Raahe runkkupaikkoja
Runkkupaikat
24
1993
Vastaukset
- Anonyymi
Maanantaina olisi päivällä aikaa. Paikkaa ei ole mutta kiinnostaa. Millainen olet ja mikä kiinnostaa runkun kiihokkeeksi?
- Anonyymi
Miten ois Vihannissa....
- Anonyymi
Ei kun niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi
Runkut tänään iltapäivällä? Ukm 55v, 185/85, 18/5 ajelee Vihannin kautta.
- Anonyymi
Tykkäiskö joku esitellä kaluaan ja runkkuaan vanhemmalle katselijalle? Saa olla erikoistakin.
- Anonyymi
Tykkäis, miten sinut saa katselee?
- Anonyymi
Shellin pihalla
- Anonyymi
Hevon persreijässä
Vihannissa ois runkkari jos saadaan aikataulut sopimaan.
- Anonyymi
Millainen?
- Anonyymi
Normaali terve ukm.Poslari edestä ja takaa.Kirjaudu niin sovitaan tarkemmin,
- Anonyymi
Moi!
55v, 185/85 ukm ajelee iltapäivällä Ouluun Ylivieska, Vihanti kautta. Runkkausseuraa, esittelijää tai katselijaa matkan varrella?- Anonyymi
Liikutko muulloin ko. alueella? Ainakin katsella...
- Anonyymi
Siellä masuunin takana
- Anonyymi
Eikö Raahe ole kokonaan yksi runkkupaikka?
- Anonyymi
Mäntylammelle runkulle
- Anonyymi
Onko naisten asuja käyttäviä raahessa? Sellaista olisi kiva runkata.
- Anonyymi
Hummastin vaaran metsä Pattijoella on hyvä paikka👍🏻
- Anonyymi
Kylmä on jo ulkona mitään puuhastella.
- Anonyymi
Kevättä jo ilmassa ja kovia kaluja olisi mukava kätellä. Saisko sinua lypsää? Hyvä jos sulla olis paikka ja vakilypsettävä olisi parasta.
- Anonyymi
Oulainen Ylivieska välillä levähdyspaikalla vois joku päivä runkata..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulainen Ylivieska välillä levähdyspaikalla vois joku päivä runkata..
Tule Vihantiin runkkaamaan minua
- Anonyymi
Vihannissa siinä huoltoaseman pihan reunamilla.
- Anonyymi
Tänään illalla voin runkata sua jos tulet vihannista Oulaisiin päin vastaan. Sopis joskus noin 22.30
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2285090Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583683
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413155Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo532347UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987