyvään.
- Anonyymi00004
viläkö sitä otilaa näkee siä
- Anonyymi00005
Sielläkö saa vapaasti huudella vieraisiin pöytiin?
- Anonyymi00006
Siinä Ohranjyvän yläpuolella oli aikoinaan Thai-hieromo. Vieläköhän se on toiminnassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510