Näin harrastat miellyttävää anaaliseksiä

Anonyymi-ap

Se on monista mukavaa, vielä hieman tabu ja vaatii varovaisuutta. Mutta jos sen tekee oikein, se voi avata runsaasti uusia nautintoja. RFSU:n seksologi Suzann Larsdotter kertoo kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää anaaliseksistä.

Monille anaaliin ja anaaliseksiin liittyy jonkin verran tabuja, ja heillä voikin olla ennakkoluuloka ja epäilyksiä aiheeseen liittyen. Mutta se, joka pidättäytyy anaaliseksistä, riskeeraa samalla jäävänsä paitsi paljosta nautinnosta. Anaali on nimittäin erogeeninen alue, jossa on runsaasti hermopäätteitä, jotka tekevät alueesta herkän.
NÄIN ALOITAT
– Anaaliseksi voi antaa uudenlaisen tunteen ja voimakkaamman seksuaalisen kokemuksen. Sekin, että se on hieman ”kiellettyä”, voi myös tuoda lisäulottuvuutta, Suzann Larsdotter sanoo.

Tottumattomalle askel yhdynnälliseen anaaliseksiin voi tuntua pitkältä. Jonkin laittaminen sisään ei todellakaan ole mikään pakko voidakseen nauttia anaalistaan.

– Anaaliseksi on paljon muutakin kuin penetraatio, eikä sisään ole pakko laittaa mitään. Sitä voi hyväillä, nuolla ja tyydyttää stimuloimalla ulkopuolelta. Käytä mieluusti liukuvoidetta, sillä se tekee siitä miellyttävämpää, Suzann Larsdotter sanoo.

Sen, joka on utelias anaaliseksin suhteen, voi olla hyvä tutustua aiheeseen ja kokeilla ensin omin päin. Sitten jos pitää siitä, voi kutsua seksikumppanin mukaan.

– Anaaliseksi voi antaa uudenlaisen tunteen ja voimakkaamman seksuaalisen kokemuksen. Sekin, että se on hieman "kiellettyä", voi myös tuoda lisäulottuvuutta.
SUZANN LARSDOTTER, SEKSOLOGI, RFSU
TÄMÄN VUOKSI ANAALISEKSILLE ON ANNETTAVA AIKAA
Jos haluaa harrastaa yhdynnällistä anaaliseksiä, siihen löytyy monia tapoja. Mutta on myös jonkin verran asioita, jotka on hyvä ottaa huomioon. Anaali koostuu nimittäin kahdesta rengaslihaksesta, ulommasta ja sisemmästä, ja niitä on käsiteltävä varoen tai muutoin riskinä on, että se sattuu ennemminkin kuin on mukavaa.

Ulompaa rengaslihasta pystymme ohjailemaan tahtomme mukaan, ja juuri se meidän on rentoutettava, jottei seksi sattuisi. Sisempää rengaslihasta emme sitä vastoin voi ohjailla, vaan se rentoutuu paineen yhteydessä. On oltava varovainen ja ottaa rauhallisesti.

– Lihakset on saatava tekemään yhteistyötä, sillä muutoin se voi sattua. Jos aikoo harrastaa yhdynnällistä anaaliseksiä, on sekä rentouduttava, että odotettava sisemmän rengaslihaksen reagoivan paineeseen ja rentoutuvan. Minulla on tapana sanoa, että on koputettava oveen ja odotettava. Jos koputtaa oveen, eikä kukaan avaa, ei saa mennä sisälle. Mutta jos ovi avataan, silloin on tervetullut, Suzann Larsdotter sanoo.

– On myös hyvä laittaa penis tai anaalitappi sisään pieni osa kerrallaan, ja sitten pysähtyä hetkeksi ennen kuin laittaa taas hieman syvemmälle, kunnes penistä tai anaalitappia voi liikuttaa edestakaisin.

2

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos infopläjäyksestä! Tämä tulee varmasti tarpeeseen meidän sontaseppojen syysiloittelussa sontaiaten perceiden jyystäessä ja pascan lentäessä kuin viimeistä päivää!

Asd

• Anonyymi

Tässä on aloittajalla hyvä esimerkki Asd:lle miten kirjoitetaan tai copy pastetaan asiallisia eroottisia juttuja, eikä mitään pervouksia.

- Sodomiittiseppo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe